וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר גל ברקוז מונה למנהל הדאטה הראשי (CDO) ונשיא Cognata בארה"ב

21.6.2022 / 15:00

גל יהיה אחראי להובלת אסטרטגיית הדאטה הגלובאלית של החברה, אשר משלבת נתוני חיישנים מהעולם האמיתי ונתונים סינתטיים מתוך פלטפורמת הסימולציה, ויוביל את התרחבות החברה לצפון אמריקה

סטארטאפ האוטו-טק Cognata מודיע היום (ג') על מינויו של ד"ר גל ברקוז למנהל הדאטה הראשי של החברה (CDO). בנוסף, גל ישמש כנשיא הפעילות של קוגנטה ארה"ב. בתפקיד זה, גל יהיה אחראי להובלת אסטרטגיית הדאטה הגלובאלית של החברה, אשר משלבת נתוני חיישנים מהעולם האמיתי ונתונים סינתטיים מתוך פלטפורמת הסימולציה, ויוביל את התרחבות החברה לצפון אמריקה.

ברקוז הקים בעבור את את האקסלרטור Digital Venture של ענקית הרכב הגרמנית ZF, המקדמת חברות סטארט-אפ עבור ZF. בשנת הפעילות הראשונה, גל היה אחראי על בניית 4 מיזמים מצליחים שהביאו קרוב ל-5 מיליון דולר בשווי חוזה ו-11 לקוחות חדשים לקבוצת ZF. קודם לכן, שימש גל כראש אנליטיקה בחטיבה הגלובאלית של ג'נרל מוטורס. שם הוא סיפק את "Customer 360", מערך הנתונים הראשון של החברה, וניתוח לקוחות מתקדם אשר גרם לעלייה במכירות החוזרות, וחסך לחברה מעל ל-50 מיליון דולר בשנה בתוכנית תמריצים ללקוחות. לפני ג'נרל מוטורס, עבד גל ביצרנית הרכב העולמית פורד, שם הקים את פונקציית ניהול המידע והאנליטיקה והגדיל אותה ליותר מ-100 אנשי מקצוע, דבר אשר הביא למונטיזציה של קרוב ל-2 מיליארד דולר.

ד"ר גל ברקוז. יחצ,
ד"ר גל ברקוז/יחצ

גל הוא דוקטור במתמטיקה שימושית מטעם האוניברסיטה היוקרתית קורנל, ובוגר התוכנית לניהול כללי של בית הספר לעסקים באוניברסיטת הרווארד. מאמריו המקצועיים מפורסמים בשלל כתבי עת אקדמאיים מובילים. בנוסף גל מחזיק באישור הגבוה ביותר במתדולוגיית האיכות "Six Sigma Black Belt".

"אנחנו נרגשים מהמשך ההתרחבות של Cognata בארצות הברית", אמר מנכ"ל ומייסד-שותף של קוגנטה, דני עצמון. "הניסיון והרקע של גל מחברות ענק בתעשיית האוטו-טק עתיד להוסיף לנו מאוד בגדילה המואצת שלנו בשוק הגלובאלי ובארצות הברית בפרט"

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully