וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי חינם בחצי מחיר: מאות מוצרים ימכרו ב-50% הנחה

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 12:24

רשת "חצי חינם" מוזילה בחצי מחיר מאות מוצרים, כך שסל קנייה מרוכז יכול להגיע לחיסכון של מאות שקלים בכל קנייה. אורית שלום בג, סמנכ"לית השיווק והסחר של הרשת: "אנחנו עושים הכל על מנת להוזיל את סל הקניות לצרכן הישראלי"

בימים שבהם הקיץ עומד לגזור עלינו הוצאות נוספות כמו קייטנות, חופשות ואטרקציות לילדים, שיכבידו עוד יותר על תקציב ההוצאות שלנו, נחמד לגלות שהרשת הקמעונאית "חצי חינם" מביאה בשורה לצרכנים שתעניק קצת אוויר לנשימה לקהל לקוחותיה ותאפשר להם לחסוך מאות שקלים בממוצע בסל הקנייה.

ברשת יימכרו מאות מוצרי צריכה בסיסיים שנצרכים כמעט בכל בית בישראל, החל מאורז, מעדנים, משחות שיניים ועד חומרי ניקוי.

בין המוצרים שיימכרו בחצי מחיר: גבינה צהובה גלבוע 22% תנובה ב- 6.40 שקל במקום ב- 12.90 שקל, נתחי טונה וילי פוד 160 גרם ב - 2.90 שקל במקום ב- 5.90 שקל, מרכך כביסה מרוכז סנו מקסימה פרפיום 750 מ"ל ב-9.90 שקל במקום ב- 19.90 שקל, יוגורט עם פרי דנונה שטראוס 150 מ"ל ב- 1.70 שקל במקום ב- 3.40 שקל, פיצה משפחתית XL שלושת האופים 450 גרם ב- 9.90 שקל במקום ב 19.90 שקל ועוד מגוון רחב של מאות מוצרים. מאות המוצרים יימכרו בהוזלה הן בסניפים והן באתר האונליין של הרשת.

50% הנחה בחצי חינם 1. יח"צ, דוברות הכנסת
גבינות בחצי מחיר ברשת חצי חינם. המבצע הגיע גם למקרר החלב/דוברות הכנסת, יח"צ

ברשת חצי חינם מספרים שבדומה למבצעי חצי מחיר קודמים, כבר נראית תנועה גדולה של לקוחות ותיקים וגם חדשים לשבעת סניפי הרשת ומוצרים רבים נחטפים מהמדפים כבר בימים הראשונים למבצע. על כן, הרשת נערכה מראש עם מלאי מוגבר של המוצרים השונים המשתתפים בממצע. בנוסף, תגברו ברשת את הצוותים בסניפים על מנת לתת שירות מהיר לקהל הגדול שמגיע ליהנות ממבצעי 50% הנחה.

בסניפי הרשת ניתן למצוא מבחר רחב של מחלקות טריות כמו קצבייה, דגייה, מחלקת פירות וירקות טריים ומגוונים, מעדניית גבינות ומחלקת אוכל ביתי מוכן. כמו כן, ניתן למצוא בסניפי הרשת את הקומה ה-2 - הגלריה לעיצוב הבית שמציעה מגוון אקססוריז, כלי בישול, צעצועים, מוצרי חשמל וביגוד של מותגים מובילים כמו דלתא וקדס, נעמן, ארקוסטיל ועוד. מעטפת שלמה של כל הדרוש לבית.

50% הנחה בחצי חינם 3. יח"צ,
מוצרי טיפוח ב-50% הנחה. רשת חצי חינם/יח"צ

אורית שלום-בג, סמנכ"לית שיווק וסחר ברשת חצי חינם: "אני מזמינה את כולם להגיע לסניפי חצי חינם וליהנות מלמעלה מ- 700 מוצרים מובילים ב- 50% הנחה. מבצעי חצי מחיר הם מבצעים מטורפים וחסרי תקדים שלא רואים כמותם בישראל והמטרה שלנו היא להוזיל ככל שניתן את סל הקניות לקהל לקוחותינו.

דאגנו למבצעי 50% הנחה על המוצרים הכי אהובים ומבוקשים שקיימים בכל בית ושיכולים לחסוך משמעותית בהוצאות החודשיות לכל משפחה. נערכנו עם מלאים גדולים מאוד מכל המוצרים שבמבצע ותגברנו את כמות נותני השירות על מנת לתת מענה מלא לביקוש ולאפשר ללקוחותינו ליהנות מחוויית הקניה הטובה ביותר".

50% הנחה בחצי חינם 2. יח"צ,
אפילו המים בחצי המחיר. דוגמא למבצע ברשת חצי חינם/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully