וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומר אדם נראה כמו קבב"? הקמפיין המפתיע של אופטיקנה

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 15:52

עומר אדם מתמודד עם הביקורות ברשת בשירות המותג Cattleya, שמשיק את קולקציית הקיץ החדשה של משקפי השמש בקמפיין עם מסר נגד השיח הפוגעני ברשתות החברתיות. בפרסום הושקעו כ-4.5 מיליון שקל והוא יעלה בטלויזיה, בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובשילוט

טוקבקים עלולים להיות אכזריים, את זה אנחנו כבר יודעים. אבל האם גם כוכבים שנבנו, במידה רבה, באמצעות ההערצה אליהם ברשתות החברתיות, עלולים להיפגע מתגובה של אדם אלמוני? לפחות במקרה של הזמר עומר אדם, התשובה היא כן.

שיתוף הפעולה בין עומר אדם למותג משקפי השמש Cattleya, שמשווק על ידי רשת אופטיקנה, לא החל בקמפיין הנוכחי. אלא שבעוד שבמרכז הקמפיינים הקודמים עמד הזמר והכוכב, הרי שהקמפיין הזה חושף צדדים פגיעים יותר בנפשו של אדם, כחלק ממסרים שנועדו למתן את השיח המתלהם ברשתות החברתיות ולהפוך אותו למכבד ונעים יותר.

ילומים לקמפיין הקיץ של cattleya, משקפי השמש. שי פרנקו,
עומר אדם מתמודד עם הביקורות ברשת: "צריך לדעת אילו משקפיים להרכיב"/שי פרנקו

ביקורות יכולות לשרוף

בקמפיין החדש של אופטיקנה למותג קאטליה, עומר אדם מקריא דברים שנכתבו עליו ברשתות החברתיות, דוגמת "מה עובר על עומר אדם?" ומסכם שביקורות יכולות לשרוף לפעמים, אבל צריך לא להישרף מהן, רק לשים את המשקפיים הנכונים ולצאת החוצה בביטחון ולחגוג את החיים.

עומר אדם לאופטיקנה

"מה עובר על עומר אדם?, נראה כמו קבב"

הקמפיין מבית משרד הפרסום ראובני פרידן יציג את אדם ברגע פרטי שלו בחוף הים שברקע נשמעים בקולו שלו טוקבקים מרושעים שנכתבו עליו ברשתות דוגמת: "מה עובר על עומר אדם?, נראה כמו קבב".

הפרסומת מסתיימת במשפט: "ביקורת, כמו שמש, שורפת לפעמים. צריך לחבק אותה ורק לדאוג לשים את המשקפים הנכונים".

סמנכ"ל השיווק של אופטיקנה, ירון עמיר: "'המותג קאטליה פונה לצעירות ולצעירים החיים באינסטגרם וברשתות החברתיות ונחשפים לא פעם לשיח האלים שמתקיים שם. היה לנו חשוב להגיד דווקא לאותם צעירים: תחגגו את החיים, תחגגו את עצמכם, שימו משקפיים שמסננים לא רק את קרינת השמש אלא גם את כל מי ש"שורפים" אתכם עם המקלדת".

צילומים לקמפיין משקפי השמש של cattleya עם עומר אדם. שי פרנקו,
צילומים לקמפיין משקפי השמש של cattleya עם עומר אדם/שי פרנקו

נגד תופעת הבריונות ברשת

על פי היבואן: "המותג קאטליה מביא איתו ערכים של לחגוג את החיים, מקדש את הצבעוניות, את הקבלה ואת המסר שהשונה הוא המיוחד. מתוך כך בחרה הרשת להשיק את קולקציית הקיץ עם מסר שרלוונטי מאוד לקהל של המותג ורלוונטי מאוד לרוח המותג: מסר חברתי נגד תופעת הבריונות ברשת והיד הקלה על המקלדת ממנה סובלים צעירים רבים".

צילומים לקמפיין הקיף של משקפי השמש cattleya לאופטיקנה. שי פרנקו,
צילומים לקמפיין הקיף של משקפי השמש cattleya לאופטיקנה/שי פרנקו

פרח לב הסחלב

מותג המשקפיים Cattleya, הושק ברשת אופטיקנה בשנה שעברה, יחד עם עומר אדם כפרזנטור, וכבר הפך למותג מספר 1 במכירות של הרשת.

מקור השם "קאטליה" מלטינית. זהו שם של סחלב נדיר שגדל ביערות הגשם של קולומביה ונחשב ליפה מבין פרחי הסחלב. הקולקציה החדשה המושקת עתה מכילה 110 דגמים ומביאה את הטרנדים הכי חמים מבתי האופנה המובילים של אירופה עם Look & Feel לטיני- לבנטיני.

מהיצרן נמסר כי המשקפיים מיוצרים בתנאים קפדניים ומשלבים את החומרים המתקדמים ביותר בעולם האופטיקה דוגמת טיטניום, אפונים קרמיים נעימים למגע שיוצרו בשיטה ייחודית וסופיות במילוי שרף מבודד המאפשר הרכבה נוחה ובלתי מורגשת. בנוסף, הצירים של משקפי "קאטליה" מגיעים עם תוספת פנימית קשיחה העשויה מפלדת אל-חלד.

המסגרות קלות, גמישות והיפו-אלרגניות. עדשות המשקפיים עשויות מהחומרים המתקדמים ביותר ועוברות את מבדקי בקרת האיכות המחמירים ביותר כדי לתת לעין הגנה וסינון מקסימלי של הקרינה המזיקה.

משקפי השמש נמכרים במחיר אחיד של 299 שקל ומסגרות משקפי הראייה במחיר של 399 שקל כולל עדשות ובדיקת ראייה אצל אופטומטריסט מקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully