וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפקו לכם את הרכב? צלמו בעצמכם ושלחו תביעה לחברת הביטוח

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 12:03

מנורה מבטחים החלה ניסוי בטכנולוגיה חדשה, שתאפשר לה להציע ללקוחותיה להגיש תביעות רכב באופן בו הערכת הנזק תעשה באופן אוטומטי על בסיס תמונות שצולמו ישירות מהטלפון הנייד

רייבין אי איי (Ravin AI), העוסקת בפיתוח כלים מבוססי בינה מלאכותית (AI) לבדיקת רכבים הודיעה על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם חברת הביטוח מנורה מבטחים.

במסגרת שיתוף הפעולה, יבחנו החברות שימוש בטכנולוגיה שפיתחה רייבין לניתוח נזקים ברכב על בסיס תמונות. הטכנולוגיה החדשה של רייבין מאפשרת לבעלי פוליסת ביטוח רכב להגיש תביעת רכב (נזיקין) באמצעות הטלפון הנייד שלהם ולקבל את אומדן הנזק באופן מיידי ואוטומטי.

בשלב זה מדובר על פיילוט לבחינת הטכנולוגיה והתהליכים העסקיים היות ונכון להיום הרגולציה מחייבת בדיקה פיזית של הרכב על ידי שמאי רכב.

כחלק מהפרויקט, תספק רייבין טכנולוגיית שמאות דיגיטלית מבוססת בינה מלאכותית (AI) שפיתחה המאפשרת למבוטח או לשמאי לבדוק את מצבו הפיזי של הרכב לאחר תאונה, ישירות מהטלפון הנייד ולקבל דו"ח הערכת נזק מהיר, יעיל ומדויק.

הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לקבוע האם חלק הרכב שנפגע הוא בר תיקון או נדרש להחליפו וכן מאפשרת הערכת עלות תיקון התאונה. הערכת הנזק תתבצע על בסיס נתונים עדכניים של מחירי החלפים ועלויות עבודה של חברת מר"מ המפעילה את מאגר מחירי חלקי הרכב המוביל בישראל.

הטכנולוגיה מפשטת את תהליך הגשת התביעה לחברת הביטוח ומאפשרת הגשה של תביעת רכב באופן עצמאי על ידי המבוטח כולל תיעוד הנזק וכל זאת באמצעות הטלפון הנייד שלו. פרטי התאונה לרבות אומדן הנזק עוברים באופן אוטומטי לחברת הביטוח ובכך מביאים לקיצור זמני הטיפול בתביעה.

Ravin AI היא חברת סטארט-אפ ישראלית-בריטית בתחום טכנולוגיות הרכב, שהוקמה בשנת 2018 על ידי אלירון אקשטיין ורומן סנדלר. החברה שמה לה למטרה לייעל את נושא בדיקות הרכבים בכל מקום בו רכבים מחליפים ידיים, בעזרת שימוש בטכנולוגית בינה מלאכותית (AI).

פתרונות Ravin AI עושים שימוש בבינה מלאכותית לבדיקת מצבו הפיזי של הרכב, איתור נזקים וקבלת דו"ח הערכה מהיר, יעיל ומדויק ללא מגע יד אדם. החברה גייסה עד היום 25 מיליון דולר ממשקיעים ביניהם KAR Global, PICO Venture Partners, FM Capital ו- Shell Ventures. השותפים האסטרטגיים של החברה כוללים את Toyota Financial.

עמר פרי, מנהל מוצר. Ravin,
עמר פרי, מנהלת המוצר. מצלמים את הנזק ושולחים את התביעה ללא צורך בבירוקרטיה מיותרת. כרגע עדיין בשלב הפיילוט/Ravin

לדברי משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל מנורה מבטחים, ומנהל אגף טכנולוגיות: "מנורה מבטחים שמה לה ליעד להיות מובילה בתחום החדשנות והטכנולוגיה בענף הביטוח ומשקיעה משאבים רבים בחדשנות ובטכנולוגיות חדשות. שיתוף הפעולה עם חברת רייבין מאפשר לנו שילוב של טכנולוגיות חדשניות לטובת חווית לקוח מצוינת בממשק עם מנורה מבטחים ושיפור שביעות הרצון של לקוחותינו".

לדברי יוגב יוחנן, סמנכ"ל, מנהל תחום תביעות אגף אלמנטרי בחברת מנורה מבטחים "מנורה מבטחים מחפשת כל העת טכנולוגיות חדשות צופות פני עתיד לייעול התהליכים ומתן חוויה משופרת ללקוחותינו. אינטראקציות הקשורות לעולם תביעות הרכב מחייבות יעילות ודייקנות בכדי לספק ללקוחותינו את הטיפול בתביעה באופן מהיר ומקצועי. העולם משתנה והופך ליותר ויותר דיגיטלי ומהיר ואנו שמחים לאמץ טכנולוגיות חדשניות שיאפשרו לנו לשפר ולקצר את תהליכי העבודה".

אלירון אקשטיין, מייסד משותף ומנכ"ל רייבין: "אנו נרגשים על שיתוף הפעולה החדש עם מנורה מבטחים אשר ייתן בידי מנורה מבטחים מוצר ראשון מסוגו למבוטחי רכב. שיתוף פעולה זה יאפשר למנורה מבטחים להציע ללקוחותיה להנות מחווית שירות חדשה בתחום הביטוח. הפתרון החדש משנה את כללי המשחק בכל הנוגע לדיוק ויעילות שהוא מציע לספקי ביטוח רכב לעומת הליך השמאות המסורתי המעכב ומייקר את הליך התביעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully