וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראכרט משיקה כרטיס אשראי ראשון מסוגו לקהילה הגאה

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 10:12

הכרטיס יציע שורה של כלים קהילתיים ייחודיים: מהכפלת תרומה לארגוני ועמותות הקהילה, דרך הלוואות להליכי פונדקאות, לימוד פיננסי לחברי הקהילה וקידום עסקים המזוהים עם הקהילה; ישראכרט תתמוך בחיזוק קהילות גאות בפריפריה דרך האגודה למען הלהט"ב

ישראכרט הודיעה היום כי היא משיקה, כרטיס אשראי ייעודי לקהילה הגאה הישראלית. הכרטיס החדש מאפשר לכל מי שירצו לתמוך כלכלית בעמותות ועסקים בקהילה, באמצעות מינוף הקניות שיבצע בכרטיס.

הכרטיס יציע שורה של הטבות ושיתופי פעולה עם עסקים שמזוהים עם הקהילה, או נמצאים בבעלות אנשים מהקהילה. בכך יוכלו המחזיקים בכרטיס לבצע רכישות מודעות ולתמוך באמצעותן בפיתוח וחיזוק הקהילה הגאה בישראל. בנוסף, הכרטיס יציע מוצרים פיננסיים ייחודיים כמו הלוואות לצורך מימון הליך פונדקאות והליכי התאמה מגדרית וכן כלים לניהול פיננסי נכון הממוקדים בבני נוער ובפריפריה בקהילה.

בתוך כך, ישראכרט תירתם למאמצים לקידום מרחב בטוח ללהט"ב בפריפריה ותתמוך במחלקת "גאווה מקומית" שבאגודה למען הלהט"ב עבור חיזוק ופיתוח קהילות גאות ברחבי הארץ ותשתף פעולה עם ארגוני הקהילה השונים על מנת לתת ערך ייחודי חינוכי בקרב צעירים.

ההתגייסות של חברת האשראי למען הקהילה מעוררת הערכה, בעיקר אחרי שחברת ענק נוספת במשק, פרטנר, שהתגייסה לתמוך בקהילה ספגה איומים בחרם מצד גורמים קיצוניים.

מצעד הגאווה בתל אביב, 2022

מצעד הגאווה/שירה בר

במקביל למסלולים הייחודיים לקהילה, כרטיס האשראי החדש יציע מוצרים פיננסיים בדומה לכרטיסים אחרים של ישראכרט, וזאת על מנת לאפשר למי שיבחרו בו להתנהל בכרטיס זה ככרטיס אשראי עיקרי.
הכרטיס החדש הוא הכרטיס הקהילתי הראשון של ישראכרט והוא יפעל באמצעות עמותת "עיגול לטובה" כך שכל מחזיקי הכרטיס יוכלו לתרום בכל חודש לארגוני הקהילה הנמצאים בעיגול לטובה. ישראכרט מצדה, התחייבה להכפיל את סכום התרומה בכל חודש.

הגר בן עזרא, משנה למנכל וראש חטיבת לקוחות פרטיים ועמית שגיא, סמנכ"ל דאטה, דיגיטל ושיווק בישראכרט מסרו: "אנחנו גאים לתמוך בקהילה ולהרחיב את המענים עבור להט"ב ברחבי הארץ. מדובר בכרטיס ייחודי וראשון מסוגו בעולם ששם לו למטרה לתמוך בקהילות הלהט"ב המגוונות, בארגונים שלה, ולתת מענה לצרכים הפיננסיים הייחודיים של חבריה וחברותיה. בכך אנחנו מביאים בשורה חדשה לשוק האשראי: כרטיס אשראי ככלי להעצמה פיננסית של קהילה שהיא כוח צרכני משמעותי, לצד סיוע אקטיבי ותרומה להגדלת המענים עבורה".

רן שלהבי, מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב: "אנחנו שמחים לראות יותר ויותר חברות במשק נרתמות למען הקהילה הגאה במעשים אמיתיים. התרומה תאפשר לנו לקדם מרחב בטוח יותר עבור להט"ב ברחבי הארץ ולהעצים את הקהילות הגאות המקומיות. בשנים האחרונות המגזר העסקי רואה את כוחה הצרכני של הקהילה הגאה ומבין שתמיכה אמיתית בקהילה היא תמיכה בפיתוח משאבים שתאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו לחיות בביטחון ובשוויון ואנחנו מקווים לראות חברות נוספות שפועלות כך".

כרטיס לקהילה הגאה של ישראכרט. יח"צ,
פלטינום בכל צבעי הקשת/יח"צ

מה נותן הכרטיס?

1. חצי שנה ראשונה ללא עלות ולאחר מכן 15.90 שקל לחודש
2. מתנת הצטרפות בסך 100 שקל
3. עמלת מט"ח - הנחה של 50%
4. הכפלה של עיגול לטובה לעמותות של הקהילה- היקף התרומה של ישראכרט בהכפלה עד 300 אלף שקל בשנה
5. הטבות ייעודיות ומסלול תעופה (הטבות עוגן כגון קולנוע, הופעות ואטרקציות)
6. עד 2 כניסות בשנה לטרקלין דן (מותנה בחיוב 2000 שקל בחודש הקודם להורדת ההטבה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully