וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלווריון השלימה את עסקת רכישת אינווייב מאי.סי.איי

כתב וואלה! עסקים

19.2.2003 / 10:39

אלווריון תשלם 9.7 מיליון דולר במזומן; החברה תרשום עלויות של כ-3 מיליון דולר המיוחסות לרכישה ולמיזוג הפעילויות

חברת אלווריון,?המספקת פתרונות גישה אלחוטית רחבת פס (BWA) דיווחה היום כי חתמה על הסכם עם אי.סי.איי טלקום ואינווייב, חברת בת בבעלות מלאה של אי.סי.איי, לרכישת מרבית הנכסים (למעט מזומנים) ומרבית ההתחייבויות של אינווייב .

אלווריון תשלם 9.7 מיליון דולר במזומן, ותעניק אופציה לרכישת 200,000 מניות רגילות של אלווריון, במהלך 5 שנים ובמחיר מימוש של 3 דולר למניה. בנוסף, צפויה החברה לרשום עלויות של כ-3 מיליון דולר המיוחסות לרכישה ולמיזוג הפעילויות. החברה צופה כי תשלים את העסקה עד לסיום הרבעון הראשון של 2003. תוקפו של ההסכם מותנה בקיומם של מספר תנאים.

אלווריון תקלוט לשורותיה כ-150 מעובדי אינווייב ברחבי העולם. מחלקות המו"פ, שיווק ומכירות של אינווייב יועברו למטה אלווריון בתל אביב, בעוד שמתקני הייצור, המעסיקים כ-40 עובדים, יישארו במיקומם הנוכחי. מכירות אינווייב ברבעון הרביעי של 2002 הסתכמו לסך של למעלה מ- 6 מיליון דולר.

אלווריון צופה, כי התרומה החיובית מרכישת אינווייב תבוא לידי ביטוי בתוצאותיה הכספיות עוד לפני תום 2003.

צבי סלונימסקי, מנכ"ל אלווריון מסר כי רכישת אינווייב מהווה מהלך חשוב לביסוס מעמדה של אלווריון כמובילה בתחום התקשורת האלחוטית הנייחת. לדבריו של סלונימסקי מהלך זה יהפוך את החברה לאטרקטיבית עוד יותר במתן פתרונות כוללים בתחום הגישה האלחוטית רחבת הפס עבור לקוחותיה, שותפיה העסקיים וערוצי ההפצה שלה.

סלונימסקי: "ההזדמנות לרכישת אינווייב תואמת את הערכותינו הקודמות, כי תחום העברת הקול והנתונים ברוחב פס בינוני הינו פלח משמעותי משוק האלחוט רחב הפס, וכי אינווייב הינה המובילה הברורה בשוק זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully