וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Eleos Health מגייסת 20 עובדים בישראל וארה"ב

21.6.2022 / 15:06

החברה שפיתחה טכנולוגיה ייחודית, מבוססת Voice AI, המסייעת למטפלים נפשיים מכל העולם, לנתח ולהסיק תובנות ומסקנות מהטיפול, מגייסת 20 עובדים למשרדיה בתל אביב, למגוון רחב של תפקידי פיתוח ותוכנה

Eleos Health, שפיתחה טכנולוגיה ייחודית, מבוססת Voice AI, המסייעת למטפלים נפשיים מכל העולם, לנתח ולהסיק תובנות ומסקנות מהטיפול, מגייסת 20 עובדים למשרדיה בתל אביב, למגוון רחב של תפקידי פיתוח ותוכנה. בין המשרות אליהן מגייסת החברה: Front End Developer, Qa Engineer ,Engineering Team Lead, Senior Backend Developer ועוד.

באפריל האחרון הודיעה החברה על גיוס של 20 מיליון דולר, במטרה להרחיב את הפתרונות שהיא מספקת, למוסדות וארגונים רפואיים נוספים, במה שמעמיד את סך ההון שגייסה עד כה על 28 מיליון דולר. כיום הטכנולוגיה המבוססת AI של Eleos Health מאפשרת לאלפי רופאים ומטפלים נפשיים בארה"ב, בין היתר ב-Gaudenzia Home, אחד ממרכזי הטיפול וההחלמה מהתמכרות לסמים ואלכוהול הגדולים בארה"ב, Coleman Health Services ומרכז ברוקליין לבריאות הנפש, לנתח את הטיפול הניתן, להפיק ממנו תובנות והצעות ערך למטפל, ולחסוך לו זמן רב בהתעסקות בענייני ניהול ופרוצדורה.

נתונים מראים כי בארה"ב למשל, 30 מיליון אמריקאיים מתמודדים עם מצבים נפשיים שונים שלא זוכים לטיפול, כשהיצע המטפלים הקיים מתקשה לעמוד בביקוש העולה, ובמקביל המטפלים מתמודדים עם עומס חסר תקדים, כש-78% מהם מדווחים שהם נמצאים במצב של שחיקה משמעותית.

עובדי אליאוס. יחצ,
עובדי אליאוס/יחצ

האפליקציה מאפשרת בממוצע לצמצם את הזמן שהמטפלים מקדישים כיום לתיעוד הפגישות בכ-40%. כשאחת התכונות הבולטת ביותר שלה היא דיגיטציה של הערות באופן אוטומטי, המאפשרת לנתח מאות פרמטרים ולספק תובנות בזמן אמת הקשורות לטיפול, ביניהן: מילות מפתח שחוזרות, יחס דיבור לעומת ההאזנה של המטפל, שילוב פרקטיקות מוכחות מחקרית ע"י המטפלים, השפעת הטיפול על המטופל ועוד.

החברה מקליטה את השיחות בהסכמה של המטופל, תחת כל נהלי האבטחה המחמירים ביותר, ומתוכן החברה מנתחת את הקול והטקסט ומפיקה הצעות ערך למטפל. עד היום החברה ביצעה ניתוח ואופטימיזציה של מעל למיליון דקות טיפול, כשעד סוף 2022 הצפי הוא שהחברה תסייע לתיעוד וניתוח של 30 מיליון דקות טיפול.

הקושי שעולה אצל מטפלים רבים להעריך את מידת השיפור שחלה אצלה המטופל בעקבות הטיפול, והצורך להתמודד עם עבודה עם נתונים לא מעודכנים ולכתוב הערות ולעסוק בתהליכי אדמיניסטרציה במהלך הטיפול, מביא רבים מהמטפלים להרים ידיים, כאשר לפי נתונים לא רשמיים, לא פחות מ-40% מהם עוזבים את עבודתם בתוך 3 שנים. למקום הזה נכנסו, אלון יופה, דרור זיידה ואלון רבינוביץ' שדרכיהן הצטלבו, באמצעות תכנית Zell ליזמות של המרכז הבינתחומי הרצליה, שם נפגשו וגילו שיש להם דבר במשותף: חברים ובני משפחה, שמתמודדים עם הפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD). כחלק ממחקר ושיחות עם מכרים, הם נחשפו לאחת הבעיות הכי משמעותיות בבריאות הנפש: רק על 3 מתוך 10 אנשים הטיפול משפיע לטובה. על 15% הטיפול משפיע לרעה. הבעיה היא שפוסט טראומה מכילה בתוכה קופסה שחורה, ולרוב לא ניתן לדעת מהם בדיוק המדדים, באמצעותם ניתן להעריך את מידת השיפור שחל בעקבות הטיפול שניתן.

ב-2020 הם החליטו להקים את Eleos Health, יחד עם ד"ר שירי שדה שרביט פסיכולוגית קלינית, במטרה לפתוח את אותה קופסה השחורה ולהפוך את הטיפול הנפשי להליך מדיד וניתן להערכה לגבי מידת יעילותו ומציאת דרכים לשיפורו. מטות החברה ממוקמים בבוסטון ובתל אביב, בהם עובדים כיום כ-50 עובדים.

מירב בן ארי, סמנכ"לית HR ב-Eleos Health: "לתחום בריאות הנפש ולמוצר שפיתחנו יש השפעה משמעותית על תחושת הסיפוק והמשמעות שיש לכל עובד, בכל תפקיד בחברה, שנובעת מהיכולת למתוח קו בין הפעולות וההחלטות שהם לוקחים מדי יום ובין שיפור בריאותם של מיליוני אדם ברחבי העולם. התרבות שלנו היא כזו ששמה דגש ואף חוגגת את החיבור שבין האנשים, תוך הבאת העצמי האותנטי שלהם לעבודה. הצלחנו לייצר אווירה מיוחדת במשרד, כזו שכיף לחזור אליה בכל יום מחדש ואנחנו שמים הרבה דגש על לשמר את התחושה הזו".

"אחד הדברים החשובים שהחברה שמה לעצמה למטרה הוא לייצר אופק תעסוקתי והתפתחותי עבור העובדים, אנחנו פותחים בפניהם אפשרויות קידום מהירות ואפשרות להתקדם בתפקיד ובהכשרה בה הם לוקחים חלק. בימים אלה אנחנו מגדילים את הצוות המיוחד שגיבשנו סביבנו, ומגייסים עובדים נוספים למגוון רחב של משרות מאתגרות בחברה", הוסיפה בן ארי.

לעיון במשרות והגשת קורות חיים לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully