וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: המוצרים הטעימים והחדשים על מדפי הסופר

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 17:28

מוצרים נוסטלגיים שעושים קאמבק, מוצרים חדשים במהדורה מיוחדת ומוצרים חדשניים שמציעים שדרוג למוצר המוכר, אלו ועוד במדור שמרכז את המוצרים החדשים שהושקו לאחרונה ותוכלו למצוא על המדפים בסופר

* * * * בריאות אנרגיה * * * *

קבוצת גורי מתחילה לשווק חטיפי בריאות עשירים בחלבון וסיבים תזונתיים, וללא גלוטן של חברת Touched by Nature.

חטיפי האנרגיה עשירים בסיבים תזונתיים וללא גלוטן - כחלק מהמגמה העולמית לצריכת מוצרי סופר-פוד, מן הטבע, ועתירים ביתרונות בריאותיים.

Touched by Nature מייצרת חטיפים טבעוניים, עשירים בחלבון, ללא ג'לטין/שמן דקלים - כל המרכיבים מקורם בטבע. החברה מציעה חטיפי בריאות לכל המשפחה: עבור הילדים, למתאמנים לאחר פעילות גופנית כמקור חלבון זמין וכחטיף טעים ומתוק אחרי ארוחה.

טעמים בסדרה: שקדים מצופים שוקולד מריר וקקאו, כדורי פירות יבשים, בראוניז, אגוזי לוז מצופים שוקולד מריר וקינמון, וכדורי פירות יבשים, תמרים, חמוציות קשיו ואסאי.

מחיר מומלץ: 19 שקל. להשיג ברשתות השיווק והטבע

חטיפים חדשים ללא גלוטן touched by nature. יח"צ,
חטיפים חדשים ללא גלוטן touched by nature/יח"צ

"תלמה" מרחיבה את סדרת גרנולה PROTEIN ומשיקה גרנולה חדשה בתוספת 25% חלבון, תפוח וקינמון

הגרנולה החדשה מכילה כ-25% חלבון והיא מצטרפת אל שני המוצרים הקיימים שכבר כבשו את לב הצרכנים והמתאמנים - גרנולה בתוספת אגוזים וגרנולה בתוספת שקדים וחמוציות.

סדרת גרנולה PROTEIN של תלמה הינה ללא סימונים אדומים, מכילה בין 23%-25% חלבון במוצר, שיבולת שועל מלאה, מהווה מקור לסיבים תזונתיים ועם חצי כפית סוכר במנה* בלבד.

הגרנולה מגיעה באריזה נוחה עם סגירה חוזרת לשמירה על טריות, מתאימה כארוחה בתוספת חלב/תחליף חלב או יוגורט.

המחיר: 14-22 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות

גרנולה תלמה תפוח קינמון, תלמה. יח"צ,
גרנולה תלמה תפוח קינמון, תלמה/יח"צ

לא לספורטאים בלבד - מותג חטיפי הדגנים CORNY משיק סדרה חדשה של חטיפי חלבון איכותיים המכילים 30% חלבון, ללא תוספת סוכר מבלי להתפשר על הטעם. חטיף לייף סטייל אמיתי העונה על הצורך בחיזוק מהיר של אנרגיה זמינה והזנה בריאה של הגוף מבלי להתפשר על הטעם..

סדרת חטיפי החלבון החדשה מכילה 30% חלבון ללא תוספת סוכר ומוצעת בשני טעמים: שוקולד ללא תוספת סוכר, קוקוס ללא תוספת סוכר

מגוון חטיפי הדגנים של CORNY משווקים בישראל על ידי חברת "סידס רק הטוב ביותר", יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם. מחיר מומלץ לצרכן: 9-12 שקל, להשיג ברשתות השיווק

קורני חטיף חלבון קוקוס ללא תוספת סוכר. יח"צ,
קורני חטיף חלבון קוקוס ללא תוספת סוכר/יח"צ

* * * * לבישול * * * *

זיתא, המותג המתמחה בייצור שמן זית כתית מעולה גאה להשיק את סדרת השקשוקות החדשה - רק להוסיף ביצים.

4 מוצרים בטעמים ייחודיים עם תוספות מיוחדות: שקשוקה קלאסית עם קוביות פלפלים צלויים, שקשוקה חצילים עם קוביות חצילים צלויים, שקשוקה ארטישוק, שקשוקה ירוקה עם תרד וזוקיני.

את השקשוקות ניתן להכין ללא מאמץ - כל מה שצריך הוא לשפוך את השקשוקה למחבת, להוסיף ביצים ו....מוכן!

מחיר מומלץ לצרכן: 13 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות.

סדרת השקשוקות של זיתא. קומפוזיציה, יח"צ,
סדרת השקשוקות של זיתא/קומפוזיציה, יח"צ

* * * * משקאות * * * *

ויסוצקי מרעננת את הקיץ ומשיקה: מהדורה מרעננת של חליטה למשקה קר בטעם אפרסק, הפרי הקייצי האהוב, במהדורה מוגבלת, ללא תוספת סוכר, ללא קלוריות וללא קפאין.

תהליך ההכנה פשוט וקצר: 1/3 מים חמים ותיון מסדרת החליטות של ויסוצקי (או כמה תיונים אם רוצים להכין קנקן ולארח), 1/3 קרח ו1/3 מים קרים - ויש משקה מרווה, מרענן ומצנן לימי הקיץ הלוהטים של ישראל.

ויסוצקי מציעה מגוון רחב של חליטות בטעמים המתאימים לשתייה קרה דוגמת חליטת מנגו ופסיפלורה, חליטת לימונענע, חליטת פירות יער, לימונית לואיזה, הילולי פירות, מנטה, שומר, תפוח וקינמון סיידר ועוד.

המחיר כפי שעולה באתרים: 14-20 שקל. המחיר נקבע על ידי הקמעונאי. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

ויסוצקי, חליטה קרה בטעם אפרסק, מהדורה מיוחדת לקיץ. יח"צ,
ויסוצקי, חליטה קרה בטעם אפרסק, מהדורה מיוחדת לקיץ/יח"צ

גם מותג התה הבינלאומי פומפדור מציע חליטות קרות מפירות וצמחים ללא קפאין, וללא חומרים משמרים!

הסדרה כוללת שלושה טעמים מרעננים וטעימים, שפותחו במיוחד להכנה עם מים קרים:

אפרסק ופסיפלורה: מכיל תפוח עץ, ורד הבר, היביסקוס, עלי סטיביה, אפרסק ופסיפלורה.

חליטה בטעם תות שדה תפוז: מכיל היביסקוס, תפוח, ורד הבר, עלי סטיביה, תות שדה וקליפות תפוז וחליטה בטעם: מוחיטו ופירות יער - מכיל היביסקוס, תפוח, מנטה, ורד הבר, עלי סטיביה, ליקריץ, אוכמניות וקליפות ליים.

מחיר מומלץ לצרכן: 15 שקל, משקל: 18 שקיקים *2.5 גרם = 45 גרם משקל נטו. ניתן להשיג ברשתות שיווק ומזון

פומפדור- חליטה קרה לקיץ 2022. יח"צ פומפדור,
פומפדור - חליטה קרה לקיץ 2022/יח"צ פומפדור

תנובה מכניסה גם את הפירות לכוסות ומשיקה לראשונה את 'יופלה שייק' סדרת שייקים עם 30% פרי בכוסות אישיות

הסדרה מגיעה ב-4 טעמים, בכוסות של 230 מ"ל עם פתח מותאם לשתייה ומכסה ומכילה את אחוז הפרי הגבוה ביותר מבין משקאות החלב, וכוללת שילובי פירות מפתיעים בכוסות אישיות: בננה, מנגו, תפוז, גזר וצ'יה, מנגו, בננה, פסיפלורה והל, בננה, אננס וקוקוס, בננה, קיווי ותפוח

לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של חטיבת החלב בתנובה: "סדרת השייקים של יופלה בכוסות האישיות מציעה לצרכנים פתרון חדש המשלב בין שני טרנדים שזיהתה תנובה: טרנד השייקים המוכנים לצד טרנד משקאות לדרך. לאחרונה הושקה בהצלחה סדרת כוסות הקפה האישיות וכעת אנו מרחיבים את הסדרה גם לתחום משקאות החלב עם הפירות לדרך".

טווח מחירים על פי אתר 'פרסייז': 7-9 שקל, 230 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה.

יופלה שייק בטעמים, מהדורת פירות בכוסות של תנובה. יח"צ,
יופלה שייק בטעמים, מהדורת פירות בכוסות של תנובה/יח"צ

חדש בסדרת משקאות FRUIT&VEG: תפוח חמוציות אוכמניות

לאור ההצלחה של סדרת משקאות Fruit&Veg, מצטרף לסדרה טעם חדש ומסקרן: תפוח חמוציות אוכמניות גם הוא מבטיח, כמו כל סדרת Fruit&Veg, הנאה מושלמת בדרך הקלה והנוחה מכל הטוב שבפירות ובירקות. ללא תוספת סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל - רק פירות, ירקות ולשתות

לדברי יניב פרנקו, מנהל שיווק יפאורה: "הטעם החדש בסדרת הפרימיום Fruit & Veg, , מרחיב את המענה להתחזקות טרנד הבריאות בארץ ובעולם. דור חדש של צרכנים מודעים, שמחפשים על גבי האריזות את הרכיבים, מחפשים משקאות מפנקים, טעימים, סמיכים ועשירים ויחד עם זאת יותר בריאים ומכילים כמה שפחות חומרים תעשייתיים".

תפוח חמוציות אוכמניות - מכיל ¾ תפוח, ¾ כוס חמוציות, 16 אוכמניות ומים.

אננס בננה כורכום - מכיל 2 פרוסות אננס, 1/2 בננה, 1/6 תפוח, מעט כורכום ומים.

אננס תפוח גזר - מכיל 1/5 אננס, 3/4 תפוח, 1/3 גזר ומים.

תפוח סלק רימון ג'ינג'ר - מכיל תפוח אחד, ¾ סלק, 1/3 רימון, קצת ג'ינג'ר ומים

ותפוח בננה מלון נענע - מכיל תפוח אחד, 1/2 בננה, פלח מלון, קצת נענע ומים.

מחיר שופרסל: 7.50 שקל לבקבוק אישי 350 מ"ל / 13.10 שקל לבקבוק 1 ליטר

הטעם החדש. יח"צ,
הטעם החדש של FRUIT&VEG/יח"צ

המילקשייק הנוסטלגי של יטבתה עושה קאמבק עם שני טעמים: שוקו ווניל

אחרי שמחלבת יטבתה החזירה למדפים מספר מוצרים לבקשת הישראלים מבניהם: משקאות ארוחת הבוקר ושוקו מקופלת שהיה במהדורה מוגבלת, עכשיו היא מחזירה את המילקשייק האהוב בשני טעמים קלאסיים - שוקו ווניל והפעם עם תוספת של סירופ שוקולד איכותי להגברת הפינוק.

המשקה שבעבר נמכר בקרטונית, חוזר הפעם בבקבוק אישי ונוח לשתייה בכל מקום ובכל זמן - לאחר שקשוק המוצר הופך לאוורירי, בעל מרקם עשיר, סמיך ומפנק.

קרין לקסר, מנהלת שיווק יטבתה: "לצד יצירת חדשנות מוצרית, טעמים ייחודיים והובלת מגמות בתחום משקאות החלב, במהלך העשייה חשוב לנו גם להקשיב ולשמור על הקשר הישיר עם הצרכנים הישראליים. אנחנו פועלים ויוצרים מגוון מוצרים בהתאם לביקוש של הצרכנים והשקת מילקשייק שוקו ווניל הוא הדוגמא לכך. אחרי פניות רבות שקיבלנו מאז ירידתו מהמדפים, החלטנו להשיב אותו אל כל הצרכנים שהתגעגעו לטעם הנוסטלגי והאהוב, במהדורה מיוחדת לרגל חגיגות 60 שנה למחלבת יטבתה".

מילקשייק יטבתה עושה קאמבק. יטבתה,
מילקשייק יטבתה עושה קאמבק/יטבתה

* * * * מתוקים * * * *

בתחילת חודש יולי יושקו מארזי קינוחים במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם הקונדיטורית אור שפיץ, כחלק מחגיגות 60 שנה למחלבות יטבתה.

המארז יכלול קינוח של אור שפיץ לצד רטבי שמנת מתוקים של יטבתה שהושקו לאחרונה. המארז יהיה זמין לרכישה בין התאריכים ה-4.7.22 ועד ה- 7.7.22, או עד גמר המלאי, במשלוח מיידי דרך Wolt בפריסה ארצית בכל אזורי השלוח של האפליקציה ובבייקרי של אור שפיץ בת"א.

מארזים חגיגיים בטעמי שוקולד ורד וולוט - המהדורה המוגבלת תכלול שני מארזים ייחודים. הראשון עם קינוח שכבות שוקולד במילוי מוס שוקולד עשיר, רוטב שמנת שוקולד וטופינג קרנצ' שוקולד חלב. והשני עם קינוח שכבות רד וולוט במילוי מוס שוקולד לבן ורוטב שמנת עם גרגירי וניל וטופינג (תוספות) קראנצ' שוקולד לבן. המארז יכלול גם הפנייה למתכוני הקינוחים, כך שניתן יהיה להכין אותם בבית.

סדרת רטבי השמנת המתוקים של יטבתה - הרטבים המתוקים של יטבתה עם 9% שומן, לא מיועדים להקצפה ומוכנים לשימוש מידי על קינוח - READY TO EAT - פשוט לפתוח וישר להוסיף לקינוח. הם מאפשרים לשדרג מגוון קינוחים; פנקייק, גלידה ועוגות, ניתן להכין איתם קינוחי כוסות, משקאות טעימים ועוד הרבה והכל- ללא מאמץ. המוצרים בסדרה הרטבים המתוקים של יטבתה: רוטב שמנת עם שוקולד, רוטב שמנת עם גרגרי וניל, רוטב שמנת בטעם קרמל מלוח.

וולווט מפורק קטן. יח"צ יטבתה,
מארז רד וולווט, יטבתה ואור שפיץ בשיתוף פעולה לרגל 60 שנה למחלבה/יח"צ יטבתה

מותג POOF מתרחב לראשונה לקטגוריית חטיפי השוקולד ומשיק סדרה חדשה: SWEET POOF

מותג החטיפים המלוחים POOF מתרחב לראשונה לקטגוריית המתוקים ומשיק תחת המותג SWEET POOF סדרת מוצרים חדשה - 'ענני שוקולד', חטיף תירס מצופה שוקולד, הכולל שני טעמים - שוקולד חלב ומיקס של שוקולד לבן וחלב.

ענני השוקולד מגיעים במרקם שונה ממה שניתן למצוא כיום בשוק, מדובר על מרקם נימוח ונמס בפה.

מחיר מומלץ לצרכן: 5 שקל. החטיפים זמינים למכירה בכל רשתות המזון.

poof חטיפי שוקולד. יח"צ,
poof חטיפי שוקולד, המחיר: 5 שקל/יח"צ

מותג העוגיות והוופלים "מן" מרחיב את קטגוריית הוופלים ללא תוספת סוכר ומשיק קוביות ופל מינימן ללא תוספת סוכר בטעם שוקולד.

העלייה במודעות בקרב הציבור לחשיבות שבשמירה על תזונה בריאה והגידול בביקושים למוצרים מופחתי סוכר ומוצרים ללא תוספת סוכר, הוביל את מותג העוגיות והוופלים "מן" לצאת במהלך אסטרטגי של הגדלת מגוון המוצרים שמציעה החברה בקטגוריה של וופלים ועוגיות ללא תוספת סוכר.

הרחבת קטגורית הוופלים והעוגיות ללא תוספת סוכר בחברת מן, היא חלק ממהלך מתמשך של מן להמשיך ולפתח מוצרים ללא תוספת סוכר עם רמה נמוכה של שומן רווי. לאחר פיתוח של שנתיים עם רשות החדשנות, השיקה החברה ופלים ללא תוספת סוכר עם 40% פחות שומן רווי ביחס למתכון הקודם, תוך שיפור משמעותי של הטעם.

מעבר לכך, הצליחה החברה לפתח עוגיות ללא תוספת סוכר במגוון טעמים מופחתות שומן רווי הכך שהם עומדות בקריטריונים של תו תקן של איגוד הסוכרת הישראלי, ובכך ממקמת את מן בין יצרניות העוגיות התעשייתיות היחידות בישראל שמייצרות מוצרים כאלה.

קוביות ופל מינימן בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר מצטרף לקטגורית הוופלים והעוגיות ללא תוספת סוכר שמציעה ופלים ללא תוספת סוכר בטעמי שוקולד, לימון או וניל, ועוגיות ללא תוספת סוכר מגרנולה, חיטה מלאה ובטעמים מיוחדים של קינמון או חמאה.

קוביות ופל מינימין נמכרות באריזה של 200 גרם, מחיר המומלץ לצרכן: 8.9 שקל, להשיג ברשתות השיווק הנבחרות.

קוביות מינימן ללא תוספת סוכר. יח"צ,
קוביות מינימן ללא תוספת סוכר/יח"צ

מסטיק BOUNCE FIVE משיק פורמולה בטכנולוגיה חדשנית וטעמים חדשים ומרעננים במיוחד - אבטיח ומנטה עדינה

סדרת המסטיקים החדשה ללא סוכר, יוצאת במתכון חדש עם טכנולוגיה המספקת חווית לעיסה חדשה ומהנה יותר, המשאירה את הפה רענן לאורך זמן, עם 11.5% ציפוי בלבד.

FIVE BOUNCE משדרג את חוויית הלעיסה מלעיסה פונקציונאלית ללעיסה מלאת הנאה עם טעם מתפוצץ, המתחדש ונשמר לאורך זמן. מומלץ להנות מהמסטיקים במהלך פעילות ממושכת הדורשת ריכוז או לריענון חלל הפה ולתחושת ניקיון מתמשכת לאחר ארוחה.

FIVE BOUNCE מציג גם עיצוב ונראות חדשים, הפונים לצעירי דור ה-Z: קופסה בעיצוב צעיר, צבעוני ועדכני.

המסטיק שהושק לאחרונה גם בעולם, הוא פרי מחקר ופיתוח של התאגיד הבינלאומי MARS, מגיע בשני טעמים לבחירה: טעם אבטיח (בצבעי אדום-ירוק) ומנטה עדינה (בצבF2 ירוק) ובשתי אריזות:

קופסא מעוצבת המכילה 30 יחידות - מחיר מומלץ לצרכן: 13 שקל. אריזת קרטון אישית המכיל 7 יחידות - מחיר מומלץ לצרכן: 4 שקל. להשיג במגוון רשתות השיווק והפארם.

מסטיק five bounce החדש בטעמים אבטיח ומנטה צילום. יחצ מרס ישראל,
מסטיק five bounce החדש בטעמים אבטיח ומנטה/יחצ מרס ישראל

מלטיזרס הושק לראשונה בבריטניה ב-1936 ומאז סחף קהל אוהדים נאמנים ברחבי העולם. הוא הוצע עד עכשיו ברשתות השיווק בישראל באריזות אישיות של 38 גרם לפינוק אישי וכעת, הוא מגיע גם באריזה גדולה 135 גרם, אריזה שאותה ניתן לאכול יחד עם משפחה או חברים. לאריזה מצורפת מדבקת סגירה המאפשרת שימוש חוזר.

קלי לוין, מנהלת מותגי השוקולד במרס ריגלי ישראל: "מלטיזרס, כל מי שפותח אריזה של מלטיזרס מתאהב בטעם. האריזה הגדולה נותנת את האופציה לשתף עם חברים או/ משפחה. "אל תתמהמה מידי, אתה אולי תפספס את החבר גונב את המלטיזרס האחרון באריזה"

מלטיזרס בשקית גדולה של 135 גר' במחיר מומלץ לצרכן של 12 שקל. ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק והפארם.

מלטיזרס באריזה גדולה של 135 גרם. יח"צ,
מלטיזרס באריזה גדולה של 135 גרם/יח"צ

* * * * חטיפים * * * *

אסם-נסטלה, יצרנית החטיפים הגדולה בישראל, מחזירה לקראת הקיץ את בייגלה "שטוחים" שומשום בטעם ביסלי גריל - השילוב המנצח בין בייגלה "שטוחים" לבין הטעם האייקוני והאהוב של ביסלי גריל. המהדורה חזרה למדפים לאחר שהתקבלו פניות רבות של צרכנים בבקשה להחזיר את המהדורה האהובה.

אריזת המוצר בולטת ושונה מאוד מנראות שאר אריזות בייגלה אסם האדומות, האריזה ממחישה את "פיצוץ" הטעמים שמאוד מאפיין את ביסלי ואת המוצר החדש.

בזכות הטעם ה"חטיפי" של בייגלה בטעם ביסלי גריל, אסם נסטלה צפויה להגדיל את קהל היעד של בייגלה ולפנות לקהלים נוספים, חדשים וצעירים יותר, אשר מחפשים ואוהבים טעמים עוצמתיים, מתובלים וכיפיים.

בייגלה שטוחים שומשום בטעם ביסלי גריל באריזת 300 גרם.

בייגלה שטוחים שומשום בטעם ביסלי גריל. סטודיו אסם,
בייגלה שטוחים שומשום בטעם ביסלי גריל/סטודיו אסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully