וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר לשעבר אלי כהן רוצה להיות שר האוצר בממשלת נתניהו

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 12:20

שר הכלכלה והמודיעין לשעבר, ח"כ אלי כהן, רוצה להיות שר האוצר. לדבריו שוחח על כך עם בנימין נתניהו, אך לא קיבל הבטחה שכך יהיה. "אחד הדברים החשובים לי הוא להחזיר את התקווה לזוכות הצעירים"

האם חברי האופוזיציה מתחילים לתפור חליפות? נראה שלפחות חלקם כבר הזמינו תור לחייט. שר הכלכלה וחבר הקבינט הבטחוני לשעבר, ח"כ אלי כהן, רוצה להחליף את אביגדור ליברמן. "אני רוצה להגיע למשרד האוצר", אמר כהן בראיון לרדיו צפון, 104.5. "שוחחתי על כך עם בנימין נתניהו, אבל לא קיבלתי ממנו הבטחה לתפקיד. אחרי שכיהנתי כשר כלכלי בכיר זו המטרה הבאה".

ח"כ כהן התייחס גם למשנתו הכלכלית ואמר: "אחד הדברים החשובים לי הוא להחזיר את התקווה לזוגות הצעירים, בין היתר בנושא הנדל"ן, כימה שקורה הוא לא סביר. מנהל מקרקעי ישראל פשט את הרגל ולא הייתה שם שום ירידה מכוונת במחירים. להפך. ראינו עלייה של 16.3% ושום דבר, אף אחד לא מבקר את השרים, עולם כמנהגו נוהג. אני רוצה להחזיר את הגאווה הלאומית. ניהלתי את אחת מחברות הנדל"ן הגדולות במדינה, והמחירים האלה הם לא גזרת גורל".

ח"כ אלי כהן לשעבר שר הכלכלה והמודיעין במחאת ההמונים: עצרת מרכזית בכיכר הבימה על שמירת מדינת יהודית ודמוקרטית 07 בדצמבר 2021. ראובן קסטרו
ח"כ אלי כהן באחת מהפגנות הימין בכיכר הבימה. עכשיו הוא רוצה להיות שר האוצר הבא/ראובן קסטרו

"לאופוזיציה היה תפקיד חשוב"

כהן התייחס לפיזור הכנסת: "אני חושב שאתמול הייתה אנחת רווחה גדולה מאוד לחלק גדול מהציבור הישראלי. אני אדם מאמין, ואני חושב שגם לאופוזיציה הזו היה תפקיד חשוב. ראינו את יוקר המחיה, שהיה מאוד בעייתי את הזינוק במחירי הנדל"ן, הם לא נלחמו במונופול. איפה הי שר הבינוי והשיכון בענייני הנדל"ן, לאן הוא נעלם?"

אשר לתיקו הפוליטי שכופה על ישראל מערכת בחירות חמישית בתוך כשלוש שנים, אמר כהן: אני משוכנע שנוכל לחצות את 61 המנדטים ולהרכיב ממשלה", והוסיף, "אנשים היו בטוחים שמה שהיה הוא שיהיה, שנתניהו תמיד יהיה ראש ממשלה. זה לא קרה בפעם האחרונה לפני שנה, היינו הממשלה הקצרה והגרועה בתולדות ישראל. בנט אמר שהציבור דומם, אך הייתי בשטח והציבור ממש לא דומם, ראיתי את הציבור זועק. הציבור לא יישאר אדיש. ואני מתכוון לציבור שלנו, לציבור הימין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully