וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Blue White Robotics מגייסת עובדים

22.6.2022 / 7:40

החברה המפתחת פלטפורמה לניהול אוטונומי של חוות חקלאיות, עוברת למשרדים חדשים ומגייסת עובדים למשרות שונות

Blue White Robotics היא חברת רובוטיקה ישראלית שפיתחה טכנולוגיה ייחודית אשר הופכת כלי עבודה קיימים, כמו טרקטורים, לכלים אוטונומיים. במקביל, החברה מפתחת מערכת שליטה ובקרה שמאפשרת לנהל מספר רב של כלים במקביל, לאסוף מידע ונתונים ועוד, במטרה שהחוות יתנהלו באופן אוטונומי ולא רק כמה כלים בודדים.

יאיר שחר, סמנכ"ל תפעול ומייסד אומר שאנחנו נמצאים בפיתחו של משבר מזון חמור שאת אותותיו נרגיש על בשרנו בשנים הבאות. "קיים מחסור חמור בכוח אדם בחקלאות, האוכלוסייה גדלה ויש מעט שטחים חקלאיים לניצול. המטרה של Blue White Robotics היא להוזיל את עלויות היצור והגידול כדי שמזון לא יהפוך להיות מוצר לעשירים בלבד. בחמש השנים שהחברה קיימת היא הפכה לאחת מחברות ההייטק המשמעותיות בישראל, אנחנו גאים בטכנולוגיה שלנו ומחפשים עוד שחקני חיזוק שיובילו איתנו מהפיכה בקנה מידה עולמי".

המייסדים. מימין לשמאל - אבירם שמואלי, יאיר שחר ובן אלפי. ניר הדר,
המייסדים. מימין לשמאל - אבירם שמואלי, יאיר שחר ובן אלפי/ניר הדר

בימים אלה החברה עוברת למשרדים חדשים בבית קלקא ברחוב מנחם בגין 116 בת"א, ומעוניינת לגייס עובדים למגוון תפקידי פיתוח כמו Senior Front End Engineer, Robotics Simulation Engineer ו-Data Science Manager . ישנה אפשרות לעבוד גם במודל היברידי.

נורית דורון, סמנכ"לית HR: "החברה חורטת על דגלה ערכים של רעות, חדשנות ואהבת הארץ, ומעודדת תרומה לקהילה וגיוון תעסוקתי. חלק ניכר מהעובדים שלנו מזוהה עם עולם החקלאות והקיימות - חלק מהעובדים הינם קיבוצניקים. יש מגוון של עובדים צעירים ומבוגרים כאחד וממגזרים שונים. עודדנו עלייה מדרום אפריקה ומקולומביה באמצעות גיוס עובדים מוכשרים מעבר לים, בנוסף ניתן למצוא אצלנו לא מעט עובדים שמכירים מהשירות הצבאי ותורמים לאווירה החמה והביתית בחברה. שיטת הגיוס מתבססת בעיקרה על מודל של "חבר מביא חבר", אבל בשל הצמיחה המואצת אנו מרחיבים את האמצעים לאיתור מועמדים ערכיים ומוכשרים נוספים שיצטרפו לצוות הקיים".

החברה הוקמה ב-2017 על ידי היזמים יאיר שחר (סמנכ"ל תפעול), בן אלפי (מנכ"ל) ואבירם שמואלי (סמנכ"ל טכנולוגיות) והפכה מהר לחברה מובילה בהייטק הישראלי, היא מעסיקה כ-120 עובדים (90 מהם בישראל). השוק המרכזי בו פועלת החברה הוא ארה"ב, ובעתיד היא צפויה לפעול גם באירופה ובישראל. החברה מתמקדת בתחום החקלאות אך עוסקת בתחום האוטונומי גם בהקשרים של תחבורה, ביטחון ומשלוחים. לפני מספר חודשים גייסה Blue White Robotics סכום של 37 מיליון דולר - שנה לאחר סבב הגיוס הקודם שלה, שבו גייסה 10 מיליון דולר, והיא צפויה להמשיך ולגדול בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully