וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ ובעולם: עליה של עשרות אחוזים בדרישות לעובדים בתחום המרקטינג ו-Sales

22.6.2022 / 12:16

הסיבה: החברות מחפשות אנשי שיווק ומכירות שיכניסו כסף לחברה בכל העולם ומיד. דנה בש שלח, מייסדת שותפה ומנכ"לית iTalent: "אין עצירה גורפת של גיוסים אך החברות זהירות ומחושבות יותר בהצעות שלהן"

iTalent, חברת גיוס טכנולוגי גלובלית מהגדולות בענף, כולל גיוס בכירים בהייטק בדקה מה המשרות המבוקשות בשבועות האחרונים בתעסוקת ההייטק, זאת למרות השיח כי חברות וארגונים האטו גיוסי עובדים. החברה מגייסת עובדים ובכירים בארץ ובחו"ל לסטארטאפים וארגונים מובילים בענף, ביניהם: חברת Cloudinary, חברת הפינטק Rapyd, חברת הסייבר Aqua Security, חברת Hibob ועוד.

כחברה המעסיקה כ- 60 עובדים, ועובדת על מאות משרות בו זמנית בכל זמן נתון, ביכולתה לבדוק מה בכל זאת התפקידים המבוקשים כיום אם בכלל. רק לאחרונה חברת iTalent הרחיבה את מחלקת הפרויקטים עם 10 עובדים חדשים שישמשו כמנהלי פרויקטים (גיוס).

דנה בש. אלה פאוסט,
"החברות יותר מחושבות וגם המועמדים מבקשים לדעת פרטים". דנה בש/אלה פאוסט

מהנתונים עולה כי כל תפקידי ה Sales בשבועות האחרונים בעלייה של למעלה מ- 15% כשהתפקידים המובילים הם: SDR (Sales development representative), Channel Partnersו- Account executives. מנתוני המחלקה הגלובלית ב iTalent המגייסת לחברות בינלאומיות, עולה כי הדרישה לתפקידים אלו עלתה בלמעלה מ - 20%, כשעיקר הפעילות הינה בארצות הברית (מיאמי, ניו יורק ועוד) ובאירופה. החברות מבקשות כי המגויסים יהיו מקומיים, כך שיוכלו לבצע את תפקידם במדינת היעד של הפעילות העסקית של החברה.

בעולמות המרקטינג, החברה מעידה על עליה של עשרות אחוזים (למעלה מ- 30%) כולל בעיקר תפקידים אסטרטגיים עסקיים ותפקידים בכירים. 50% מהתפקידים הינם תפקידי Head of Growth ו Demand Manager, כשהדרישה היא בבניית אוטומציות לאנשי מרקטינג, יצירת שותפויות ויצירת פייפים במטרה להכניס לידים ובכך להגדיל את המכירות.

מעניין לומר כי אמנם בתפקידי שיווק אסטרטגיים אין הבדל משמעותי בין נשים לגברים אולם בתפקידי שיווק Growth ו Demand -כ 70% מהמועמדים הם גברים. טווח השכר בתפקידי Growth ו-Demand, הם בטווח של 40 ל- 45 אלף שקל ואף יותר לתפקידי שיווק בכירים. המשרה הנוספת שעדיין מבוקשת ואף בעלייה מתמדת, בנוסף למשרות ה Sales שיווק והמרקטינג היא למנהלי מוצר, כש- 30% מהמשרות שמנהלות הפרויקטים, בעיקר בחטיבת הבכירים מתבקשות לאייש הן למשרה זו.

דנה בש, מנכ"לית ומייסדת שותפה iTalent: "בשבועות האחרונים ניתן להצביע על מגמה עלייה במשרות הביזנס על כל סוגיהן (מרקטינג, מוצר ומכירות) בעשרות אחוזים מאחר ועכשיו זה המאני טיים - צריכים להכניס כסף לחברה. באופן כללי למה שקורה היום בשוק, אנחנו יכולים לומר חד משמעית כי כרגע אין עצירה גורפת של גיוסים אצלנו בחברה מצד החברות אך הן יותר מחושבות, יותר זהירות וגם המועמדים מבקשים בהליך הגיוס לדעת יותר פרטים על יציבות החברה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully