וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של 2022: איציק אברכהן נבחר ליו"ר דירקטוריון שופרסל

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 9:57

המהפך בהנהלת שופרסל הושלם: מי שלא רצה את איציק אברכהן כמנכ"ל, קיבל אותו כיו"ר הדירקטוריון של קמעונאית המזון הגדולה בישראל. אברכהן: "אני שמח ונרגש לחזור לשופרסל כיו"ר הקבוצה"

חברי דירקטוריון שופרסל מינו היום את איציק אברכהן ליו"ר החברה, זאת לאחר שביום שלישי האחרון נבחר לדירקטור בחברה. ההחלטה התקבלה בפה אחד של חברי הדירקטוריון.

אברכהן כיהן עד חודש מרץ השנה בתפקיד המנכ"ל, זאת לאחר שבש/להי 2021 שהייתה שנה טובה מאוד לרשת הקמעונאית הגדולה בישראל, הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו. לפני כמה שבועות, עם פרישתו של היו"ר הקודם יקי ודמני, נסללה הדרך לשובו של אברכהן לתפקיד בכיר בהנהלת שופרסל - הפעם בתפקיד יו"ר הקבוצה.

איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל קלוז אפ. רובי קסטרו, ראובן קסטרו
איציק אברכהן. המנכ"ל המצליח חזר לשופרסל, הפעם בתפקיד הבכיר ביותר/ראובן קסטרו, רובי קסטרו

איציק אברכהן, יו"ר שופרסל מסר: "אני שמח ונרגש לחזור לשופרסל כיו"ר הקבוצה, הממלאת חלק משמעותי מחיי זה יותר מ-20 שנה, והייתה לי הזכות להוביל אותה כמנכ"ל בעשר השנים האחרונות. אני משוכנע שביחד עם המנכ"ל, מנהלי ועובדי הקבוצה המסורים, נעמוד בכל המשימות המורכבות שלפנינו. אני מודה לחברי הדירקטוריון על האמון שניתן בי ומצפה לעבודה משותפת ויחד, נוביל את שופרסל להצלחות תוך השבחה והצפת ערך לבעלי המניות של החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully