וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

23.6.2022 / 0:01

ראש תחום קשרי ממשל בלמונייד, מינויים חדשים בדלויט, בכירה חדשה בסייבריזן ועוד. עוד שבוע חלף, עוד תקנים אוישו - ואנחנו כאן כדי להביא לכם את התמונה המלאה

חברת האינשורטק Lemonade (למונייד) (NYSE:LMND) מודיעה על מינויו של סקוט פישר כראש תחום קשרי ממשל של החברה. במסגרת תפקידו, יספק ייעוץ אסטרטגי לגבי חוקים ותקנות המשפיעים על החברה וכן ינחה את האסטרטגיה סביב קשרים עם בעלי עניין בקרב הרגולטורים המרכזיים בעולמות הביטוח. זוהי הפעם הראשונה שבה מישהו ממלא תפקיד זה בחברה.

בנוסף לתפקידו כראש תחום קשרי ממשל, פישר ישמש כיועץ כללי משותף לצד ביל לאצה. לאצה, שהיה חלק מרכזי בפעילות החברה מהקמתה מתכנן לפרוש בסוף השנה.

בתפקידו האחרון שימש פישר כשותף במשרד עורכי הדין העולמי DLA Piper, שם ייצג חברות ביטוח ויצרנים בינלאומיים ומקומיים בפעילויות הרגולציה שלהן. פישר בעל ניסיון עשיר בעולמות הרגולציה והביטוח וטרם מעברו למגזר הפרטי בשנת 2018, כיהן כרגולטור בכיר במדינת ניו יורק במשך 10 שנים, שם שימש בתפקידו האחרון כסגן המפקח הבכיר לביטוח במחלקת הפיננסיים של מדינת ניו יורק. במהלך כהונתו, פישר הוביל את היחידה שפיקחה על למעלה מ-1,700 חברות ביטוח הפועלות בניו יורק, עם נכסים בסכום כולל של 4 טריליון דולר.

דניאל שרייבר, מייסד ומנכ"ל Lemonade, מסר: "סקוט מילא תפקיד משמעותי כרגולטור הביטוח לשעבר של מדינת ניו יורק. הידע שלו, הניסיון וההכרות עם העולמות בהם פועלת למונייד הופכים אותו לאיש האידיאלי בהובלת קשרי הממשל שלנו".

סקוט פישר מסר: "במשך שנים רבות ביליתי בהסדרת תעשייה שפועלת באותה צורה פשוטה ומיושנת. בשונה משאר החברות הפועלות בשוק, Lemonade מאתגרת את ענף הביטוח המסורתי מהיום הראשון. אני שמח להיות חלק מהמהפכה ולעזור לחברה לצמוח ולחנך מחדש את התעשיה לעולם טכנולוגי ונגיש יותר".

סקוט פישר. יחצ,
סקוט פישר/יחצ

חברת התוכנה גלאסבוקס (Glassbox), ספקית מובילה של פתרונות לניתוח חוויית משתמש בערוצים הדיגיטליים (אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל) מינתה את ניר פנחסוב, דמות בכירה בתעשיית התוכנה, לסמנכ"ל מו"פ. בתפקידו החדש יוביל פנחסוב את תהליך ההתרחבות של מערך המו"פ של החברה. לניר ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתעשייה עם הצלחות מוכחות בבנייה וטיפוח צוותי מו"פ גדולים, שיתרמו להמשך צמיחתה של גלאסבוקס.

"ניר מביא עמו ניסיון עשיר במחקר ופיתוח בעולם התוכנה", אמר ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס. "כמהנדס בהכשרתו הוא מבין כיצד לקחת רעיון ולהפוך אותו למוצר רב ערך שהלקוחות זקוקים לו. בעת שאנו ממשיכים לצמוח במהירות, הצטרפותו של ניר לצוות הניהולי תתן לנו יתרון תחרותי בשוק האנליזה של החוויות הדיגיטליות שאנו מובילים".

בתפקידו הקודם שימש פנחסוב כסמנכ"ל הנדסה בחברת פלייטיקה, חלוצת הגיימינג המקוון. לפני כן מילא במספר חברות תפקידי ניהול בכירים של צוותי מו"פ בינלאומיים. הוא שרת שנים רבות באחת מיחידות המודיעין של צה"ל.

"אני שמח להצטרף לגלאסבוקס, ארגון שמוקיר חדשנות ופיתוח לא רק של מוצריו אלא גם של עובדיו - ובעיני זו הזדמנות מרגשת", אמר ניר פנחסוב. "גלאסבוקס היא מובילת שוק והלקוחות מצפים מאיתנו שנשפר את החוויות הדיגיטליות של הצרכנים. בעולם ממוקד דיגיטל חיוני להקדים לזהות את דרישות הצרכנים ולצפות את הדבר הבא. אני מצפה לסייע לגלאסבוקס לפתח את הפתרונות הללו".

ניר פנחסוב. יחצ,
ניר פנחסוב/יחצ

שב"א (שירותי בנק אוטומטיים), מנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי, מודיעה על מינויה של טלי הולנברג לתפקיד סמנכ"לית פיתוח עסקי, שיווק ומכירות של החברה.

הולנברג (45, נשואה +3), בעלת ניסיון עשיר בניהול פעילות עסקית בתחום הפיננסי, ועם ותק של כ-20 שנים בניהול פעילויות עסקיות ושיתופי פעולה עם חברות מובילות במשק, גופים מוסדיים, בנקים, וסטארט-אפים. טלי היתה שותפה בשנים האחרונות להקמתה של יחידה עסקית אשר מהווה מרכז רווח דומיננטי בחברת כרטיסי האשראי max. במסגרת זו היא הקימה, הובילה וניהלה תהליכים עסקיים מול כל הבנקים הגדולים בישראל, תוך אינטגרציות טכנולוגיות מורכבות, ייזום פרויקטים חדשים, מיזמים ושיתופי פעולה. בנוסף, היא בעלת ניסיון בניהול מו"מ עם גורמים בכירים במשק, תמיכה וניהול קשר שוטף מול הממשקים השונים בתוך החברה ומחוצה לה. במסגרת תפקידיה עסקה רבות בהובלת פרויקטים חוצי-ארגון ורחבי היקף והטמעת מתווה שיתוף הפעולה עם גורמים חיצוניים. בשנים האחרונות שימשה כאחראית לצמיחה וההתרחבות של פעילות כרטיסי ה- PREPAID ונחשבת למומחית בהצעות הערך בעולם הכרטיסים הנטענים במשק הישראלי.

בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת פעילות הprocessing בחברת האשראי max שבבעלות קרן ההשקעות האמריקאית Warburg Pincus. במסגרת זו, היתה אחראית להקמת תשתית עסקית רחבה שמהווה מנוע צמיחה משמעותי לחברה. טלי הובילה את ניהול הפעילות של החברה מול כל הבנקים, כמו כן, מול השותפים בעולמות הpre-paid וכולל הפעילות העסקית של שירותי הסליקה ב ATM. בין היתר, קידמה פיתוח עסקי, יוזמות ושיתופי פעולה רחבי היקף עם גופים מוסדיים ועם חברות פינטק במשק הישראלי תוך הרחבת מקורות ההכנסה והשותפויות האסטרטגיות של החברה. בנוסף, טלי בעלת ניסיון משמעותי במכירות בעולם הB2B לחברות מובילות במשק, גופים מוסדיים, עסקים גדולים ועסקים בסגמנט הSMB. בעלת ניסיון עשיר בתהליכי גיוס, מכירה, הטמעה, העמקה ושימור .

טלי בעלת תואר ראשון (BA ) במדעי ההתנהגות ופילוסופיה מאוניברסיטת בר אילן, מצטיינת דיקאן, סיימה בהצטיינות יתרה. וכן למדה תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק באוניברסיטת בן גוריון.

מנכ"ל שב"א, איתן לב טוב, אמר כי "טלי תוסיף לשב"א מימד נוסף בעולם השיווק והפיתוח העסקי. עולם התשלומים המתקדמים טומן בתוכו הרבה אפשרויות פיתוח והתרחבות מבחינת שב"א, ואני משוכנע שלטלי יש את הידע והניסיון לסייע לחברה לפרוץ ולהצליח".

טלי הולנברג. רעות אשכנזי,
טלי הולנברג/רעות אשכנזי

קבוצת קולמקס (Colmex) מודיעה החודש (יוני) על מינויו של מיכה אמסלם (43) לתפקיד סמנכ"ל השיווק של הקבוצה (.(VP Marketing of Colmex Group אמסלם צבר במרוצת השנים ניסיון רב והוא בעל מומחיות באסטרטגיה שיווקית, ניהול מערכי שיווק ופיתוח עסקי. בעברו כיהן במגוון תפקידים, בהם: כמנכ"ל חברת גרינוויר טכנולוגיות, ניהל את מערך השיווק בחברת YIT מקבוצת ידיעות אחרונות וכיהן כמנהל שיווק ורטיקלים בקבוצת זאפ.

אמסלם בעל תואר ראשון בכלכלה (BA) ותואר שני במנע"ס (MBA) מהמכללה האקדמית תל אביב יפו. כמו כן הוא בעל תואר מחקרי במדעי הניהול (.M.Sc) מאוניברסיטת תל אביב. מיכה אמסלם, סמנכ"ל השיווק של קבוצת קולמקס: "שמח על הצטרפותי אל קבוצת קולמקס. באמצעות יצירתיות ומאמץ קבוצתי אנו נמשיך בהתרחבות אל קהלי המטרה בשוק הישראלי והבינלאומי - זאת דרך שורת מוצרים ושירותים המעניקים ללקוחות החברה מגוון אפשרויות השקעה בשוק ההון בדרך פשוטה וידידותית למשתמש".

רו"ח אבגד מור, מנכ"ל קבוצת קולמקס מציין: "מיכה מביא עימו ניסיון יוצא דופן ויכולות מגוונות וייחודיות בעולם השיווק. אנו מאמינים כי צירופו לשורות החברה הוא צעד בעל חשיבות להמשך התרחבותה אל קהלי מטרה מקומיים וגלובליים".

קבוצת קולמקס נוסדה בשנת 2008 ומתמחה במסחר במגוון סוגי מכשירים פיננסיים בבורסות המובילות בעולם, ומספקת ללקוחותיה מגוון פלטפורמות וערוצי מסחר וגישה לנכסים רבים בשוק ההון בארץ ובעולם. הקבוצה מחזיקה ברישיון מטעם רשות ניירות ערך להפעלת זירת סוחר וכן ברישיון ברוקר מ.CySec

מיכה אמסלם. יחצ,
מיכה אמסלם/יחצ

סייבריזן הודיעה על מינויה של שירלי תמרי ל- VP R&D Delivery, אשר מביאה עמה 18 שנות ניסיון טכנולוגי בעולמות הפיתוח, הדאטה והתשתיות. שירלי תוביל את תחום ה-Delivery במטרה למקסם את יכולות הפרודקשיין של צוותי הפיתוח השונים, לצד ניהול תהליכים של צוותי Platform Services ומנהלי פרויקטים. בתפקידה הקודם כיהנה שירלי כ-CTO בחברת הסטארטאפ PayKey, שם ניהלה את צוותי הפיתוח והובילה את יישום החזון הטכנולוגי של החברה. בעברה תפקידי ניהול בכירים נוספים, ביניהם VP R&D בחברת coing.co ו- R&D Director בחברות LivePerson, Amdocs. שירלי בעלת תואר ראשון במדעי המחשב.

ליאור מוזל, Chief Engineering Officer בסייבריזן מסר: "הצטרפותה של שירלי למרכז הפיתוח של סייבריזן תתרום לחיזוק הקשר ומיקסום ההצלחה של מחלקות הפיתוח השונות, לצד החיבור שלהן לארגון המכירות, חוויית הלקוח וללקוחות עצמם. היום עם קצב השינויים בשוק ישנה חשיבות עליונה לראיה מרחבית, יכולות ביצוע בקצב גבוה, סגירת מעגל מהירה מול לקוחות ורמה מקצועית בלתי מתפשרת. אני מברך על הצטרפותה של שירלי ומאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החדש".

שירלי תמרי מסרה: "אני גאה להצטרף לחברה גלובלית מובילה בתחום הסייבר ההגנתי, שנמצאת בצמיחה מתמדת. סייבריזן עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומורכבת מאנשים מקצועיים וייחודיים. מטרתי להוביל ולמקסם את יכולות הדילבור של החברה".

שירלי תמרי. אילן בשור,
שירלי תמרי/אילן בשור

אלכס כץ (47) מונה למוביל תחום מחקר הסייבר ב-Matrix Cyber R&D Labs, זרוע הסייבר המחקרי בחטיבת הבטחון של מטריקס. זרוע זו עוסקת בפרויקטים מרתקים בחזית הטכנולוגיה ומתמחה במחקר ופיתוח מערכות סייבר, כאשר שגרת העבודה כוללת פיצוח אתגרים מורכבים, בדגש על Reverse engineering , חקר חולשות ומחקרי Embedded. היעד המרכזי של קבוצת מחקר הסייבר בהובלת כץ הוא הרחבת פעילות הסייבר של החברה תוך עבודה עם גופים ביטחוניים בארץ ובחו"ל, שיתופי פעולה עם גופים אקדמיים המתמחים בעולם הסייבר וביצוע מחקרים ייעודים בטכנולוגיות חדשניות על ידי חוקרי הקבוצה.

כץ בעל 20 שנות ניסיון בתחום ה-IT ונחשב למומחה באופרציה גלובלית וניהול פרוגרמות רחבות היקף. בעברו הוביל פרויקטי ענק בארגונים בינלאומיים גדולים שהניבו תוצאות מוכחות, וניהל צוותי ארכיטקטורה בתחומים טכנולוגיים שונים. ב-15 שנים האחרונות עבד כץ במגוון תפקידים בטבע תעשיות פרמצבטיות כאשר בתפקידו האחרון היה Senior director, Head of Global Employee Services במחלקת IT. לכץ תואר במתמטיקה ומדעי המחשב (B.Sc) מאוניברסיטת חיפה ותואר שני בהנדסת חשמל (M.A) מהאוניברסיטה הטכנית של מוסקבה (Moscow Technical University of Communications and Informatics - MTUCI).

אלכס כץ. יחצ,
אלכס כץ/יחצ

פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte ישראל הודיעה על מינויים של ראשי מגזרים חדשים.

שלי תשובה, בעל מומחיות רבת שנים תחומי הבנקאות, התשלומים והפיננסים ובעל ניסיון רב בייעוץ להנהלות של גופים פיננסיים בארץ וניהול תהליכים אסטרטגיים משמעותיים, מונה לראש המגזר הפיננסי.

שרון כהן, אשר לה ניסיון רב בשירות חברות טכנולוגיה וחברות צמיחה, לרבות חד-קרנים, וכן בליווי חברות טכנולוגיה להנפקה מונתה כראשת מגזר הטכנולוגיה, המדיה והטלקום (TMT).

בנוסף, גל רצקובסקי, אשר מוביל כיום את תחום עתיד הבריאות בפירמה מטעם Deloitte Global , ובעל ניסיון עשיר בליווי גופי בריאות ובגיבוש אסטרטגיות לגופים מובילים בשוק, מונה לראש מגזר מדעי החיים והבריאות (LSHC).

יו"ר Deloitte ישראל, אילן בירנפלד: "המינויים הללו נועדו להמשיך ולתמוך את צמיחת הפירמה ולספק ללקוחותינו את הערך הרב ביותר המבוסס על מגוון רחב של יכולות וניסיון עסקי עמוק".

מימין לשמאל: גל רצ'קובסקי, שלי תשובה ושרון כהן. יחצ,
מימין לשמאל: גל רצ'קובסקי, שלי תשובה ושרון כהן/יחצ

מיקי חיוט מונה ל- Director of DevOps במערך הפיתוח של חברת היוניקורן OwnBackup. מיקי הוא בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנים בפיתוח ובתפקידי ניהול מערכות, ונחשב לאחד המומחים הגדולים בישראל בתחום ה- DevOps , לרבות עבודה עם טכנולוגיות מתקדמות כגון Micro-services , כלי Deployment ואינטגרציה, עבודה על גבי Linux ועם קונטיינרים. הוא שימש לאורך השנים יועץ ומלמד תכנים מקצועיים, בין השאר במכללת ג'ון ברייס.

בשבע השנים האחרונות עבד חיוט בחברת Infini-T כארכיטקט תשתיות בכיר, ולפני כן, היה בתפקיד דומה ב-GoTech ו- Head Of DevOps בסולביט. הוא בעל תואר במדעי המחשב מהמכללה למנהל.
ליאת אשכנזי, סמנכ"לית פיתוח בכירה באונבאקאפ: "אנחנו נמצאים בתהליך של בניית מרכז הפיתוח הטוב ביותר בתעשייה וגאים לצרף לשורותינו את מיקי, אחד מתותחי ה-ה-DevOps הטובים בארץ. הניסיון והידע שלו ייקח חלק חשוב מהמאמץ הזה."

חברת OwnBackup מתמחה בהגנה על מידע המאוחסן בענן ובניהול כמויות עצומות של מידע עסקי בסביבות כמו דיינמיקס, סרוויס נאו, סיילספורס ועוד. הגיבוי מגן מפני אובדן נתונים שעלול להיגרם מטעויות אנוש, פגיעה בזדון, שגיאות אינטגרציה או יישומים לקויים. בשנה שעברה הפכה החברה ליוניקורן בשווי של 3.35 מיליארד דולר לאחר חמישה סבבי גיוס משמעותיים בהיקף כולל של מעל לחצי מיליארד דולר. החברה הוקמה ב-2015 ומובלת על ידי סם גוטמן (מנכ"ל), אריאל ברקמן (Chief product security officer) ואורי ינקילב (סמנכ"ל מכירות). אונבאקאפ משרתת כיום כ- 5,000 לקוחות ברחבי העולם ועובדים בה כ- 800 עובדים, מתוכם כ- 150 עובדים במרכז הפיתוח בישראל והשאר במרכזי הפיתוח בארה"ב ובהודו. כמו כן, ישנם סניפים נוספים לחברה בלונדון, צרפת ובאוסטרליה.

מיקי חיות. יחצ,
מיקי חיוט/יחצ

מבטח סיימון הודיעה כי בתום תהליך איתור ומיון מועמדים, הוחלט למנות את אילנית חזן המשמשת כיום כסמנכ"לית טכנולוגיות מידע בבית ההשקעות מיטב, למנהלת מערכות המידע של מבטח סיימון ושל מגדל סוכנויות.

חזן, בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחומי מערכות מידע. בשש השנים האחרונות עבדה במגוון תפקידי פיתוח במיטב, כאשר בשנתיים האחרונות שימשה כסמנכ"לית טכנולוגיית מידע. לפני כן פעלה שנים רבות במגוון תפקידים בגופים פיננסיים שונים, אנליסט, אקסלנס ובנק לאומי. במהלך השנים הובילה חזן מגוון רחב של פרויקטים בתחומי הדיגיטל, BI, CRM ויש לה היכרות עמוקה עם התהליכים והרגולציה בתחומי חיסכון ארוך טווח.


ליאור רביב, המנכ"ל הנכנס של מבטח סיימון, מסר: "אני מברך על הצטרפותה של אילנית למבטח סיימון. לאילנית ניסיון רב בהובלת פרויקטים טכנולוגיים וניהול צוותי פיתוח והיכרות מעמיקה עם תהליכי מכירה ושירות בתחומי חיסכון ארוך טווח. בשנים הקרובות צפויה מבטח סיימון לעבור מהפיכה טכנולוגית ודיגיטלית אותה תוביל אילנית במטרה לתמוך בצמיחה מואצת של מבטח סיימון ושל יתר הסוכנויות מקבוצת מגדל."

אילנית חזן. יחצ,
אילנית חזן/יחצ

Samsung Next, זרוע ההשקעות והחדשנות של תאגיד הטכנולוגיה הקוריאני סמסונג, הודיעה על הצטרפותה של שירה הדס נקר לתפקיד Community Builder בשלוחה הישראלית. במסגרת תפקידה החדש תהיה שירה אחראית טיפוח ומתן מענה לקהילות בעולמות היזמות והטכנולוגיה בישראל וביסוס שיתופי פעולה חדשים. בתוך כך, תקדם אירועים וכנסים הקשורים לתחומי ההשקעות בהם מתעסקת הקרן ותסייע לחברות הפורטפוליו של הקרן בהתמודדות עם האתגרים שלהן בתחום הקהילה. כמו כן, כאשת תקשורת לשעבר, שירה תהיה אחראית על הנוכחות של הקרן ברשתות החברתיות.

שירה הדס נקר מביאה איתה ניסיון בעולמות הטכנולוגיה, התקשורת וההפקה, לאחר מעל חמש שנים בהן עבדה בתאגיד השידור "כאן", מתוכן כשלוש שנים בתור כתבת הטכנולוגיה של הערוץ, ובשאר הזמן בתור רכזת מערכת וסגנית עורך. לפני כן, עבדה ככתבת הטכנולוגיה של גלי צה"ל למשך שלוש שנים, בין 2013 ל-2016. בנוסף לניסיונה המקצועי, הספיקה שירה לעבור בבית הספר לטלוויזיה וקולנוע ע"ש סם שפיגל ולרכוש כישורי כתיבה והפקה אשר ילוו את עשייתה בתפקידה החדש.

שירה הדס נקר: "אני מתרגשת ושמחה על ההזדמנות להצטרף לצוות של Samsung Next ומקווה שאוכל לתרום מהניסיון שלי כדי לקדם את הקשר עם יזמים בתחומי הליבה של הקרן, לעזור לחברות פורטפוליו ולשפר את הקשר עם הקהילה בדרכים שונות".

אייל מילר, מנכ"ל סמסונג נקסט ישראל: "אנחנו מאוד שמחים על הצטרפותה של שירה ומאמינים שהניסיון הייחודי שלה יתרום לנקסט ולחברות הפורטפוליו של הקרן".

שירה הדס נקר. מרסל דייצ'ב,
שירה הדס נקר/מרסל דייצ'ב

לירן אלרם מצטרף להנהלת גולדפינגר תקשורת כסמנכ"ל לקוחות ופיתוח עסקי בחברה, לצד רני שפי המכהנת כסמנכ"לית לקוחות ותקשורת במשרד בחמש השנים האחרונות.

לאלרם ניסיון של 17 שנה בתחום ייעוץ התקשורת, האסטרטגיה ויחסי הציבור. הוא כיהן בשורה של תפקידים בכירים בעולם התקשורת, ביניהם דובר הטוטו ומנהל מחלקת תאגידים ציבוריים בארד תקשורת, ועבד כיועץ התקשורת של השר מיכאל ביטון (כחול לבן) וכמנהל ההסברה של "יחד למען החייל". אלרם הוא מרצה לתקשורת וניהול משברים ובעבר לימד במוסדות להשכלה גבוהה, כגון אוניברסיטת תל אביב, מכללת נתניה והקריה האקדמית אונו.

לירן אלרם. ראובן קפוצ'ינסקי,
לירן אלרם/ראובן קפוצ'ינסקי

Otonomo (נאסד"ק: OTMO), הפלטפורמה המניעה את כלכלת הניידות, מקבלת את פני מאיר משה לדירקטוריון החברה. משה יעבוד יחד עם ההנהלה כדי לקדם את המשימה של אוטונומו להצעיד את חוויות ושירותי הניידות דור קדימה.

"אנו גאים בכך שמאיר מצטרף לדירקטוריון אוטונומו ויביא אתו את התובנות הפיננסיות, הניסיון הרב ונקודת המבט שלו בזמן שאנו פועלים למימוש האסטרטגיה שלנו -להוביל בתעשיית הניידות העולמית", אמר בן וולקוב, מנכ"ל ומייסד שותף של Otonomo. "נסיונו העשיר, של למעלה משלושה עשורים בייעוץ ועבודה בחברות נאסד"ק הוא משאב חשוב בתהליכי הצמיחה הבאים שלנו".

משה ידוע במומחיותו בתחום הפיננסים. ב-Radware שימש כמנהל הכספים במשך 17 שנים. כמו כן, יש לו ניסיון רב כדירקטור וחבר בוועדת הביקורת של חברות ציבוריות רבות, ביניהןAbility Inc, Carasso Motors Ltd ואלברט Technologies Ltd.

"זו תקופה מרגשת שבה כל חווית התחבורה מתעצבת מחדש עם גישות חדשות וחדשניות", אמר משה. "אני שמח להצטרף ל- Otonomo ולתרום מניסיוני יחד עם הצוות המוכשר להפליא שפועל לממש את הפוטנציאל העצום של כלכלת הניידות המתפתחת והעתידית."

מאיר משה. יחצ,
מאיר משה/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully