וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמלוג'יקה משיק צמד תכשירי לחות מבוססי חומצה היאלרונית

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 17:27

העור שלנו דורש כמות גבוהה של לחות. טיפול בוסט לחות אחד יטפל באופן רגעי בצורך של העור, אך מפאת היעדר טיפול שוטף, הוא לא בהכרח יפתור את הבעיה של עור יבש או מיובש. בדיוק לשם כך, משיק המותג דרמלוג'יקה, שני תכשירים להעצמת הלחות ומניעת האידוי שלה מן העור

עור, אשר חשוף באופן יומיומי לסכנת ההתייבשות בשל אקלים הפכפך, אורח חיים עמוס, סטרס ועוד - נפגע לטווח הארוך כאשר אינו צורך את מאזן הלחות הנדרש לו.

הפעולה המוכרת לטיפול באופן נקודתי בלחות בעור, בקרב מכונים מקצועיים כאשר מגיעים לטיפול פנים על מנת לתת בוסט לחות - היא לא בהכרח מה שיציל את העור מהיובש הנוראי לטווח הארוך.

עור יבש הוא מצב של סוג עור, מולד וגנטי שהטיפול בו יהיה כמו בטיפול בעור רגיש מהשאר בעל מרכיבים שימנעו ממנו גירוי רב שלא יעמוד בו בשל היותו יבש.

לעומתו, עור מיובש הוא מצב הנגרם כאשר מחסום ההגנה הטבעי של העור נפגע וכתוצאה מכך הוא אינו מסוגל לשמור בתוכו מספיק מים שמתנדפים החוצה.

כאשר העור נמצא ברמת לחות אופטימלית, הוא נראה חיוני ובריא, כמו כן, מחסום ההגנה הטבעי של העור מתפקד היטב ומגן על העור מפני התייבשות, אדמומיות וגירויים.

1x1 maxine hands with dropper - circular hydration serum. יח"צ,
תכשירים להעצמת הלחות ומניעת האידוי שלה מן העור, דרמלוג'יקה/יח"צ

כיוון שהדרישה של העור היא לכמות לחות אדירה, ולאחיזתה באופן תדיר בעור - טיפול של בוסט לחות אחד יטפל באופן רגעי בצורך של העור, אך מפאת היעדר טיפול שוטף - לא בהכרח יעזור.

בדיוק לשם כך, משיק המותג דרמלוג'יקה, המוביל בתחום בריאות העור, שני תכשירי לחות חדשים להעצמת הלחות בעור, למניעת אידוי הלחות במהלך היום ושמירה על מחסום ההגנה של העור.

המוצרים החדשים של דרמלוג'יקה פועלים בטכנולוגיה המעצימה את הלחות בעור ושומרת עליה לאורך שעות. המיסט מבוסס סרמידים ומרכיבי לחות פעילים המחזקים את מחסום ההגנה של העור.

1x1 maxine hands with dropper - circular hydration serum. יח"צ,
מבוסס סרמידים ומרכיבי לחות פעילים המחזקים את מחסום ההגנה של העור, דרמלוג'יקה/יח"צ

סרום סירקולר הידרשיין להעצמת הלחות בעור - סרום לחות עוצמתי במיוחד שמטרתו היא הצפת העור בלחות ובמקביל מניעה של אידוי לחות מהעור.

תפקידו של סרום בשגרת טיפוח הוא תמיד במשבצת ה"בוסט", התוסף שמתגבר את כל השאר. גם כאן, סרום הלחות החדש, נועד להיות תוסף משמעותי להענקת לחות לעור באופן ניכר, עד כדי הצפה. באמצעותו הלחות בעור מתמשכת ומקנה מראה עור בריא חיוני המטופל נכון.

ההבדלים בין לחות המתקבלת בקרם אל מול לחות המתקבלת בסרום הם אמנם קלים אך משמעותיים להליך שגרת טיפוח נכון: 1. הנחת הסרום והטמעתו בעור- נועדה לספק לחות שתינעל בתוך שכבות העור. 2. מריחת קרם הלחות מעליו על העור- נועדה ליצור מחסום לאחיזת הלחות מבפנים ומניעת האידוי הטבעי שלה לאורך היום.

הסרום הוא בעלי יתרונות רבים, בינהם: מעניק לחות מיידית ומרווה עור מיובש, מספק לחות מתמשכת לאורך זמן של למעלה מ-10 שעות. מחדש את רמות הלחות מבפנים ומונע אידוי. הסרום מתאים לכל סוגי העור, ומטפל בפרט בעור החווה התייבשות. המחיר: 304 שקל- 30 מ"ל.

סרום סירקולר של דרמלוגיקה מחיר 304 שקל. יח"צ,
סרום סירקולר של דרמלוגיקה מחיר 304 שקל/יח"צ

היאלורוניק סרמיד מיסט - תרסיס לחות המכיל סרמידים וקוקטייל פעיל של 4 סוגי חומצה היאלרונית להצפת העור בלחות ומניעה של אידוי לחות מהעור.

תכשיר לחות ייחודי להתזה על העור, להוספת לחות ונעילתו בעור, נועד להחייאה של עור יבש ומיובש כאחד בעל יתרונות רבים ביניהם: הרוויית העור ונעילת הלחות לאורך זמן, מחזק את מחסום ההגנה הטבעי של העור, מחייה ומרענן עור יבש ומיובש, מזין ומקנה לו מראה חיוני ובריא.

בין רכיביו בולטים 4 סוגים של חומצה היאלורונית בגדלים מולקולריים שונים לחדירה לשכבות העור, סרמידים המסייעים בנעילת הלחות בעור והרגעה של עור מיובש ועוד. המחיר: 219 שקל ל-150 מ"ל.

מיסט סרמיד של דרמלוגיקה. המחיר 219 שקל. יח"צ,
מיסט סרמיד של דרמלוגיקה. המחיר 219 שקל/יח"צ

את המוצרים ניתן להשיג באתר האונליין ובנק' המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית, במכוני הקוסמטיקה, מרכזי בריאות וספא ומלונות היוקרה של רשת ישרוטל. לבירור נק' מכירה: 0732-10-20-30 או באתר: www.dermalogica.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully