וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדברים על הצורך בהכשרת עובדים, מס הכנסה לא מכיר בזה"

23.6.2022 / 13:54

צורי דבוש, יו"ר קליל, בכנס אלי הורביץ לכלכלה וחברה: "המדינה צריכה להשתמש בכלי העוצמתי של מיסוי ולהטיב עם עסקים שעומדים עם המטרות ויעדים שהיא הציבה"

במסגרת פאנל על שוק העבודה החדש בכנס "אלי הורביץ לכלכלה וחברה 2022" שהתקיים במלון אוריינט ירושלים ביוזמת המכון הישראלי לדמוקרטיה, ציין צורי דבוש יו"ר חברת קליל: "כמי שמוביל את חברת קליל שצמחה מ-5$ בשנת 2001 לפריון מהגבוהים במשק - 57$ לשעה, בעוד שהממוצע ב-OECD עומד על 52$ ובישראל על רק 42$, אני חושב שהמדינה צריכה להשתמש בכלי העוצמתי של מיסוי ולהטיב עם עסקים שעומדים עם המטרות והיעדים שהיא מציבה כאן".

דבוש התייחס בדבריו לגיוון בתעסוקה, הקטנת טביעת הרגל הפחמנית, השקעה בטכנולוגיה בקווי ייצור מתקדמים. "בפועל לצערי אין קשר בין יעדי המדינה לכלי העידוד והמיסוי. תרשו לי לתת דוגמא קטנה: מדברים כאן על הצורך בהכשרת עובדים לתת להם כלים להתמודד עם העתיד, וזאת במצב שמס הכנסה לא מכיר בזה ודורש למסות עובדים או מעסיקים על לימודי תעודה או תואר שמקנים יכולת מקצועית חדשה לעובד".

מימן לשמאל: פרופ' קרנית פלוג - המכון הישראלי לדמוקרטיה, עינת זינגר-דן, מנכ"לית BR ISRAEL והפורום הכלכלי חברתי, דפנה אבירם-ניצן מנהלת המרכז לממשל וכלכלה ומנהלת כנס אלי הורביץ לכלכלה וחברה, צורי דבוש, יו"ר קליל. מורג ביטן,
מימין לשמאל: צורי דבוש, יו"ר קליל, פרופ' קרנית פלוג - המכון הישראלי לדמוקרטיה, עינת זינגר-דן, מנכ"לית BR ISRAEL והפורום הכלכלי חברתי, דפנה אבירם-ניצן מנהלת המרכז לממשל וכלכלה ומנהלת כנס אלי הורביץ לכלכלה וחברה/מורג ביטן

בכנס השתתפו נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש הממשלה נפתלי בנט, ראש הממשלה החלופי יאיר לפיד, שר הביטחון בני גנץ, שר האוצר אביגדור ליברמן, שרת הכלכלה אורנה ברביבאי, בעלי תפקידים בכירים במשק ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • קליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully