וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסימום חיסכון: מהפכת החיסכון בכרטיס אשראי של חברת max

בשיתוף max

26.6.2022 / 11:13

לא עוד בירורים מסובכים, טופסולוגיה ושאר כאבי ראש. חברת max מאפשרת לראשונה בישראל לחסוך, באמצעות כרטיס האשראי, באפליקציה ובאתר, בקלות, בנוחות ובמספר מסלולים

אנחנו רוצים לחסוך, אנחנו צריכים לחסוך, אבל לחלק מאתנו אין כוח לכל הבירורים וה"טופסולוגיה" שכרוכה בתהליך. לכן כדאי להכיר את אפשרויות החיסכון החדשות של max, שבעזרת כרטיס האשראי מאפשרות לנו לחסוך בקלות, בנוחות ובמספר מסלולים באפליקציה ובאתר.

"שמור שקל לבן ליום שחור", גורסת אימרה ותיקה. ובאמת, נראה שרובנו נוהגים כך. 98% מהישראלים חוסכים כסף וכ-64% מהחוסכים עושים זאת מדי חודש. רבים מאתנו נוטים לחסוך לא רק למטרה מסוימת, אלא שמים כסף בצד כדי שיאפשר להתמודד עם מצבים בלתי צפויים, שעשויים להגיע בכל שלב בחיים: בין אם כאלו משמחים כמו שיפוץ לדירה או חופשה משפחתית ובין אם מדובר בטיפול רפואי דחוף, תקופת המתנה בין שתי עבודות, הסבה מקצועית ועוד.

משפחה בחופש על חוף הים. ShutterStock
לקוחות של פוליסות חיסכון max מעידים שמבחינתם היתרונות המרכזיים של אלו הן הגמישות במעבר בין מסלולים והיכולת למשוך את הכסף בכל רגע/ShutterStock

רבים חוששים שחיסכון כרוך בתהליך מתיש של בירורים והתייעצויות בלתי נגמרות עם בני משפחה, חברים ואנשי מקצוע, תהליך שנדרש כדי לענות על שאלות כמו איך לחסוך ואיפה להשקיע. לכל אחד יש עצה אחרת והחוסכים עלולים לצאת יותר מבולבלים מאשר היו כשנכנסו לתהליך הבירור. רבים גם נרתעים גם מהמחשבה על טפסים ועוד טפסים, חתימות וזמן רב שילך לאיבוד.

אך זה לא חייב להיות כך. לפי סקר שערכה חברת "קיימא" עבור max - אחוז הישראלים שמעדיפים לחסוך באופן דיגיטלי עומד על 48%. max, אם כן, הרימה את הכפפה ונרתמה לאפשר לנו בדיוק את זה. הצעות החיסכון החדשות של max נותנות מענה לרצון לחסוך בקלות ובנוחות, ולראשונה באמצעות כרטיס האשראי. max חיסכון מייתר את הצורך להעביר כסף לחשבון מיוחד ומאפשר להפוך הכנסה לחיסכון בקלות ובמספר צעדים פשוטים הנעשים באפליקציה או באתר, כלל בלי לצאת מהבית.

גבר לוקח הלוואה באמצעות הטלפון. ShutterStock
98% מהישראלים חוסכים כסף וכ-64% מהחוסכים עושים זאת מדי חודש/ShutterStock

איך זה מתבצע? השירות ניתן למחזיקי כרטיסי האשראי השונים של max (ולהם בלבד) על ידי max ביטוח מבית max פיננסים. היא מציעה פוליסת חיסכון להשקעה של "ביטוח ישיר " ובאחריותה. כדי להתחיל לחסוך פשוט נכנסים לאתר או לאפליקציית max ומצטרפים במספר צעדים פשוטים לתוכנית החיסכון הנבחרת. הכל בקלות ובנוחות, בלי למלא טפסים או לחתום על הוראות קבע.

הפוליסה מפוקחת על ידי רשות שוק ההון, חיסכון וביטוח שבמשרד האוצר וגמישה בסכומים שיש להפקיד בה: ניתן להפקיד סכום חודשי קבוע או לבצע הפקדות חד פעמיות. בנוסף, ניתן למשוך את הכסף בכל זמן וללא תשלום עמלה. ההפקדה לחיסכון מתבצעת דרך כרטיס max ויורדת ממש כמו כל הוצאה אחרת הנעשית בעזרת הכרטיס.

כסף בצד: תוכנית זמינה לטווח קצר

מסלול המתאים לאלו הרוצים לחסוך לטווח קצר בלי להשקיע את הכסף. כל מה שצריך לעשות זה לשים כסף בצד ישירות מכרטיס האשראי, וזאת באתר או באפליקציית max. ניתן להפקיד בכל זמן וכל סכום שרוצים (החל מ-50 שקל) , וזאת ללא תשלום עמלות ודמי ניהול. הכסף זמין למשיכה תוך 3 ימי עסקים.

יתרונות תוכנית כסף בצד: הכסף שמור לחיסכון בנפרד מהשוטף, ניתן לשמור כל סכום שרוצים והכסף יהיה זמין כשרוצים להוציאו. יתרת החיסכון משוקפת לחוסך באתר או באפליקציה וכך הוא יודע בדיוק כמה חסך, שכן כל המידע זמין בצורה שקופה וברורה. היעדר העמלות ודמי הניהול מבטיח מראש את הסכום במדויק, ללא עלויות מפתיעות שירדו לאחר מכן.

כסף פלוס: חיסכון במטרה לצבור תשואות

הפוליסה מיועדת להשקעה בשוק ההון. היא מנוהלת על ידי חברות הביטוח (ולא על ידי בתי השקעות) ומפוקחת על ידי רשות שוק ההון, חיסכון וביטוח שבמשרד האוצר. ניתן להפקיד סכום חודשי קבוע או לבצע הפקדות חד פעמיות.

הפוליסה מתאימה למעוניינים בהשקעה נושאת תשואות עם אפשרות יציאה בכל רגע. מדובר בהשקעה עם סיכונים משתנים, בה ניתן לבחור בין 4 מסלולים. הסכום המינימלי להפקדה הוא 200 שקל להפקדה חודשית ו-2,500 שקל להפקדה חד פעמית. דמי הניהול בתוכנית זו הם עד 0.9%.

יתרונות תוכנית כסף פלוס: הכסף שמור לחיסכון בנפרד מהשוטף. ניתן לשמור כל סכום שרוצים והכסף יהיה זמין כשרוצים להוציאו. יתרת החיסכון משוקפת לחוסך באתר או באפליקציה - כך הוא יודע בדיוק כמה חסך, שכן כל המידע זמין בצורה שקופה וברורה.. ניתן לצבור רווח נוסף במסלולי ההשקעה השונים ולהשתמש בכסף לכל מטרה.

ויש אפילו עוד יתרונות

לקוחות של פוליסות חיסכון max מעידים שמבחינתם היתרונות המרכזיים של אלו הן הגמישות במעבר בין מסלולים והיכולת למשוך את הכסף בכל רגע. החוסך יכול לעבור, למשל, ממסלול מנייתי למסלול סולידי, כך שהמעבר לא נחשב כמכירה והוא לא נדרש לשלם מס על הרווחים. זאת בניגוד לקרנות נאמנות, בהן יש לשלם מס רווח הון במקרה של מעבר מקרן לקרן אחרת. היכולת למשוך את הכסף מתי שרוצים מאפשרת להיות רגועים שאם, לא עלינו, יגיע מצב חירום כספי - ניתן "להפשיר" את הסכום (או חלק ממנו) בקלות ובמהירות.

כך שלא משנה אם המטרה שלכם היא לחסוך לטווח הקצר או הארוך- חיסכון בצורה יומיומית ופשוטה מקרב אתכם להגשמת המטרה הזאת.

להצטרפות לחיסכון ב-max>>

חשוב לדעת:

Max חיסכון: "כסף בצד" - החיסכון אינו צובר ריבית ולא מניב תשואה. פוליסת חיסכון - מבית איי.די.איי באמצעות מקס סוכנות לביטוח בע"מ. החיסכון מושקע בשוק ההון והתשואה אינה מובטחת. אין בתשואות העבר על מנת להעיד על תשואות אשר יושאו בעתיד. אין באמור משום ייעוץ/שיווק השקעות ו/או ייעוץ/שיווק פנסיוני ו/או התאמת המוצר ללקוח | לגבי כרטיס max - אי עמידה בפירעון ההלוואה / האשראי עלול לגרור ריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל | כפוף לתנאי ההצטרפות ולאישור max

בשיתוף max

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully