וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת מינויים בחברת Nym

19.6.2022 / 15:21

החברה מינתה את טל אבנר לתפקיד ה-COO ואת אור פלס לתפקיד SVP R&D

לאחר שבקיץ השלימה Nym סבב גיוס על סך 42 מליון דולר מכריזה החברה על שני מינויים חדשים לתפקידי מפתח בהנהלת החברה - החברה מינתה את טל אבנר לתפקיד ה COO ואת אור פלס לתפקיד SVP R&D.

הפלטפורמה של Nym מביאה את מהפכת ה AI לתהליכי גביית הכספים של ארגוני הבריאות בארה"ב. Nym פיתחה מערכת אשר מתחברת למערכות הקיימות במרפאות ובתי חולים, ומסוגלת לנתח את המידע מהתיק הרפואי של המטופל, לזהות את המונחים הרפואיים, להבין את הנרטיב הרפואי ולייצר קודי חיוב לחברות הביטוח בצורה אוטומטית. Nym הופכת תהליך שכולו ידני כיום, אשר מבוצע על ידי מאות אלפי מקודדים, לתהליך אוטומטי, ללא מעורבות אנושית כלל. כיום Nym עובדת עם מספר רשתות של בתי חולים בארה"ב ופרוסה בעשרות בתי חולים וארגוני רופאים. הפלטפורמה של Nym שהוקמה ב2018 על ידי עמיחי ניידרמן ואדם רימון, הוכחה כיעילה בצמצום טעויות האנוש בעשרות אחוזים.

טל אבנר. אלעד ברנגה,
טל אבנר/אלעד ברנגה

טל אבנר מונתה לתפקיד ה- COO לאור תרומתה המשמעותית לחברה בתפקידה הקודם כ - VP Operations בחברה. טל הגיעה לNym לאחר 10 שנים בסטארטאפים בארץ ובחו"ל, אשר את חלקם הקימה ובחלקם עבדה בתפקידי מפתח שונים. טל שעובדת בחברה מזה שלוש שנים, התקדמה בתפקידים בחברה והתחילה את עבודתה כ - Head Of Operations. במסגרת תפקידה טל אחראית לוודא שהחברה משיגה את המטרות שלה, שהכל עובד חלק, ושכל המחלקות פועלות בדרך הנכונה להשגת היעדים, לזהות ולפתור בעיות בזמן אמת, ובמקביל לבנות תשתית חזקה להמשך הצמיחה.

אור פלס. באדיבות המצולמים
אור פלס/באדיבות המצולמים

אור פלס מונה לתפקיד הSVP R&D לאחר ניסיון של 20 שנה בחברות טכנולוגיה שונות, בין היתר היה הCTO בחברת NICE Actimize, היה ה-COO של חברת tasq.ai, היה הCTO בחברת FeezBack ועוד. במסדרת תפקידו אור מוביל ומפקח על תכנית העבודה והעמידה של הצוות ביעדי הפיתוח בנוסף לשיפור התהליכים, וניהול תהליכי ההטמעה בהיבט הטכנולוגי של המוצר אצל הלקוחות.

"הצטרפותו של אור וקידומה של טל הינם דחיפה משמעותית לארגון ותאפשר לנו להמשיך לפתח את הפלטפורמה הייחודית של Nym. אור וטל מוכשרים ובעלי ניסיון רב כל אחד בתחומו ואין לי ספק שבעזרת המנהיגות וההובלה שלהם Nym תמשיך לצמוח לגבהים חדשים." אמר עמיחי ניידרמן מייסד שותף ומנכ"ל החברה. "אנחנו שמים חשיבות רבה בפיתוח העובדים שלנו ומאמינים שצמיחה פנימית מביאה איתה תרומה רבה לעובד ולחברה כאחד. אנחנו רואים ערך גדול בקידום ופיתוח עובדים בתוך החברה, גם רוחבית בתוך החברה וגם לתפקידי הנהלה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully