וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הענקית הישראלית Priority רוכשת את Silverbyte ב-120 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 15:19

Priority המפתחת פלטפורמות חכמות לניהול ארגוני מערכתי, ממשיכה במסע ההתרחבות: הודיעה על רכישת חברת 'Silverbyte' הישראלית, המפתחת פתרונות תוכנה מתקדמים לתחום ה-'Travel Tech' (ענף האירוח) בשוק הישראלי ופועלץ במעל ל-30 מדינות בעולם

חברת פריוריטי התחדשה ברכש ישראלי בדמות "סילברבייט" הישראלית. הרכישה הנוספת של Priority מרחיבה את פעילותה לענף המלונאות ומציעה פתרונות ניהול עסקי מתקדמים, ביניהם: מערכת לניהול קבלה, מערכת לניהול מרכז הזמנות, מערכת לניהול אירועים, עמדות מכירה ועוד.

הרכישה של 'Silverbyte' היא החמישית במספר שהיא מבצעת תוך שנה וארבעה חודשים, בהיקף כולל של 400 מיליון שקל. רכישות אלה הכניסו את החברה לתחומי פעילות של מסחר, חינוך וקמעונאות, וכעת גם לענף המלונאות. רכישת 'Silverbyte' היא סינרגטית לפעילות החברה ותאפשר מתן פתרונות מתקדמים עוד יותר באמצעות חיבור למערכת ה-ERP המתקדמת של Priority ולפתרונות הקמעונאות של החברה.

במערכת הדגל של 'Silverbyte' ניתן למצוא מערכת לניהול קבלה, מערכת לניהול מרכז הזמנות, מערכת לניהול אירועים, מערכת לניהול ספא, עמדות מכירה ועוד. החברה מדורגת בעקביות בשנים האחרונות במקומות הראשונים בטכנולוגיה בתחום התיירות, ורכישתה צפויה להקפיץ את הדירוג עוד יותר.

במעמד החתימה הסופית. Priority,
Priority ו- 'Silverbyte' במעמד החתימה הסופית/Priority

מאחדים פריסה גיאוגרפית עם יכולות

מנכ"ל Priority, שגיב גרינשפן: "הפתרונות החדשניים של Silverbyte מרחיבים את היצע הפתרונות שלנו לעסקים, גם בתחום האירוח. החיבור בין היכולות של Priority, הפריסה הגיאוגרפית שלנו ולבין היכולות של החברה הנרכשת יאפשרו את הגדלת היצע המוצר שלנו לשוק הגלובאלי. הרכישה הנוכחית היא עוד צעד חשוב בהתפתחותה של Priority ובצמיחתה הוורטיקלית, הממצבות את החברה כמובילת שוק בתחומי ה- ERP".

מנכ"ל פריוריטי, שגיב גרינשפן. אלן צ׳פלסקי,
מנכ"ל פריוריטי, שגיב גרינשפן/אלן צ׳פלסקי

פתרון שלם מבית אחד

מנכ"לית Silverbyte, עינב פלג: "באמצעות החיבור ל-Priority, Silverbyte תמנף את הסניפים והשותפים של Priority ברחבי העולם. החיבור יאפשר לנו לשווק פתרון שלם (end-to-end) שהטכנולוגיה שלו מגיעה מבית אחד הכולל מערכת ERP, עמדות מכירה (POS), ניהול עובדים וכמובן את המערכת של Silverbyte. הסינרגיה בין החברות תייצר ערך מיוחד לשוק האירוח שנובע משילוב המערכות הטכנולוגיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully