וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים חדשים ברשת מלונות מטיילים

19.6.2022 / 13:48

הרשת מבשרת על סדרת מינויים בדרגי הניהול של החברה: "הזכות לקדם מנהלים שהוכיחו עצמם בתקופה המאתגרת שעברנו יחד בקורונה ובכלל רק הוכיחה כמה הרשת בוחרת באנשים הטובים ביותר לניהול"

רשת מלונות מטיילים מבשרת על סדרת מינויים בדרגי הניהול של החברה. מוטי זריהן, אשר נמצא ברשת למעלה מ- 5 שנים ועד לאחרונה אף ניהל את מלון מטיילים מלכיה, קודם לניהול כללי של ארבעת מלונות הרשת, גשר הזיו, אילון, מלכיה ומטולה.

אילן הנינג שניהל ביד רמה את מלון מטיילים מטולה בשלוש שנים האחרונות, קודם לנהל את מלון מטיילים ארץ דפנה ואילו משה כהן, שעד עכשיו כיהן כסגנו של הנינג, והוכיח את כשרונו הרב, קודם לנהל את מלון מטיילים מטולה.

חברת צוות חדשה שמצטרפת למשפחת מלונות מטיילים היא כוכבה אזולאי, לה ניסיון של כ-20 שנים בתיירות, בעבר ניהלה את.. הקבלה בכפר הנופש ראש הנקרה. אזולאי נבחרה לנהל את מלון גשר הזיו. חברת צוות נוספת שמצטרפת היא תמר בורבוביץ אשר נבחרה לנהל את מלון מטיילים מלכיה. לבורבוביץ ניסיון עשיר בניהול, לרבות בתחום התיירות שכן הגיעה מניהול אחוזת יסמין בראש פנה

בת חן ישועה, מנכ"ל ובעלי רשת מלונות מטיילים: "אני שמחה ונרגשת לבשר על שורת המינויים החדשה אצלנו ברשת. הזכות לקדם מנהלים שהוכיחו עצמם בתקופה המאתגרת שעברנו יחד בקורונה ובכלל רק הוכיחה כמה הרשת בוחרת באנשים הטובים ביותר לניהול. בנוסף אני מברכת את המנהלות החדשות שהצטרפו ובטוחה שיצליחו וילכו איתנו בדרך הטיולים הטבע והחופש".

ארץ דפנה. יחצ,
רשת מלונות מטיילים/יחצ

רשת מלונות מטיילים היא חברה משפחתית אשר מפעילה אתרי אירוח כפרי ומלונות לאוהבי טיולים וחופש. הרשת מספקת חווית אירוח מושלמת לאוהבי טיולים ומונה עד כה כשישה בתי מלון: מלון מטיילים מלכיה, מלון מטיילים ארץ דפנה, מלון מטיילים גשר הזיו, מלון מטיילים מטולה, הויליג', מלון מטיילים על הירדן, מלון מטיילים אילון וקמפינג מטיילים דפנה. כולם ממוקמים בסמוך לאתרי טיול ונופים קסומים בגליל.
חווית האירוח כוללת אירוח אישי, ביתי ומוקפד בחדרים נוחים ונעימים וארוחת בוקר ישראלית עשירה.
חיבור האורחים לסביבה הוא ערך מרכזי ברשת ויש בה מערך טיולים, ניהול ארועים בטבע ותוכן במלונות ובסביבתם. מידע מעודכן על אירועים מיוחדים, טיולים בצפון, אטרקציות בצפון, אטרקציות לילדים ואתרים מיוחדים נימצא בכל מלון לטובת האורחים והמטיילים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully