וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: המוצרים החדשים, הקולקציות והחידושים בישראל

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 16:51

* * * * משהו לטיפוח * * * *

לראשונה מותג הקלין ביוטי הישראלי LAVIDO (לבידו) יחל לשווק מוצריו באחת מזירות האונליין הגדולות בישראל, סופר-פארם אונליין. מדובר בפלטפורמה המשלבת לצד מוצרים של הרשת, גם מוצרים של מוכרים בשלל תחומים ומותגים, בנוסף למגוון המוצרים הקיימים היום בסניפים.

LAVIDO יציעו למכירה באתר סופר-פארם אונליין את כל מגוון המוצרים של המותג בכל הקטגוריות: טיפוח הפנים, מוצרים טיפוליים, טיפוח הגוף וטיפוח השיער, ברמת המחירים של החנויות הפיזיות וחנות האונליין של LAVIDO, הנחות והטבות ואף תשווק את הסרום המוביל שעשה גלים והגיע על לכוכבות הוליווד.

בשנה החולפת השיק אתר סופר-פארם אונליין מגוון קטגוריות חדשות החל ממכשירי חשמל, ריהוט, ציוד לבעלי חיים, ואפילו קיאקים. האתר נגיש מאוד למוכרים השונים ונותן מעטפת ותמיכה לתפעול קל ונוח בכל הקשור למכירה וקניה.

חברת LAVIDO נמצאת בבעלות המייסד והבעלים עידו מגל. לחברה 4 חנויות דגל בישראל והפצה בעוד כ-300 נקודות מכירה בארץ.

לבידו. רונן מנגן,
מוצרי LAVIDO ישווקו לראשונה בסופר-פארם אונליין/רונן מנגן

פרמייר ים המלח משיקים סרום פנים וצוואר נגד קמטים, Neck and facial serum המשלב נוסחה חדשה של שמנים, ויטמינים ומינרלים המתאימה במיוחד לעור הפנים והצוואר.

הפורמולה יוצרת אפקט של "מתיחה" המחדשת את חיוניותו, מראהו ומרקמו של אזור הפנים והצוואר. מסייע להפחית את מראה הקמטים ועוזר לשחזר את המראה הטבעי של העור. מועשר בוויטמין E, הסרום מעניק לחות ומזין את העור. למראה קורן ורענן יותר.מתאים לכל סוגי העור

המחיר: 300 שקל. ניתן להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ ובאתר https://www.premier-deadsea.co.il/

premier- by dead sea premier סרום פנים וצוואר. יח"צ,
premier - by dead sea premier, סרום פנים וצוואר, המחיר: 300 שקל/יח"צ

הבושם החדש של GUESS: ה- BELLA VITA ROSA FOR WOMEN

הבושם שחוגג את הצד השובב וחסר הדאגות של נשים. ניחוח פרחוני-פירותי אקזוטי ושופע המורכב מיסמין, פריחת מגנוליה ושושנת העמקים בשילוב עם תווי עץ ברוש.

הבושם נוצר על ידי המבשמת גבריאלה צ'לאריו, האומרת כי: "יצרתי את GUESS Bella Vita Rosa כדי לחגוג את קיומה המשמח של אשת GUESS, את היכולת שלה לראות את החיים דרך 'משקפיים ורודים' - לראות את כל מה שחיובי ויפה בעולם הזה".

עיצוב האריזה שואב השראה ממורשת האופנה הנצחית של המותג. הבקבוק והאריזה מעוטרים עם מדליון פריחת האדמונית של GUESS בגוון זהב ורוד יפהפה. הזכוכית השקופה של בקבוק הבושם חושפת את הצבע הוורוד הנשי של הניחוח. חלקו העליון של פקק הבקבוק עשוי גם הוא זכוכית שקופה, המאפשרת לראות עיטור עדין ויוקרתי של פריחת האדמונית.

המחיר: 249 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות

guess bella vita rosa בושם לאשה אדט מחיר 249 שקל. יח"צ חו"ל,
guess bella vita rosa בושם לאשה אדט מחיר 249 שקל/יח"צ חו"ל

כוהנת הטיפוח והיופי פולה בליק משיקה לקראת הקיץ: מי קסם Magic water המעודדים את חידוש העור.

מליאריה המכונה גם חררה, פריחת זיעה או פריחת חום, הינה תופעה הנגרמת במצבים של לחות וחום מוגברים למשל, עונת הקיץ החמה בישראל.

מי הקסם של פולה בליק מסייעים בטיפול בפצעי הזיעה. מי הקסם-MAGIC WATER מי הקסם הינם מי פנים פילינג עדין המעודדים את חידוש והחלפת תאי העור. הם עוזרים להעלים את פצעי הזיעה ומתאימים גם לטיפול בחררה ופצעונים בעור. בנוסף יש להם אפקט של אנטיאייג'ינג לחידוש תאי העור המתים וסיוע במניעה של הזדקנות העור. חשוב להתייעץ עם הקוסמטיקאית לפני השימוש במוצר

המחיר: 250 שקל, תכולה: 125 מ"ל. ניתן להשיג : במרכז לרפואה טבעית פולה בליק ( זריצקי 4 תל אביב) ובאתר האונליין www.polablick.com

magic water פולה בליק. אלון שהרבני,
magic water פולה בליק, המחיר: 250 שקל/אלון שהרבני

ד"ר אודי בר מציג: סדרת הארה עם שני סרומים ביתיים בעלי אפקט הבהרה ומיצוק.

כרופא, חוקר ופורץ דרך בתחומו מקדיש ד"ר אודי בר את חייו המקצועיים למחקר וטיפול בסימני ההזדקנות, תוך רתימת הידע הרב שאסף בשעות מחקר אינסופיות וממצאיו המהפכניים לשיטות, טיפולים ומוצרים הכוללים רכיבים המהווים חדשנות ושיעילותם התגלתה במחקרים קליניים, ונוסחאות.

סדרת המוצרים כוללת:

liquid Bright serum - שילוב של מלחחים טבעיים עם ריכוז-על של ניאצין הוא הבסיס לסרום החדש המעניק ליחוח מידי לעור לצד השפעה נוגדת חמצון לנטרול נזקים סביבתיים הידוק הנקבוביות והבהרה ניכרת של העור, ללא חומצות או גירוי של העור. המחיר ל-30 מ"ל: 290 שקל

bright eye serum - סרום העיניים החדש תורם להקלה בנפיחות העפעפיים והבהרת כהויות לצד מיצוק עור העיניים וצמצום קמטים וקמטוטים. הוא מכיל את קומפלקס המיצוק הייחודי של נוסחת המוצר המנצח מסדרת האנטי אייג'ינג שעבר סדרת שינויים ומותאם כעת גם לאזור העיניים הרגיש. מבוסס על קומפלקס בלעדי של מרכיבים בעלי יעילות קלינית מובהקת המועילים בתיקון מידי ומצטבר של סימני גיל עייפות וכהות באזור העפעפיים העדין. המחיר ל-15 מ"ל: 390 שקל.

להשיג במרפאת ד"ר אודי בר או באתר האינטרנט: www.dr-barr.com

דר אודי בר קולקציית הארה. אור רוזנברג,
ד"ר אודי בר קולקציית הארה/אור רוזנברג

אוסקר דה לה רנטה גאה להציג את Alibi Eau de Parfum, הבושם הראשון למותג שעוצב על ידי המנהלים המשותפים פרננדו גרסיה ולורה קים.

הבושם החדש עוצב בקפידה רבה ועם תשומת לב מרבית לפרטים הקטנים בדיוק כמו התיק האהוב של אוסקר דה לה רנטה, אשר שימש גם כהשראה לעיצוב הבקבוק. הצללית הנצחית והמובנית של הבקבוק מודגשת עם אבזם זהב מחודש שנלקח מהתיק האייקוני. צבע הסומק הנשי של הבושם מספק ניגוד אלגנטי לאלמנטים העיצוביים החזקים.

הניחוח נפתח עם אקורד הדרים רענן של מנדרינה ופריחת ג'ינג'ר, יוצר תחושה מיידית של סקרנות. בלב הניחוח, המסתורין מעמיק עם סחלב וניל אלגנטי והליוטרופ. בצד החושני ישנם פרלין ואמברווד המשתלבים בבסיס ויוצרים ניחוח ייחודי.

זמין בגדלים 100 מ"ל מחיר 349 שקל ו-50 מ"ל 249 ששקל בסופר פארם, BE ומשביר.

בושם לנשים אליבי לאוסקר דה לרנטה אדפ 100 מל מחיר 349 שקל. יח"צ חו"ל,
בושם לנשים אליבי לאוסקר דה לרנטה אדפ 100 מל מחיר 349 שקל/יח"צ חו"ל

רשת אפריל מציגה את מארזי טיפוח לעונת החתונות וחגיגות סיום השנה בבתי הספר ובגנים המעלות את השאלה הקבועה: מה קונים לגננות, למורות ולכלות עם עודף מ- 200 שקל?

המארזים החדשים מבית אפריל מכילים את מוצרי מותג הבית, April וכוללים מוצרים לטיפוח הגוף. המארזים מגיעים בשני סוגים:

RITUAL BOX מארז ריטואל זהב המכיל נר ריחני, סבון מוצק, סבון מקציף לאמבט 200 מ"ל ותחליב גוף 150 מ"ל המארז במחיר מיוחד של 160 שקל (במקום 196 שקל)

WELL BEING מארז ריטואל לבן המכיל ג'ל רחצה 150 מ"ל, תחליב גוף 150 מ"ל, סבון מוצק וקרם ידיים 30 מ"ל במחיר מיוחד של 120 שקל (במקום 142 שקל)

את המארזים ניתן להשיג ברשת חנויות אפריל הנמצאות בפריסה ארצית.

מארז april body. יח"צ אפריל,
מארז april body/יח"צ אפריל

מותג האיפור האיטלקי PUPA מחדש עם קולקציית שפתונים חדשה ב- 16 גוונים להענקת צבע עוצמתי ואפקט נפח לשפתיים.

השפתון החדש PUPA VAMP מתהדר במרקם עשיר במיוחד המועשר במרכיב פעיל המעניק נפח לשפתיים. הצבע הטהור והחזק בולט באחידותו כבר מהמריחה הראשונה. השפתון עוטף את השפתיים ומעניק להן גימור זוהר וחושני.

קולקציית שפתוני PUPA VAMP מגיעה ב- 16 המחולקים ל-3 משפחות צבעים: גוונים רומנטיים עם גווני ניוד טבעיים וורודים, גוונים אדומים, גווני פוקסיה ובורדו.

אריזת השפתון החדש עוצבה בהשראת בקבוקי לק, עם כדור שקוף בחלקו העליון של השפתון, המעניק לשפתון מראה שיקי ועוצמתי.

המחיר: 79 שקל. להשיג בנקודות המכירה של PUPA - בלעדי ברשת סופר פארם. ובאתר לילית www.lilit.co.il

16 גוונים לסדרת השפתונים pupa vamp lipstic, המחיר: 79 שקל. יח"צ,
16 גוונים לסדרת השפתונים pupa vamp lipstic, המחיר: 79 שקל/יח"צ

מותג הטיפוח PROMISE משיק את Lip Lick, קיט ראשון מסוגו המשלב פילינג ובאלם במוצר אחד לצד ספוגית ייחודית הממיסה את הסוכר ומשאירה את רכיבי הלחות על השפתיים.

קיט השפתיים של promise - Lip Lick בריח וטעם של תות ואבטיח: מתחיל כסקראב מחדש ונגמר כבאלם של רכיבים מזינים המחזיר את כל הנפח והיופי לשפתיים ומסיר שאריות של עור יבש וסדוק.

בקיט השפתיים מגיעה גם ספוגית ייחודית בצורת תות הממיסה בקלות ומהירות את הפילינג ומעמיקה את ספיגת החומרים המזינים

בזכות שילוב של שלושה סוגי סוכרים ושמנים טבעיים, מרקם הפילינג עדין ולא אגרסיבי. מבוסס על שמנים טבעיים כמו שמן אגוזי מקדמיה ושמן חוחובה המעשירים את השפתיים בלחות, מועשר בתמציות טבעיות של תות ואבטיח, סוכרים וויטמינים E ו C שורש שיקונין ובנוגדי חמצון המעניקים לחות ורכות לעור השפתיים ומגנים עליו מפני נזקי הסביבה

מחיר השקה: 77 שקל. להשיג באתר החברה: https://promise-cosmetics.co.il/

promise פילינג באלם לשפתיים מחיר השקה 77 שקל. יח"צ,
promise פילינג באלם לשפתיים מחיר השקה 77 שקל/יח"צ

L'OCCITANE משיקה קרם ידיים חדשני אנטי אייג'ינג אימורטל

הטכנולוגיה החדשנית של סרום עם קרם, מעודדת ספיגה מהירה של שמן האימורטל בעור הידיים, ומגבירה את תחושת המיצוק של העור. האימורטל, בעל תכונות נוגדות חימצון ואנטי אייג'ינג, פועל כנגד אובדן מיצוק העור ופועל למען גמישותו תוך צמצום נראות הקמטים.

עיסוי בעדינות של הקרם על הציפורניים, גב כפות הידיים וכפות הידיים, מותיר את הידיים בניחוח עדין ופרחוני של אימורטל לצד תווים פירותיים של תפוח ואפרסק - העור נראה מוצק וצעיר יותר ובעל גוון אחיד וזוהר יותר.

המחיר: 99 שקל ל-75 מ"ל. ניתן להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר www.loccitane.co.il

קרם ידיים אנטי אייגינג לאוקסיטן.. יח"צ,
קרם ידיים אנטי אייגינג לאוקסיטן/יח"צ

* * * * משהו אופנתי * * * *

פולו ראלף לורן חוגג 50 שנה לפריט האייקוני ביותר של המותג (חולצת הפולו) ומשיק ספר דקורטיבי
המשקף את ההשפעה התרבותית של חולצת הפולו בחמשת העשורים האחרונים ומציג אותו מחדש לדור חדש של צרכנים.

הספר בן 544 עמודים חוגג ומתעד את הסגנון האייקוני וההשפעה של חולצת הפולו, שמעולם לא הוגדרה כטרנד אלא כמשהו על-זמני, שכן, חולצת הפולו, המבטאת קז'ואל אופנתי אמריקאי ייחודי, היא סמל תרבותי, "חולצת הפולו היא עבור ראלף לורן מה שמיקי מאוס עבור דיסני או האמפייר סטייט בילדינג עבור ניו יורק".

כפי שראלף לורן, יו"ר בכיר ומנהל קריאייטיב ראשי של Ralph Lauren Corporation, אומר בהקדמה, "רציתי שהחולצה תהפוך לחלק מהחיים של האדם שלבש אותה. מעולם לא ידעתי שאחרי חמישים שנה זה יהפוך לאייקון אישי כל כך בכל העולם.

מחיר ספר: 179 שקל | מחירי חולצות פולו: 399-699 שקל. הספרים יימכרו בחנויות פולו ראלף לורן בקניון רמת אביב ובקניון הזהב ובאתר פקטורי 54.

ספר 50 שנה לחולצת הפולו של polo ralph lauren. יח"צ חו"ל,
ספר 50 שנה לחולצת הפולו של polo ralph lauren/יח"צ חו"ל

המותג הצרפתי האייקוני LACOSTE חובר למותג המדובר A.P.C ומשיק קולקציות קפסולה לנשים וגברים - שיימכרו בחנות הדגל של לקוסט בקניון רמת אביב ובאתר פקטורי 54

הקולקציה מציגה פריטי מפתח המעוצבים מתוך מחשבה פרקטית על חיי היום יום, תוך כדי שמירה על גישה עיצובית מתוחכמת אך משחקית והענקת פרשנות מחודשת לקלאסיקות המזוהות עם שני המותגים. שני הלוגואים האייקונים משתלבים יחד למראה חדש, צעיר ומרענן.

קולקציית שיתוף הפעולה מציגה פריטים ספורטיביים השואבים השראה מרפרנסים צבאיים המזוהים עם A.P.C, לצד השפעות אסתטיות משנות התשעים הבאות לידי ביטוי בפלטת הצבעים ובגזרות. מעיל רוח דק מעוצב ברוח הניינטיז ועשוי מבד ניילון כחול, כאשר לצידו תמצאו גם מכנסי ג'וג, קפוצ'ונים, טי שירט ממותגות וכמובן: מגוון ורסיות לחולצת הפולו האייקונית - הפעם עם פרינט פסים בגווני ורוד וכחול וגזרות אוברסייז.

את הקולקציה חותמים האקססוריז, הכוללים מגוון רחב של גרביים, כובעי בייסבול ותיקי נשיאה הנושאים את לוגו הקולקציה בגוונים שונים. בולט מביניהם הוא תיק הנשיאה הענק, שמזכיר לנו שבקיץ הקרוב ישלטו התיקים הגדולים.

טווח מחירים: 379-1,790 שקל. הקולקציה תימכר בחנות הדגל של לקוסט בקניון רמת אביב ובאתר פקטורי 54.

factory54 lacoste apc גינס 890 גקט 1790 שקל. יח"צ,
factory54 lacoste apc גינס 890 גקט 1,790 שקל/יח"צ

בשורה משמחת לפאשניסטיות: המותג WE WORE WHAT של בלוגרית האופנה והמעצבת הניו יורקית, דניאל ברנשטיין, נחת בבלעדיות באתר האופנה ONE PROJECT

לאחר שהשיקו את המותגים הבינלאומיים הנחשקים ביותר בניהם: Forever 21, NA-KD, Missguided , אתר האופנה ONE PROJECT מביא בשורה נוספת לחובבות האופנה, ומשיק את המותג הניו יורקי האהוב WEWOREWHAT.

המותג שייך לבלוגרית הניורקרית היהודייה, דניאל ברנשטיין, שהחלה את דרכה בכתיבת בלוג מצליח WeWoreWhat.com ובעמוד אינסטגרם מלא בהשראה עם למעלה מ-2.8 מיליון עוקבים. מותג האופנה שלה צבר תאוצה בקרב פאשניסטות ברחבי העולם והוא מציע בגדי ים ופריטים אופנתיים וטרנדיים.

הקולקציה הראשונה שמגיעה לאתר, קולקציית SPRING SWIM, קולקציית בגדי ים וריזורט עם מגוון גדול של פריטים בגזרות מחמיאות וטרנדיות.

טווח מחירים: החל מ-179 שקל. להשיג בבלעדיות באתר: https://www.oneprojectshop.com/

weworewhat - בגד ים שלם עם קולר שרשרת - 799 שקל. אתר רשמי,
weworewhat - בגד ים שלם עם קולר שרשרת - 799 שקל/אתר רשמי

מותג הספורט והלייף סטייל SKECHERS מבית MGS משיק את "קולקציית הוליווד" - ביגוד ספורט לנשים לקיץ 2022

כמותג שנולד בלוס אנג'לס, סקצ'רס שואב השראה מהרוח השובבה של העיר. קולקציית הוליווד נולדה מתוך הרצון לפריטים פוטוגניים בזמן האימונים עבור בנות שעושות ספורט ואימונים קשוחים, אבל תמיד מוכנות לתמונה. הקולקציה כוללת פריטים עם גזרות מחטבות המחמיאות לגוף, טייצים גבוהים, גוזיות ספורט, ג'קט קליל ומפנק שמצטלם יפה מכל זווית. פריטים בשחור וניוד וצבעי ארטיק מדליקים וסקסיים (דובדבן ומשמש) מככבים הקיץ בקולקציית ביגוד הטרנדית של המותג.

קולקציית הביגוד "הוליווד" עשויה מבדים איכותיים ומתכתבת עם הטרנדים העכשוויים והעדכניים ביותר. הגזרות מדויקות, נוחות, ומחמיאות לגוף והקולקציה מתאימה למגוון רחב של אימונים בחדר כושר, על חוף הים, רכיבה בצידי הכביש ועוד.

טווח מחירי הקולקציה: 130-270 שקל. להשיג ברשת חנויות סקצ'רס, באתר:https://www.skechers.co.il/ ובחנויות הנבחרות.

סקצ'רס_ טייץ 160 שקל, גוזיה 130 שקל. עופר חג'יב,
סקצ'רס, טייץ 160 שקל, גוזיה 130 שקל/עופר חג'יב

מותג השעוני הנשים G-BABY מבית ענקית השעונים היפנית CASIO, המתמחה בשעונים מעוצבים ועמידים לחלוטין בכל חבטה, זעזוע או נפילה, מציג קולקציית שעוני גלישה מיוחדת בגווני פסטל מדליקים, אשר בנוסף למגוון הפונקציות המשוכללות, מספקים את כל המידע הדרוש לגלישה מהנה בים!

השעונים מבית המותג הידועים בעמידותם הגבוהה מתאימים לכל פעילות אקסטרים. הסדרה החדשה מיועדת לנשים שאוהבות לגלוש ושעוניה מאובזרים במגוון פונקציות ייעודיות לתחביב.

בצג השעון ניתן למצוא גרף ויזואלי המספק מידע על זמני הגאות והשפל החיוני לגולשים והוא עמיד לחלוטין במים עד לעומק של 100 מטרים. עוד מאובזר בזמן עולמי ב- 48 ערים ראשיות בעולם, תאורה פנימית חזקה במיוחד, סטופר, טיימר, 3 שעונים מעוררים, שעון נודניק, זכוכית מינראלית ועוד.

שעוני הסדרה זמינים בצבעי פסטל מדליקים, בניהם שילוב של תכלת וסגלגל, ירוק מנטה וורוד וורוד וירוק חצי שקופים.

המחיר: 450 שקל. להשיג בחנויות השעונים המובחרות ובאתר היבואן

שעון גלישה מבית baby-g, המחיר: 450 שקל להשיג בחנויות השעונים המובחרות. יח"צ חו"ל,
שעון גלישה מבית baby-g, המחיר: 450 שקל להשיג בחנויות השעונים המובחרות/יח"צ חו"ל

קולקציית פרימיום נוספת של המותג SKECHERS בהשראת זרם הרוק אנד רול של הסבנטיז עם המעצב האמריקאי MARK NASON לנשים וגברים.

נעליים מעוצבות באיטליה מחומרים איכותיים תוך הקפדה על הפרטים הכי קטנים עם האיפיון המרכזי: סוליות גאומטריות בצורות מדליקות שהפכו מזוהות עם שמו של המעצב.

רוב הנעליים בקולקציה מצוידות בגפה סרוגה עם טכנולוגיות סריגה חדשניות ומדרסי Memory Foam Lux, טכנולוגיה הזוכרת את תצורת כף הרגל הייחודית ומתאימה עצמה אליה.

Mark Nason הוא מעצב אמריקאי (במקור מלוס אנג'לס) בעל ניסיון עשיר בעיצוב נעליים, המעצב תחת מותג פרטי הנושא את שמו ועבור המותג סקצ'רס בקולקציות פרימיום ייחודיות.

הקולקציות מציגות מגוון דגמים בסגנון קזו'אל מודרני בהשראת זרם הרוק אנד רול מחומרים איכותיים והקפדה על הפרטים הכי קטנים עם האיפיון המרכזי: סוליות גאומטריות בצורות מדליקות שהפכו מזוהות עם שמו של המעצב.

טווח מחירים: 350-400 שקל. המידות -36-46 ניתן להשיג ברשת חנויות סקצ'רס ובאתר https://www.skechers.co.il/

סקצ'רס נשים, המחיר 350 שקל. יח"צ חו"ל,
סקצ'רס נשים, המחיר 350 שקל/יח"צ חו"ל

מותג ההנעלה Luna מציע פתרון הנעלה מינימליסטי לימים החמים בצורת סנדלים פתוחים בעיצוב מיוחד: סנדלים "יחפים" בהשראת אינדיאנים מקסיקנים

קולקציית הסנדלים החדשה, שנולדה ממפגש מקרי בין מייסד המותג לבין האצן המקסיקני מנואל לונה (Manuel Luna), משתלבת בטרנד המינימליסטי שכובש עכשיו גם את עולם האופנה.

בשנים האחרונות, הפך המינימליזם לסגנון עיצוב פופולרי באדריכלות הפנים ועכשיו הוא נכנס גם לתחום ההנעלה והאופנה. מה שהחל כמענה בריאותי, לאחר שמחקרים רבים בעולם הצביעו כי הנעלה כבדה ומרופדת יתר על המידה מובילה לפציעות ולבעיות גב, הפך גם לאמירה אופנתית שמותגי האופנה הגדולים בעולם, Balenciaga ביניהם, אימצו בתצוגות האופנה שלהן.

המותג Luna , בשיתוף פעולה עם האצן מקסיקני מנואל לונה, יצרו יחד קולקציית סנדלים מינימליסטיים לגברים ולנשים כאחד. הסנדלים עוצבו בהשראת אינדיאנים מקסיקנים בעיצוב "כנפיים"- אשר עוטף את כף הרגל ובכך שומרות על בטיחותה. הן עשויות מחומר גמיש, חלק ועמיד ומאפשרות יכולת כוונון מוחלטת של הרצועות. הסנדלים מגיעים בצבע שחור שלא מגביל אף לוק ועשויות מחומר גמיש, חלק ועמיד בפני מים ולחות, תוך יכולת כוונן מוחלט של השרוכים להתאמה אישית.

המחיר: החל מ-352 שקל ועד 399 שקל. להשיג ב-Barefoot Life ובחנויות ההנעלה המובילות בארץ https://bit.ly/3zGNjCF

barefoot life_luna sandals oso winged edition black_ (2) מחיר 449 שקל. יח"צ,
סנדלים "יחפים" בהשראה אינדיאנית, Luna, מחיר 449 שקל/יח"צ

רשת הלב הכחול המתמחה בהנעלת נוחות, מציגה לכבוד עונת הקיץ כפכפי סלייד טרנדיים במראה בוהו שיק, המשלבים פס בעיצוב תחרה שעליו משובצות אבנים קטנות דמויות יהלומים וסולייה נוחה בציפוי של שעם וחומר חדשני הנקרא EVA. מוצע בגרסא שטוחה או עם הגבהה.

הכפכפים בעלי מראה בוהו שיק מדליק המשלב רצועת תחרה עם אבנים נוצצות באופן מעודן וסולייה בציפוי שעם וחומר חדשני, עמיד וקל משקל בשם EVA. הכפכפים מגיעים בשני דגמים, בעלי סולייה שטוחה בגובה 2.5 ס"מ או סולייה מוגבהת שגובהה 5 ס"מ. כמו כן, זמינים במספר צבעים, בניהם שחור קלאסי, בז' וורוד בהיר.

על פי היצרן, מדובר בכפכפי נוחות המקנים יציבה נכונה ושומרים על בריאות כף הרגל, הברכיים וגב הנועלת. טווח מידות: 36-41. המחיר: 105 שקל לסולייה השטוחה ו- 159 שקל לסולייה המוגבהת. הלב הכחול - להשיג בסניפי רשת הלב הכחול ובאתר www.BlueHeart.co.il

כפכף תחרה שטוח מבית הלב הכחול 105 שקל להשיג ברשת הלב הכחול ובאתר. עמנואל רבני,
כפכף תחרה שטוח מבית הלב הכחול 105 שקל להשיג ברשת הלב הכחול ובאתר/עמנואל רבני

רשת "ערד טקסטיל" מציגה את קולקציית שמיכות המוסלין האווריריות שלה.

השמיכות עשויות בד מוסלין 100% כותנה. מוסלין הוא אריג כותנה דק ועדין בעל מרקם רך מקומט. הוא קל משקל ודק יחסית ומונע הצטברות של חום בין חלל השמיכה לגוף. הבד האווירי נושם ועדין על העור, מושלם להתעטף אתו בלילות קיץ, ומתאים בדיוק לחמימות מלטפת תוך מניעת התחממות יתר.

השמיכות מגיעות בגודל ענק, 200/220 ס"מ, שמאפשרות גם לשני אנשים להתעטף בתוכן. הקולקציה הקיצית מגיעה בשלל צבעים: בז', ורוד, ירוק מנטה, סגול לילך, כתום משמש ולבן ומאפשרת להשתמש בשמיכות גם כפריט עיצוב משלים לחדר השינה, האירוח או הסלון.

המחיר: 459 שקל, (עכשיו ב-50% הנחה יעלו 230 שקל). ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין
www.aradtextile.com

שמיכת מוסלין נרקיס. ערד טקסטיל. גלעד עדי,
שמיכת מוסלין נרקיס. ערד טקסטיל/גלעד עדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully