וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: ציפייה לבלימת גל העליות ולמגמת מסחר מעורבת; סאיטקס פותחת בפער ארביטראז' שלילי של 3.1%

אלי דניאל

19.2.2003 / 8:34

אמש דיווחה החברה על הפסד רבעוני של כ-28 מיליון דולר, ותוצאותיה עשויות להשפיע לשלילה על מניות כלל תעשיות ודסק"ש; נייס פותחת בפער שלילי של 2.1%



הבורסה של תל אביב סיימה אתמול יום מסחר חיובי, השלישי ברציפות, עם עלייה של כ-2.5%, וזאת על רקע היחלשותו של הדולר, העליות בבורסות אירופה ובפתיחת המסחר בוול סטריט, "אפקט פרנקל" ו"אפקט נאמן", ומה שנראה כהתקדמות חיובית בשיחות הקואליציוניות בין הליכוד והעבודה וההערכות כי ישנו סיכוי מסוים להקמתה של ממשלה שתכלול את שתי המפלגות הגדולות. מאז תחילת השבוע רשם מדד המעו"ף עלייה מצטברת של למעלה מ-7.5%.



רמי דרור, מנכ"ל בית ההשקעות די.בי.אם, מעריך כי המגמה החיובית שאפיינה את הבורסה המקומית בשלושת ימי המסחר האחרונים, תיבלם, ובשוק המניות תירשם מגמת מסחר מעורבת. לדבריו, הרמות הנוכחיות של השוק מגלמות כבר את העיכוב בפתיחת המערכה בעיראק, הציפייה לממשלת אחדות וההערכות כי בצמרת הכלכלית עשויים להתבצע חילופי גברי. דרור מציין כי מאז תחילת השבוע ביצע שוק המניות תיקון טכני, וכעת נוצרה אנומליה בין שוק זה לאפיקים הסולידיים. כל זאת, משום שבמקביל לעליות בשוק המניות, התשואות באפיקים הסולידיים עלו והתשואה בהנפקת המק"מ שבוצעה אתמול נקבעה על 9%.



מניית סאיטקס מתחילה את המסחר עם פער ארביטראז' שלילי של 3.1%, וזאת לאחר שהחברה דיווחה אמש על גידול של 11% בהכנסותיה הרבעוניות לכ-65.6 מיליון דולר, והפסד רבעוני של כ-28 מיליון דולר ברבעון הרביעי של השנה. לתוצאותיה של סאיטקס עשויה להיות השפעה שלילית על מניות בעלות השליטה בה - כלל תעשיות ודיסקונט השקעות .



מניית ריטליקס תפתח את המסחר עם פער ארביטראז' חיובי של 1.4%, לאחר שהמניה זינקה אתמול במהלך המסחר בנאסד"ק ב-10%. העלייה החדה אותה רשמה המניה נובעת מחתימת הסכם עם רשת השיווק האמריקאית Publix Supermarkets Inc במסגרתו תספק החברה לרשת השיווק מערכות תוכנה מסוג StoreLine POS. ההיקף הכספי של עסקה זו נאמד בסכום של 7-10 מיליון דולר, כאשר ההכנסות ייפרסו על פני תקופה של 5-7 שנים.



מניית נייס תחל את היום עם פער ארביטראז' שלילי של 2.1% וזאת למרות שהמניה קפצה אמש בנאסד"ק ב-10%, לאחר שדיווחה על חוזה משמעותי בסינגפור בהיקף של כ-2 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully