וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואל קופלנד מונה למנהל חברת הבת 'עוגן לבית' מקבוצת עוגן

21.6.2022 / 15:16

הקבוצה פועלת ללא מטרות רווח. המנכ"ל שגיא בלשה: "אני מברך על הצטרפותו של יואל לקבוצת עוגן בכלל ולניהול עוגן לבית בפרט"

יואל קופלנד מונה למנהל חברת הבת, 'עוגן לבית', מקבוצת עוגן הפועלת ללא מטרת רווח.

"עוגן לבית" היא אחת מ -5 חברות ללא כוונת רווח שבשליטת קבוצת עוגן העוסקת בליווי פיננסי חינמי של זוגות צעירים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית לרכישת דירה ראשונה, וכן בשיקום כלכלי של משקי בית ויחידים שהידרדרו לחובות.

במסגרת זו, מסייעת עוגן לבית, ליותר מ 1000 משקי בית בכל שנה, ברכישת דירה ובשיקום כלכלי.
לקופלנד ניסיון של מעל ל- 20 שנה בניהול בכיר במגזר השלישי והעסקי בישראל והתמחות מיוחדת בתחום כלכלת המשפחה, שיקום מחובות והנעת תהליכים כלכליים אישיים ומשפחתיים. קופלנד הוציא בנושא ספר ביכורים ראשון בשם פלוס".

יואל קופלנד. הדר יונתן,
יואל קופלנד/הדר יונתן

שגיא בלשה, מנכ"ל קבוצת עוגן: "אני מברך על הצטרפותו של יואל לקבוצת עוגן בכלל ולניהול עוגן לבית בפרט. אני משוכנע כי הנסיון העשיר שיואל מביא איתו בתחום העשיה החברתית והניהול, ישמשו כאבני דרך משמעותיות בתפקידו החדש, ויסייעו לאלפי משקי בית פרטיים להגשים את החלום - רכישת דירה בישראל.

עוגן היא קבוצה פיננסית-חברתית הכוללת שישה ארגונים ללא כוונת רווח, אשר עוסקים במתן אשראי ובהעצמה פיננסית של אוכלוסיות מאותגרות כלכלית בישראל.

לעוגן קרנות הלוואה ע"ס כ-500 מיליון שקל והיא מספקת אשראי נגיש ונוח לאוכלוסיות שמתקשות להשיג אשראי בתנאים הוגנים או בכלל, ובהן יחידים ומשפחות בעלי הכנסה נמוכה, זוגות בדרכם לרכישת דירתם הראשונה, עסקים זעירים וקטנים ומוסדות ללא כוונת רווח (מלכ"רים).

קבוצת עוגן שואפת להשלים את ההלוואות הניתנות ללקוחותיה בליווי פיננסי ובמנטורינג אשר יסייעו למשקי בית, עסקים ומלכ"רים לצלוח מציאות כלכלית מאתגרת.

קבוצת עוגן העניקה עד היום כ-70,000 הלוואות, בהיקף כ-2 מיליארד שקל. בשנת 2022 תעניק קבוצת עוגן אשראי בהיקף של כ 300 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully