וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Aperitivo: המנהג האיטלקי מגיע ל-wolt עם הנחות לשעות אחה"צ

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 14:06

אפרטיבו: המנהג האיטלקי לנשנוש קליל בסוף יום העבודה, אך לפני ארוחת הערב, מגיע לישראל. בכל יום, בין השעות 16:00-19:00 תוכלו למצוא קרוסלת "אפרטיבו" באפליקציית המשלוחים wolt, עם הצעות למנות קלילות במחירים מיוחדים

אתם חוזרים מהעבודה אחרי יום עמוס, רוצים לנשנש ולהירגע אבל גם לא להתמלא לפני ארוחת הערב, מוכר לכם? האיטלקים כבר פיצחו את החשק הספציפי הזה, במנהג עתיק יומין שנקרא "אפרטיבו", נשנוש קליל ומשקה אלכוהולי (אפרטיף) מיד אחרי יום העבודה, לרוב עוד לפני שחוזרים הביתה.

כל מי שיצא לו להסתובב ברחובות ערי איטליה, מכיר את המנהג לפיו "עולות" על הדלפקים הצלחות עם המנות הקטנות שהיו מאחורי הוויטרינה עד לאותו הרגע - והלקוחות מוזמנים לנשנש ולשלם רק על המשקאות האלכוהוליים.

כעת מגיע המנהג האיטלקי לארץ, עד הבית, באמצעות אפליקציית המשלוחים Wolt. בין המסעדות המוכרות שמשתתפות בקרוסלת האפרטיבו: אמורה מיו, קפה טאיזו, מיאזקי, הדסון, גוצ'ה, הרצל 16, רביבה וסיליה, סרפינה ורבות נוספות.

בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 16:00 ל-19:00 תוצג קרוסלת אפרטיבו ייחודית באפליקצית Wolt, שתציע מנות מוכרות וקוקטיילים מפנקים במחירים מיוחדים. המהלך מתחיל באזור תל אביב, רמת גן וגבעתיים.

פטריות של הדסון. יח"צ wolt ישראל,
פטריות של הדסון/יח"צ wolt ישראל

רן דורון, מנהל פיתוח עסקי מסעדות באזור תל אביב, Wolt ישראל: "עם בואו של הקיץ והימים הארוכים, הרגשנו צורך לפנק את הלקוחות שלנו עם מנות שוות ומשקאות אלכוהוליים קלילים בהנחות מפתיעות, במשלוח מיידי ולא רק ב-Happy Hour במסעדה או בעסקיות הצהריים. כך נולד האפרטיבו ב-Wolt, שיפנק את הלקוחות עם מנות מובילות במחירים נוחים, במשלוח מיידי עד הבית או המשרד, ובאותה נשימה ימקסם את פעילות המסעדות ויוסיף להן עבודה גם בשעות הרגועות של אחר הצהריים".

אנטיפסטי של אמורה מיו. יח"צ wolt ישראל,
אנטיפסטי של אמורה מיו/יח"צ wolt ישראל

בין המנות שמככבות בקרוסלה:

הרצל 16 מציעים 15% הנחה על המנות: מנדו, סומוסה, יאקיסובה ומוסר בקארי וכן על הקוקטיילים ג'זמין ונגרוני.

אורו מציעים 10% הנחה סלט רחוב איטלקי, טורטליני 4 גבינות, ניוקי מסקרפונה ותרד.

גוצ'ה צפון תל אביב מציעים 15% הנחה על עראיס ג'וצה סטייל, לוקוס טמפורה, שרימפס מנצ'גו, מולים חריפים ולינגוויני אוקטופוס

מוסר בקארי הרצל 16. יח"צ wolt ישראל,
מוסר בקארי הרצל 16/יח"צ wolt ישראל

לילוש מציעים 15% הנחה על מנות נבחרות כמו מרק עוף, ירקות או עדשים, סלט פתושתוש, סלט סלק וגבינה כחולה. פסטה פסטו או דונלדקי, עוף או טופו בקרם קוקוס, ממולאים באהבה וריזוטו פירות ים.

הדסון מציעים 12% הנחה על המנות: טרטר בקר, פטריות צלויות, שיפודי בקר, סלט עלים ויין וויילד אדום.

שיין מציעים 10% הנחה על מנות כמו פיצה מרגריטה, חציל שרוף, פסטה פומודורו וארטישוק על לאבנה וכן על מגוון משקאות קלילים כמו סנגריה לבנה, רוזה ווילה פרמה צרפת וסוביניון בלאן מאד האוס ניו-זילנד.

סלט של אורו. יח"צ wolt ישראל,
סלט של אורו/יח"צ wolt ישראל

נחמה וחצי מציעים 15% הנחה על כל התפריט באפליקציה.

אמורה מיו מציעים 10% הנחה על מנות נבחרות: אנטיפסטי פומודורו, רגו, גלוריה, ספיריטוזה, קרבונרה והיינות: קברנה סוביניון, אסטייט, ריוחה רזרבה, ורמיליו, קברנה סוביניון, מלבק ופרוסקו.

סיטרה מציעים הנחות משתנות על מנות כמו סלמון טרי ואבוקדו, בס ספייסי כמהין, סלמון קיסר, סלט קצוץ, ושווארמה דג ים.

טרטר בקר של הדסון. יח"צ wolt ישראל,
טרטר בקר של הדסון/יח"צ wolt ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully