וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית ההייטק Priority ממנה את מירב קינן למנהלת השיווק בישראל

22.6.2022 / 12:45

במסגרת תפקידה תוביל קינן את מהלכי השיווק וההתרחבות של Priority בארץ

במסגרת תפקידה תוביל קינן את מהלכי השיווק וההתרחבות של Priority בארץ; כזכור רק בפחות משנה וחצי האחרונות רכשה החברה חמש חברות בתחומים שונים וממשקים ביותר מ-400 מיליון שקלים מה שהופך אותה לשחקנית הגדולה ביותר בתחום ניהול העסקים והארגונים בישראל

כיום מספקת Priority פלטפורמות לניהול עסקים בענן ליותר מ-75,000 לקוחות ברחבי העולם ובכ-40 מדינות.

ענקית ההייטק הישראלית Priority מודיעה היום (ד', 22.6) על מינויה של מירב קינן למנהלת השיווק של החברה בישראל. במסגרת תפקידה החדש, תוביל קינן את תהליך ההתרחבות וקידום המותג של Priority בארץ, כולל שיווק פתרון ה Cloud ERP המתקדם של החברה והפתרונות החדשים של Priority לניהול העסקים בענן בתחומי הקמעונאות והחינוך, בעזרת הכלים החדשניים שמציעה.

מירב קינן. יחצ,
מירב קינן/יחצ

מירב קינן (50) היא אם לשלושה ובעלת תואר ראשון בספרות אנגלית ובלשנות מאוניברסיטת תל אביב, וכן תואר שני במשפטים מטעם המכללה למנהל. קינן כיהנה לאורך 20 שנות הקריירה שלה במספר תפקידים מובילים בתחום השיווק בחברות תקשורת, ביניהם כמנהלת השיווק של חברת ' Partner' וחברת 'בזק'. בתפקידה האחרון כיהנה כמנכ"לית איגוד ההיי-טק בהתאחדות התעשיינים, המייצג מעל ל-300 חברות היי-טק בתעשייה.

עם כניסתה לתפקיד אמרה מירב קינן: "אני מתרגשת ומודה על ההזדמנות שניתנה לי. מצפה לנו עשייה רבה ואני בטוחה שיחד נוכל להתקדם להישגים חדשים, להמשיך להתפתח ולצמוח כאחת החברות המובילות בתחום בארץ וגם בעולם".

סמנכ"ל שיווק Priority יוסי ניסן הוסיף: "עם הרכישות האחרונות, Priority מאיצה את צמיחתה ומגייסת טאלנטים שיובילו אותנו לעבר מטרותינו. מירב היא תוספת כח משמעותית לצוות השיווק הגלובאלי של Priority, ואני בטוח שמירב תצטיין בתפקידה" ".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully