וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרקארד משיקה תוכנית לקריירה טכנולוגית לבנות מבאר שבע

20.6.2022 / 11:52

31 בנות מבאר שבע השתתפו בהשקת התוכנית הבינלאומית של מאסטרקארד, שמטרתה לפתוח להן את הדרך לעבר קריירה טכנולוגית. עד היום השתתפו בתוכנית 1.6 מיליון בנות ב-44 מדינות

מעבדת החדשנות FinSecשל מאסטרקארד ו-EnelX משיקה לראשונה בישראל את תוכנית Girls4Tech - תוכנית בינלאומית שמפעילה מאסטרקארד במטרה לעורר השראה בקרב בנות בגילאי בית ספר יסודי ולפתוח עבורן את הדרך להיות מובילות טכנולוגיות בעתיד.

תכנית מאסטרקארד, הפועלת במדינות רבות בעולם, דוגלת בחינוך למקצועות ה-STEM (מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה) ומעודדת בנות לרכוש מיומנויות טכנולוגיות לחיזוק הכישורים והעצמת החוזקות שלהן.

עד היום השתתפו בתוכנית הגלובלית כ-1.6 מיליון בנות ב-44 מדינות, בדרך לקריירה טכנולוגית כמומחיות קריפטוגרפיה , חוקרות הונאה, מדעניות נתונים, מהנדסות חומרה ותוכנה ועוד. בתוכנית משמשים עובדי מאסטרקארד כמנטורים ומודל לחיקוי ומעבירים תכנים ותוכניות לימוד אשר פותחו על בסיס תקני מדע ומתמטיקה גלובליים, כאשר השאיפה היא לצרף 5 מיליון משתתפות עד שנת 2025.
המעבדה, אשר הוקמה בבאר שבע במטרה להנגיש ולקדם את עולם ההייטק, הטכנולוגיה והיזמות בפריפריה החברתית והגיאוגרפית בישראל, אירחה לרגל ההשקה 31 בנות מבית הספר היסודי "נתיבות יורם" בבאר שבע, שפגשו את עובדי מאסטרקארד ולמדו בעזרת תרגילי חשיבה ומשחקים מהנים על האתגרים הטכנולוגיים הגדולים של העידן הנוכחי, ביניהם עולמות האלגוריתם, ניתוח נתונים, קריפטו, הונאות ברשת, ביג דאטה ועוד.

תוכנית מאסטרקארד. מאיר ריאחי,
יוצאות לדרך. המשתתפות בתוכנית/מאיר ריאחי

שרון צרפתי, מארגנת התוכנית בישראל במעבדת החדשנות מציינת כי "למעבדת החדשנות FinSec היה הכבוד להשיק את תוכנית Girls4Tech בישראל ולהעניק למשתתפות כלים טכנולוגיים לצמיחה והתפתחות אישית. לתוכנית תהיה משמעות רבה על עולם התעסוקה, כאשר 80 אחוז מהמשרות בעשור הבא ידרשו שילוב מסוים של מיומנויות STEM; כיום, נשים מהוות רק 30 אחוז מכוח העבודה של המדע והטכנולוגיה - אנו גאים לקחת חלק מהשינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully