וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן אבן טוב מונה לתפקיד מנכ"ל שנקר

21.6.2022 / 17:53

הוועד המנהל של שנקר אישר את מינויו של אבן טוב לתפקיד. הוא יחליף את עו"ד דרור קווה, שכיהן כמנכ"ל שנקר במשך 13 שנה. המינוי יכנס לתוקף ב-16 ביולי

יונתן אבן טוב נבחר לתפקיד מנכ"ל שנקר. המינוי אושר פה אחד לאחר המלצת ועדת האיתור שבחנה מועמדים רבים ויכנס לתוקף ביום 16/7/2022.

אבן טוב הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב. מאז שנת 2007 כיהן בתפקידים שונים במועצה להשכלה גבוהה/הוועדה לתכנון ותקצוב. בתפקידו האחרון במל"ג שימש כמנהל היחידה למינהל וכספים. בתפקידיו הקודמים היה שותף מוביל בפיתוח תשתיות מערכת ההשכלה הגבוהה, קידום מצוינות ושיתופי פעולה אסטרטגיים והוביל תכנית ארצית לבניית מעונות סטודנטים במוסדות אקדמיים. אבן טוב יחליף בתפקיד את עו"ד דרור קווה שכיהן כמנכ"ל שנקר משנת 2009.

יונתן אבן טוב. אחיקם בן יוסף,
יונתן אבן טוב/אחיקם בן יוסף

"כמי שמכיר היטב את המערכת האקדמית בישראל אני גאה ושמח מאד להצטרף להנהלת שנקר, אחד המוסדות האקדמיים המובילים והוותיקים בישראל אשר בסס את מעמדו כמותג בין-לאומי" אמר יונתן אבן טוב, "שנקר הוא מוסד אקדמי שדוגל בערכי ליבה של מצוינות, בינלאומיות ורב-תחומיות. מתקיימים בו מזה שנים ארוכות שילובים מיוחדים במינם של אקדמיה עם תעשייה, הנדסה עם עיצוב, חדשנות ומסורת. אני מתכוון לעשות כל שביכולתי כדי להמשיך ולהוביל את המוסד קדימה יחד עם האנשים המצוינים של שנקר".

צבי ימיני, יו"ר הועד המנהל ויו"ר ועדת האיתור וגב' אורית אפרתי, יו"ר חבר הנאמנים הוסיפו: "יוני הוא האיש הנכון במקום הנכון. אנחנו מאמינים שיצליח למלא את תפקידו ויחזק את הנהלת שנקר ביכולותיו. נאחל לעו"ד דרור קווה - המנכ"ל היוצא - הצלחה רבה בהמשך דרכו ומודים לו על קדנציה ארוכה, מקצועית ומפוארת".

פרופ' שיזף רפאלי, נשיא שנקר, בירך על המינוי: "אני בטוח שיוני הוא האיש הנכון להצעיד את שנקר לשיאים חדשים. אין לי ספק שתחומי העניין המגוונים של יוני והניסיון העשיר שלו יאפשרו לו לקדם תכנים ותוכניות ולהפוך את שנקר למוקד למצוינות וחדשנות - הן בזירה המקומית והן בבינלאומית. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לעו"ד דרור קווה שמשלים קדנציה של 13 שנות כהונה מוצלחת כמנכ"ל שנקר. אני בטוח כי מינוי זה יסייע לפיתוחה וקידומה של המכללה ומאחל ליוני ולדרור הצלחה רבה."

מימין - צבי ימיני ואורית אפרתי. אחיקם בן יוסף,
מימין - צבי ימיני ואורית אפרתי/אחיקם בן יוסף

שנקר ביססה את מעמדה כמוסד אקדמי מוביל בישראל ומדי שנה משתלבים בוגריה במחקר ובתעשייה, מציגים בתערוכות וזוכים בפרסים יוקרתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • שנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully