וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפוח ואיפור במוצר אחד? המייק אפ החדש של NARS

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 13:26

קבלו את Light Reflecting: המייק אפ החדש של מותג האיפור הבינלאומי NARS, הושק באירוע חגיגי בו לקח חלק המאפר הראשי של המותג שהדגים את היתרונות הרבים והיישום המרשים ב-live

וינסנט פורד, מדגים את המייק אפ החדש של NARS/וואלה!כסף
nars lightreflectingfoundation shaderange. יח"צ,
nars lightreflectingfoundation shaderange/יח"צ

NARS מותג האיפור האמריקאי מהמובילים בעולם מציג את Light Reflecting המייק-אפ החדשני שמשלב טיפוח ואיפור במוצר אחד ומעניק מראה עור אחיד וזוהר.

המייק-אפ החדש של NARS, נגיש ב-36 גוונים מטשטש פגמים בעור, מגן עליו מפני נזקי הסביבה ומעניק לו מראה אחיד וזוהר.

המאפרים המקצועיים של המותג מבטיחים כי בשימוש יומיומי במייק-אפ, העור יראה טוב יותר גם ללא איפור בתוך מספר שבועות בלבד.

יש גם הבונוס - מייק-אפ Light Reflecting בעל טכנולוגיה פוטוכרומטית אשר משלבת פודרות "ידידותיות לצילום" שמתאימות את גוון העור לעוצמת וסוג התאורה כך שהפנים לעולם לא יראו חיוורות וחסרות ממד.

nars lightreflectingfoundation 215nis. יח"צ,
nars lightreflectingfoundation, המחיר: 215 שקל/יח"צ

השילוב החדשני בין איפור לטיפוח מחליק את העור ומסייע בכיסוי פצעים, כתמים כהים ואדמומיות. לאחר שימוש יומיומי במשך 6 שבועות, העור יראה אחיד יותר גם ללא מייק-אפ.

המייק-אפ Light Reflecting מועשר ברכיבי טיפוח מתקדמים המסייעים בהגנה על העור מפני נזקי הסביבה, קרינת אור כחול ובחיזוק מחסום הלחות הטבעי אשר שומר על רמות הלחות הטבעיות בעור, הוא מתאים לכל סוגי העור כולל עור רגיש במיוחד.

המייק-אפ מעניק כיסוי בינוני נבנה בגימור טבעי ונושם - כלומר, מרגיש כמו אוויר אבל עמיד לאורך כל היום.

המאפר הראשי של המותג, וינסנט פורד, הגיע לישראל מיוחד לרגל השקת המייק-אפ החדש. במסיבת עיתונאית שהתקיימה הוא הציג לנוכחים את שלבי הטיפוח והאיפור, את רמות הכיסוי ואת הניראות אל מול התאורה.

וינסנט פורד, המאפר הראשי של המותג NARS הגיעע לישראל לרגל ההשקה. מערכת וואלה!כסף, מערכת וואלה
vincent ford, NARS/מערכת וואלה, מערכת וואלה!כסף

ידידותי לצילומים ותנאי תאורה שונים - SKIN IN ITS BEST LIGHT המייק-אפ מכיל טכנולוגיה פוטוכרומטית אשר משלבת פודרות "ידידותיות לצילום" שמתאימות את גוון העור לעוצמת התאורה.

מחזיר ומגביר את הזוהר הטבעי - המייק-אפ מכיל את תרכובת Light Reflecting Complex שמשפרת את היכולות של העור להחזיר אור ע"י מיקרו-פריזמות שמגבירות את הזוהר של העור בשכבה החיצונית ומגינות עליו מפני נזקי הסביבה.

nars. וואלה!כסף, מערכת וואלה
nars/מערכת וואלה, וואלה!כסף

איפור וטיפוח במוצר אחד - העור נראה אחיד יותר לאורך זמן - פורמולה טבעונית, מורכבת מ-70% רכיבים מטפחים, מוכיחה ברמה קלינית כי היא מחזקת מיידית את העור ומדגישה את הזוהר שלו תוך שיפור אחידות העור ב-93% לאורך זמן - אפילו לאחר שמסירים את המייק-אפ*

פורמולה עדינה לשימוש יומיומי - הפורמולה מכילה יותר מ-81% רכיבים טבעיים. מתאימה לשימוש יומיומי לרוב סוגי העור, כולל עור רגיש.

המחיר 215 שקל ל- 30 מ"ל. ניתן להשיג בחנות המותג NARS בקניון רמת אביב, גרנד קניון חיפה ובאתר האונליין https://www.narscosmetics.co.il/

nars pressed soldier photo crystal 175nis. יח"צ,
nars pressed soldier photo crystal 175nis/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully