וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמושים במשקפיים: החידושים, הטרנדים והמחירים של משקפי השמש

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 14:19

לעולם בעקבות השמש? הקיץ כבר כאן והצורך להגן על העיניים מפני קרני השמש מתכתב עם הצורך האופנתי. מהם הטרנדים הלוהטים של קיץ 2022 בתחום משקפי השמש, אילו דגמים עושים שימוש בטכנולוגיות חדשניות, וכמובן: כמה זה יעלה לנו?

משקפי השמש שנועדו במקור להגן מפני קרינה וסינוור, הפכו לפריט טרנדי, אופנתי ורב עונתי. תחום משקפי השמש הפך רווי נועזות וצבעים, טרנדים ומגמות מפתיעות: "משקפי השמש הם כבר מזמן לא רק אקססורי שולי בגרדרובה שלנו, משקפיים יכולים לשדרג כל לוק, ניתן להתאים אותם לסוג המראה שאנחנו רוצים להשלים והם מדגישים את האישיות שלנו.

היום נשים וגברים מחזיקים בכמה זוגות משקפיים ומחליפים בהתאם לסגנון הלבוש, אלגנטי, קז'ואל או לבוש חוף", כך אומרת רנית קוליקנט סמנכ"לית השיווק של לוקסאוטיקה ישראל המשווקת מגוון מותגי על בינלאומיים.

גם גלוריה בבאי, טרנדולוגית ומנהלת קולקציה ברשת אופטיקנה משתפת בטרנדים מובילים שצפויים בקיץ 2022: החומר השולט העונה הוא פלסטיק מסוג אצטט שזהו פלסטיק שעשוי מסיבי ניילון היפואלרגני. אצטט עשוי מסיבי עץ וכותנה, אקולוגי ברובו, שנותן תחושת יוקרה למסגרת. ככל שהחומר דחוס יותר כך האצטט נראה יוקרתי יותר.

טרנד בולט נוסף שחזר ומככב גם השנה הוא טרנד התכשיטנות. הטרנד התחיל בשרשרת תלויה מחוברת למשקפיים. מעצבי העל שידרגו את המגמה הזו לתוספת של דמוי עגיל למשקפיים בצבעים וצורות שונות. היום טרנד המשקפיים ה"מתוכשטים" מאוד אופנתי ומעשיר מאוד את האווטפיט העונה. בתי האופנה הגדולים כגון ג'וצי, מיו מיו ורסצ'ה, כבר אימצו אותו.

אופטיקנה_משקפיים מתוכשטים ג'וצ'י. יח"צ חו"ל,
טרנד התכשיטנות: אופטיקנה, משקפיים מתוכשטים ג'וצ'י/יח"צ חו"ל

אפקט השיש הוא מגמה נוספת שמתבטאת בצבע לא אחיד במשקפיים, כתמי צבע מעושנים, דמוי "ורידים", קווים בתוך חומר הגלם שיוצר "טוויסט" בצבע מסגרת המשקפיים וגם העונה הא-סימטריות חוזרת בגדול.

בשנים האחרונות ישנו גם הטרנד של משקפיים בצורת מסכה - צורת המסכה נולדה על מנת לענות על צורך עבור ספורטאים- סגירה של חלל העין למניעת כניסה של אבק וסנוור והענקת יציבות על הפנים בעת פעילות ספורטיבית . מעצבי העל גילו פוטנציאל אופנתי בצורך הזה, ביניהם: ורסצ'ה, לנבן סלבדור פרדמו, קרל לגרפלד, דולצ'ה גבאנה, פרדה וברברי.

הטרנד האחרון שיוביל בקיץ 2022 לדעתה של בבאי הוא העדשות הבהירות, כלומר, משקפי שמש עם עדשות בשקיפות גבוהה כפי היו בשנות ה-70 וה-80. העדשות נותנות מראה שנע על התפר שבין ההיפסטרי לסבנטיז והצבעים הבולטים במגמה זו העונה הם: תכלת, ורוד,צהוב וכתום.

צילומים לקמפיין משקפי השמש של cattleya עם עומר אדם. שי פרנקו,
טרנד העדשות הבהירות/שי פרנקו

אייקון איטלקי

רשת משקפי השמש והראייה 'אירוקה' משיקה לראשונה בישראל ובעולם כולו את קולקציית המשקפיים של מותג האופנה הצומח. ICON מבית דיסקוורד 2.

אייקון האיטלקי הוא ממותגי האופנה הצעירים הצומחים בעולם, את המותג מובילים הפרזנטורים הבינלאומיים הזמרת שר וכוכב הכדורגל השוודי מקבוצת מילאן - זלאטן איברמוביץ.

הקולקציה עדכנית ובועטת, ססגונית ומלאת חיים, בהלימה לקו האופנה של המותג. שילובים של פוקסיה, כתום וגווני קומופלאג לצד שחור ולבן הנצחיים והעל זמניים.

טווח המחירים: 600-1000 שקל, להשיג בלעדית בסניפי רשת אירוקה

אירוקה, אייקון איטלקי. יח"צ,
אירוקה, אייקון איטלקי/יח"צ

קלאסיים לצד טרנדיים

קרולינה למקה ברלין מציגה את קולקציית קיץ 2022 עם מסגרות שמתכתבות עם הטרנדים הבולטים של עולם האופנה.

מסגרות רטרו בסגנון חתולי שנשאבו משנות ה-50', משקפי טייסים, מסגרות XXL בהשראת שנות ה-70' ומעבר חד למשקפי מגן פנים עתידיים: מסגרת חתולית, מסגרת אוברסייז' מסגרת טייסים, מסגרת SLIMLINE ומסגרת D - סגנון נצחי שכאן על מנת להישאר.

העונה מתיחת הגבול במסגרות הצרות באה לידי ביטוי בזוויות מיוחדות שמוסיפות שיק וגלאם ובתוספת צבעוניות עזה לכל מי שאימצה את טרנד הקולור בלוק מכף רגל עד ראש ורוצה גם את "השיידס" שלה בגוון המדויק.

טווח מחירים משקפי שמש: 229-279 שקל, זוג שני ב-50% הנחה. להשיג בסניפי קרולינה למקה ברחבי הארץ ובאתר האונליין www.carolinalemke.co.il

קרולינה למקה בר ואסי קיץ 2022. רפי דלויה,
קרולינה למקה בר ואסי קיץ 2022/רפי דלויה

NOA KIREL & UNIC

סדרת הקפסולה הייחודית NOA KIREL & UNIC פותחה עם הסופר-סטארית נועה קירל והיא מאופיינת בסטייל אופנתי שתואם לאישיותה של הכוכבת, הקולקציה עשירה בדגמים המספקים השראה ואמירה ברורה: "HERE I AM".

על פי המשווקים, הסדרה מיועדת לאנשים שמעזים לחלום בגדול, להראות את "האני" שלהם בכל רגע. בסדרה מגוון רחב של פריטי שמש בשלל צבעים וגוונים והיא הושלמה עם מסגרות מתכת לראיה לנשים ודגמי יוניסקס אופנתיים - אותם ניתן למצוא בסניפי האופטיק הנבחרים.

המחיר: 199 שקל. ניתן להשיג באתר סופר פארם אונליין https://shop.super-pharm.co.il/

משקפי שמש נועה קירל ויוניק - דגם צבע d 2205. מיכל חלבין,
משקפי שמש נועה קירל ויוניק - דגם צבע d 2205/מיכל חלבין

לא רק מפני השמש:

משקפי היפרלייט (נגד קרינה) של המותג "צפטר שוויץ" מציעים הגנה מושלמת על העיניים , לצד ייעול תפקוד החשיבה ושיפור מצב הרוח באמצעות הטכנולוגיה הייחודית של עדשות הפולרון, המבטיחות, על פי היצרן, קרינת אור בריאה ומטיבה. משקפי ההיפרלייט מיועדים לשימוש בבית ובחוץ ומגיבים בהתאמה מדויקת לטווח הרגישות הטבעית של העין.

המחיר לצרכן: 1,755 שקל. ניתן להשיג באתר הבית, נציגות צפטר בישראל https://shop.zepter.co.il

פטר משקפי הייפרלייט צבע מחיר לצרכן 1,755 שקל אדום. יח"צ,
צפטר משקפי הייפרלייט צבע מחיר לצרכן 1,755 שקל אדום/יח"צ

שומרי החותם

מותג המשקפיים Vogue Eyewear משיק את קולקציית קיץ 2022 וחושף את שיתוף הפעולה המסקרן עם אייקון האופנה והדוגמנית היילי ביבר. במסגרת שיתוף הפעולה, הושם דגש על עיצוב דגמים המתאימים לכל סגנון. כל מסגרת בקולקציה המשותפת מגיעה עם סמל חותם ייעודי על גבי מוט המשקפיים, כמו גם עם תיק נשיאה אופנתי מותאם אישית, כך שניתן לקחת את המשקפיים לכל מקום.

מחיר המשקפיים: 449 שקלים. להשיג באתר טרמינל איקס ובחנויות המשווקים המורשים.

היילי ביבר ווג קרדיט. יח"צ חו"ל,
היילי ביבר ווג קרדיט/יח"צ חו"ל

סחלב פראי

מותג המשקפיים Cattleya, עולה בימים אלו עם קמפיין בכיכובו של עומר אדם עם מסר חברתי מוביל נגד בריונות ברשת. קור השם "קאטליה" מלטינית, שם של סחלב נדיר, שגדל ביערות הגשם של קולומביה, הקולקציה של המותג לקיץ 2022 כולל 110 דגמים והיא מביאה את הטרנדים הכי חמים מבתי האופנה המובילים של אירופה עם Look & Feel לטיני- לבנטיני.

המחיר הינו אחיד לכל הדגמים: 299 שקל. המותג נמכר בבלעדיות ברשת אופטיקנה.

לאופטיקנה cattleya. שי פרנ,
לאופטיקנה cattleya/שי פרנ

העתיד כבר קל

מותג משקפי השמש הבינלאומי המוביל Oakley מציג את הדגם החדש Subzeroכבשורה חדשה בתחום משקפי השמש ולאחר 30 שנים של מחקר, פיתוח וחדשנות. באמצעות טכניקה גיאומטרית חדשנית, מיוצרים הדגמים במשקל מינימלי של 24 גרם, עם מסגרת קלה המיועדת להרכבה במהלך ריצה, אימון או בכל מאמץ גופני.

המחיר: 890 שקל. ניתן להשיג בחנויות המשווקים המורשים.

אוקלי 2022  סאב זירו. יח"צ חו"ל,
אוקלי 2022 סאב זירו/יח"צ חו"ל

מותג המשקפיים הצרפתי IZIPIZI מציג דגמים בשילוב מנצח בין סטייל, אופנתיות ומחיר אטרקטיבי.

קו האוברסייז החדש - IZIPIZI משיקה שתי צורות אייקוניות חדשות שלוקחים את אוהבי המותג למימד חדש. המסגרת עשויה מחומר שמקורו ביולוגי משמן קיק שהופך אותן לקלות וחזקות כאחד - מה שמציע נוחות מובטחת לקו האוברסייז החדש. העדשה אפורה 100% UV קטגוריה 3.

הדגמים החדשים נמכרים במחיר: 245 שקל. המותג SETTE Lifestyle brands הוא היבואן הרשמי שלהם פה בישראל וניתן לרכוש אותן באתר https://sette.co.il/collections/sun או בחנות של SETTE ברחוב קדושי השואה 56, הרצליה פיתוח.

הקולקצצייה החדשה של izizpizi ל- sette lifestyle. יח"צ,
הקולקצצייה החדשה של izizpizi ל- sette lifestyle, המחיר: 245 שקל/יח"צ

ההיסטוריה חוזרת

המותג וורסצ'ה מציג קולקציית משקפי שמש קיץ 2022 - קלאסיקה במראה עכשווי. ההיסטוריה משתנה ומקבלת עדכון וטיפול מודרני. הצורות: גאומטריות בסגנון רטרו, גדלי אוברסייז, החומרים: אצטט ומתכת, הצבעוניות מונוכרומטית במראה וינטג', דיטיילים שכוללים פרטים לא צפויים ולוגואים בפרשנות חדשה .

טווח מחירים 829-1049 שקל. להשיג ברשתות וחנויות האופטיקה.

וורסצה אביב קיץ 2022 מחיר 1049 שקל. יח"צ חו"ל,
וורסצה אביב קיץ 2022 מחיר 1049 שקל/יח"צ חו"ל

מאוסטרליה באהבה

מותג המשקפיים אוסקר & פרנק מגיע מאוסטרליה ושואב את השראתו העיצובית מהסביבה המקומית. קולקציית משקפי השמש לנשים, מציגה קו בעיצוב נקי ומודרני אך יחד עם זאת עוצמתי ונוכח. המותג מציג מגוון רחב של מסגרות מחתוליות ועד קו רטרו משנות השבעים העליזות בהם בילו נשים בחופי סידני אוסטרליה. כל המשקפיים מיוצרים בעבודת יד באיטליה ויפן.

המחיר 699 שקל. להשיג ברשת רונן ובאתר www.ronenchen.co.il

6. אוסקר אנד פרנק לרונן חן קיץ 22 מחיר 699 שקל. יח"צ חו"ל,
אוסקר אנד פרנק לרונן חן קיץ 22 מחיר 699 שקל/יח"צ חו"ל

בשירות הוד מלכותה

מותג המשקפיים ברברי מציג קולקציה עשירה ומגוונת של משקפי שמש לקיץ 2022 לנשים וגברים. המותג האנגלי בעל מורשת בת כמאה חמישים שנה, מפרש מחדש את התרבות האנגלית בקו קלאסי, מודרני ויוקרתי תוך שמירה על הסמלים המובהקים שלו הבאים לידי ביטוי בלוגו בצדדים, המסגרות המשובצות ועוד.

עדי עירון, אופטומטריסטית, בשמיר-אסילור ישראל: "כיום מרכיבי משקפי ראיה לא מוכנים להתפשר על איכות הראיה, גם כאשר הם מרכיבים משקפי שמש, כמו גם הגנה מלאה לעיניים ומראה אופנתי ומעודכן. אחד הטרנדים הבולטים בתחום משקפי הראייה האופטיים הוא עדשות צבעוניות. כיום ניתן לייצר עדשות במגוון עצום של צבעים, גם בהתאמה אישית, כמו גם ציפויי מראה שהם להיט אופנתי בשנים האחרונות.

עבור אלה שלא מעוניינים להחליף את משקפי הראייה בשמש בכל יציאה החוצה, קיים פתרון של עדשות ראיה בתוספת צבע בהיר, המספקות 100% הגנה מקרינת השמש, למרות צבען הבהיר. אופציה נוספת ופופולרית מאוד, הן עדשות פוטו-כרומטיות המשנות את צבען בהתאם לכמות קרינת השמש שמסביב.

טווח מחירים 779-1,049 שקל. להשיג ברשתות וחנויות האופטיקה המובחרות.

7. ברברי אביב קיץ 2022 מחיר 797 שקל. יח"צ חו"ל,
ברברי אביב קיץ 2022 מחיר 797 שקל/יח"צ חו"ל

אישיות נועזת

המשקפיים של דולצ'ה גבאנה לקיץ 2022, משלבת בין מודרניות ומסורת סיציליאנית כיאה לבית האופנה. האופי העז, העוצמתי והאייקוני של הדגמים החדשים בקולקציה, הם לא רק אביזרי אופנה, אלא הצהרה ממשית של אישיותם הייחודית של המרכיבים אותם. הדגמים בקולקציה מעוטרים בלוגו המותג בזרועות או במקומות מפתיעים אחרים. הצבעוניות חוגגת עם גוונים קיציים כמו ורוד ולבן לצד צבעוניות קלאסית כהה.

טווח מחירים 8,690- 1,490 שקל. להשיג ברשתות וחנויות האופטיקה.

8. דולצ'ה גאבנה קיץ 22 מחיר 959 שקל. יח"צ חו"ל,
דולצ'ה גאבנה קיץ 22 מחיר 959 שקל/יח"צ חו"ל

קאמבק לשנות ה-60: הקולקציה החדשה של מותג האופנה ההולנדי SCOTCH & SODA מאופיינת במשקפי שמש שעושות קאמבק לשנות ה-60 והיא חובה לכל אוהבי הנוסטלגיה. עם לוגו המותג חרוט על הידית ומסגרות עבות ועדשות צבעוניות, המשקפיים בקולקציה החדשה של מותג האופנה ההולנדי SCOTCH&SODA מאופיינות בסגנון רטרו מובהק.

טווח מחירים: 350-750 שקל ניתן להשיג בסניפים ובאתר, https://scotch-soda.co.il/

scotch & soda משקפי שמש עדשות ורודות 650 שקל. יח"צ חו"ל,
scotch & soda משקפי שמש עדשות ורודות 650 שקל/יח"צ חו"ל

הטובים לטיס

ריי-באן, מותג המשקפיים שמזוהה יותר מכל עם משקפי הטייסים, משיק קולקציה צבעונית colorblockקיצית ובמהדורה מיוחדת שמטרתה לצבוע את העולם בצבעים שמחים ולנטוע אופטימיות חסרת דאגות, כמו קוקטייל של צבע ואור, המסגרות והגוונים השקופים משולבים בשרוכים תואמים ומציגים קורטוב של תעוזה לסגנון המשקפיים שמאפיין את המותג.

המהדורה המיוחדת כוללת 4 שילובי קולורבלוק שקופים ובלתי צפויים אך משלימים לסגנון עכשווי.

טווח מחירים: 749-929 שקל. ניתן להשיג: חנויות משווק מורשה ריי-באן ברחבי הארץ

רייבאן קולוק בלוק מחיר 749-929 שקל. יח"צ חו"ל,
רייבאן קולוק בלוק מחיר 749-929 שקל/יח"צ חו"ל

קינג דייויד

קולקציית משקפי השמש לקיץ 2022 של רזילי בעיצוב משותף עם שביט ויזל מוגשת כהשראה לציוריו של האומן דיויד הוקני, צייר ריאליסטי הידוע בעבודותיו המתארות את החיים לצד בריכות השחייה בשנות ה-70 בלוס-אנג'לס.

השראה זו באה לידי ביטוי בצורניות של המשקפיים: שילובים גאומטריים ומשחקי שקיפויות. עיצוב הקולקציה מבשר על קיץ פורח ורומנטי, תוך שילוב צבעים טרנדים, מאירים ומדויקים לעונה, העדשות CR39 האיטלקיות עם מסנני קרינה UV400 ואנטי ריפלקס פנימי למניעת סנוור.

טווח מחירים: 600-800 שקל. להשיג בסניפי רזילי ובאתר

razili x shavit wiese  מחיר 749 שקל. נתנאל יחזקאל,
razili x shavit wiese מחיר 749 שקל/נתנאל יחזקאל

מותג משקפי השמש UNOS glasses מגיש לציבור את הדגמים הטרנדיים ביותר במחירים הכי נגישים ובאיכות בלתי מתפשרת.

דגמי המותג נבחרו על ידי צוות העיצוב שטייל ברחבי העולם, ובחר בקפידה את הכמות הקטנה והן האיכות שלה וליקט בקפידה והשראה רבה את הסגנון הייחודי של כל מדינה ומדינה. לאחר שנים רבות של טיולים נרחבים, ייצרנו במיוחד עבורכם את כל הדגמים ויצרנו את משקפי UNOS..

יותר מ-200 דגמים במותג שכולו מעודד איכות במחיר נגיש. כל המשקפיים עומדים בתו התקן של משרד הבריאות ומוגנים בתקן UV400 להגנה מפני השמש.

טווח מחירים: 99-199 שקל: מבצעים קיימים: 1 ב-99 שקל, 3 ב-249 שקל, 4 ב-299 שקל. להשיג https://unos-glasses.com/

משקפי unos  המחיר: 149 שקל. שי איפרגן, מערכת וואלה!
משקפי unos המחיר: 149 שקל/מערכת וואלה!, שי איפרגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully