וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים בטופ: סדרת מינויי מנכ"ליות ברשת מלונות פתאל

23.6.2022 / 11:07

רשת מלונות פתאל הודיעה על מינויים חדשים בשדרת הניהול: קרן גנון מונתה לתפקיד מנכ"לית מלון לאונרדו פלאזה אילת, כרמית חיון מונתה לתפקיד מנהלת מלון לאונרדו פריויליג' אילת ושרונה להב מונתה לתפקיד מנהלת מלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת

שורה של מינויים חדשים ברשת מלונות פתאל.

קרן גנון מונתה לתפקיד מנכ"לית מלון לאונרדו פלאזה אילת

קרן גנון. יחצ,
קרן גנון/יחצ

ב-22 השנים האחרונות כיהנה גנון בארמונות הרודס אילת בתפקידי ניהול שונים, ביניהם: מנהלת קבוצות וכנסים, מנהלת מלון הרודס ויטליס ובתפקידה האחרון כמנהלת מלון הרודס בוטיק.
קרן נמנית על משתתפי עתודת מנכ"ל הרביעית של החברה אשר מתקיימת בימים אלה.

כרמית חיון מונתה לתפקיד מנהלת מלון לאונרדו פריויליג' אילת

כרמית חיון. יחצ,
כרמית חיון/יחצ

חיון מגיעה ממלון U מג'יק פאלאס אילת בו כיהנה במגוון תפקידים החל מסגנית מנהל אגף מזון ומשקאות, מנהלת אגף מזון ומשקאות ובשמונת החודשים האחרונים כסמנכ"לית מזון ומשקאות של המלון. בין תפקידיה הקודמים כיהנה כמנהלת אגף מזון ומשקאות של מלון אורכידאה אילת. כרמית נמנית על בוגרי עתודת מנכ"ל החברה, עתודת מזון ומשקאות, מדריכת איכות כוללת ובוגרת תכנית יוצרים עתיד של החברה.

שרונה להב מונתה לתפקיד מנהלת מלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת

שרונה להב. יחצ,
שרונה להב/יחצ

בשנה האחרונה כיהנה להב כסמנכ"לית המלון. בין תפקידיה הקודמים כיהנה כמנהלת אגף מזון ומשקאות של מלון U קורל ביץ' אילת, כמנהלת כנסים ואירועים וכמנהלת ערב של ארמונות הרודס אילת. שרונה נמנית על בוגרי עתודת מנכ"ל החברה.

מנכ"לית רשת מלונות פתאל, אביה מגן מסרה: "אני גאה על ההתקדמות של צוות המנהלות שצמחו בתוך החברה, מברכת אותן על התפקידים החדשים ובטוחה שיעשו חייל וימשיכו להצעיד את החברה להישגים טובים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully