וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה רמי לוי הגיש תביעה נגד מנכ"ל ארגון מגדלי הדגים?

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 16:16

רמי לוי הגיש בשנית תביעת לשון הרע נגד מנכ"ל ארגון מגדלי הדגים. סך התביעה: חצי מיליון שקל. למה בשנית? כי הוא כבר תבע בסוף 2021, אך התביעה נמחקה בשל טעות פרוצדורליות של לוי

סיבוב חוזר? רמי לוי הגיש שוב תביעת לשון הרע נגד מנכ"ל ארגון מגדלי הדגים אלי שריר, סכום התביעה הוא חצי מיליון שקל. כך מגלה אתר "תולעת המשפט".

התביעה הראשונה שלי לוי נגד שריר והארגון נמחקה בסוף שנת 2021 על ידי בית המשפט המחוזי בחיפה זאת משום שלוי ביקש לתקן את סכום התביעה ולהעמיד אותה על סכום של 1.2 מיליון שקל, סכום שאמור להתברר מראש בבית המשפט השלום ולא במחוזי עתה לוי הגיש שוב את התביעה לבית המשפט השלום.

הרקע לתביעה הוא קמפיין שארגון מגדלי הדגים השיק בשלהי שנת 2020 ובו נכתב בפייסבוק כי ברשת רמי לוי מעדיפים למכור עגבניות תוצרת טורקיה ולא תוצרת ישראלית.

רמי לוי בפתיחת סניף חדש בתל אביב, 1 ביוני 2021. יותם רונן
רמי לוי במחלקת הירקות והפירות. לא בתמונה: "עגבניות המריבה" מטורקיה/יותם רונן

"היישר מידי חמאס"?

בכתב התביעה שהוגש אמש לבית המשפט השלום בחיפה כתבו באי כוחו של לוי, עורכי דין: אורי פאוסט, נתניאל טגו ויוסי מרקוביץ, ממשרד ע"ד פרל כהן צדק כי שריר וארגון מגדלי הדגים ייחסו ללוי ולרשת רמי לוי:

מתן "לגיטימציה לחמאס", "הצדקת המשט לעזה והשפלת לוחמי שייטת", הצדקת "הטרור הטורקיי" ו-"רצח העם הארמני", "חיסול החקלאים הישראלים", רכישת תוצרת '"היישר מידי החמאס", עשיית יד אחת עם "ארדואן שמחרים תוצרתי ישראלית"י, '"הונאת הציבור'"; שיוויון נפש לקריסת עסקים בישראל וכוי. את כל אלה קינחו הנתבעים בקריאה ברורה לחרם צרכני: '"הימנעו מקנייה אצל עוכרי חקלאות ישראל'?

בסיום כתב התביעה לוי מציין כי הוא פנה מספר פעמים אל הארגון על מנת שיורידו את הפרסומים ברשתות החברתיות, לוי אף מציין כי הוא התקשר אל שריר באופן אישי וביקש ממנו להסיר את הפרסומים אך כפי שלוי מציין בכתב התביעה: "הנתבעים השיבו בזלול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully