וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטר שף חוזרת לעונה עשירית בשת"פ מתמשך עם המותג 'ארקוטסיל'

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 18:34

מותג כלי הבישול 'ארקוסטיל' ממשיך את שיתוף הפעולה עם תכנית הבישול המצליחה בישראל, מאסטר שף עם חסות של 1.25 מיליון שקל לעונה העשור החגיגית, שחוזרת למסך עם חיזוק משמעותי לפאנל השופטים: המסעדנית רותי ברודו מצטרפת לישראל אהרוני, מיכל אנסקי, אייל שני וחיים כהן

ארקוסטיל, מותג כלי הבישול והמטבח הבינלאומי מהמובילים בישראל אשר בבעלות מילניום מרקטינג, מתרגשים לרגל השקת עונת העשור של מאסטר שף וחוגגים עשור שלם של שיתוף פעולה ועשייה פורה ומוצלחת.

התוכנית חוזרת למסך השבוע במהדורת 2022 עם עונת העשור החגיגית ועם חיזוק משמעותי לפאנל השופטים בדמותה של המסעדנית רותי ברודו שתשפוט את המשתתפים לצד ישראל אהרוני, מיכל אנסקי, אייל שני וחיים כהן.

התוכנית הצמיחה לאורך השנים שפים ,שכולנו מכירים, שבנו קריירות מפוארות הן בתחום הבישול והקולינריה והן בתחום התקשורת ואף חלקם משתפים פעולה עם המותג ארקוסטיל.

אילן עזרא וישראל אהרוני. מאגר תמונות מילניום מרקיטינג,
אילן עזרא וישראל אהרוני חוגגים עשור לשת"פ בין מאסטר שף למותג ארקוסטיל/מאגר תמונות מילניום מרקיטינג

חברת מילניום מרקטינג נותנת חסות לתוכנית החל מיומה הראשון של התוכנית המצליחה, ומשתתפת באופן פעיל בכל העונות ומעבירה כל שנה סדנת בישול וטיפים מקצועיים לנבחרת העונה בשלב מחנה האימונים.

השנה השיקה ארקוסטיל סדרת סכינים חדשה בשיתוף השופט ישראל אהרוני הסדרה החדשה צפויה לככב על משטחי החיתוך של המתמודדים.

אילן עזרא סמנכ"ל השיווק והמכירות של ארקוסטיל: "אנו גאים לצעוד יד ביד כבר עשור שלם עם אחת מתוכניות הדגל של קשת ולקחת חלק פעיל בחשיבה, בעשייה, ביצירה ובהתפתחות של התכנית החל מהעונה הראשונה ועד עונת העשור שעולה היום. מאסטר שף עושה כבוד גדול למטבח ולקולינריה הישראלית ונותנת מקום לגילוי וצמיחה של כישרונות חדשים ואנו מחבקים את שיתוף הפעולה הזה"

אילן עזרא ומאיר אדוני. מאגר תמונות מילניום מרקטינג,
אילן עזרא ומאיר אדוני: ארקוסטיל מלווים את התכנית 'מאסטר שף' כבר עשור/מאגר תמונות מילניום מרקטינג

חברת מילניום מרקטינג הינה יצרנית ויבואנית של כלי בית. החברה מונה ארבע חטיבות. החטיבה המוסדית, שכוללת אספקת כלים לבתי מלון, מסעדות, בתי אבות וחברות קייטרינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully