וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הולמס משקיעה באילת: מועדון כושר חדש, ב- 4 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 26.6.2022 / 13:45

לראשונה באילת: מועדון כושר של רשת ארצית ייפצח בעיר. קבוצת הולמס פלייס מגיעה לאילת ופותחת מועדון חדש של רשת אייקון פיטנס, המפעילה 26 מועדוני כושר לואו קוסט פרימיום בפריסה ארצית. ההשקעה בפתיחת המועדון נאמדת בכ-4 מיליון שקל והמחיר למנוי מובטח להיות נגיש

לא חסרים מועדוני כושר באילת: כמעט בכל מלון תמצאו ליד הספא גם חדר כושר. אבל הפעם מדובר במשהו שונה: המועדון החדש שנפתח לאחרונה בעיר הדרומית הוא סניף נוסף של רשת 'אייקון פיטנס', הוא ממוקם בשכונת גנים בעיר והוא משתרע על שטח של 850 מ"ר.

המועדון בפורמט לואו קוסט פרימיום, משלב חדשנות טכנולוגית, חדר כושר עם מכשירי כושר מתקדמים, חדר סטודיו הכולל מגוון גדול שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים לצד שיעורים וירטואליים, מלתחות, לוקרים והכל במחיר נגיש, של החל מ-99 שקל לחודש.

המועדון החדש משלב חדשנות טכנולוגית, מכשירי כושר מתקדמים, סטודיו עם היצע גדול של שיעורים עם מיטב המדריכים, שיעורים וירטואליים (מגוון רחב של שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים בעולם שמוקרנים על מסך ענק ומאפשרים למנויים להתאמן בכל שעה ביום גם כשאין שיעור לייב), מלתחות, לוקרים ואווירה צעירה.

קבוצת הולמס פלייס משיקה מועדון אייקון פיטנס. יח"צ,
קבוצת הולמס פלייס משיקה מועדון אייקון פיטנס באילת/יח"צ

החסכון בכוח אדם? רכישת מנוי דרך האתר

כאמור, המועדון החדש באילת, כמו שאר מועדוני הרשת, מציעים מגוון מסלולים של מנויים במחירים החל מ-99 שקל לחודש בלבד. החל ממנויי בוקר, מנויים ללא התחייבות, מנוי VIP הכוללים כניסה לכלל מועדוני הרשת ועוד.

קבוצת הולמס פלייס משיקה מועדון אייקון פיטנס באילת. יח"צ,
מועדוני PREMIUM במחיר LOW COST, רשת אייקון פיטנס, אילת/יח"צ

SMART, SIMPLE, SEXY

אייקון פיטנס הינה רשת מועדוני כושר בפריסה ארצית, המונה 26 מועדונים (מצפון ועד דרום) המשתייכת לקבוצת מועדוני הכושר הגדולה בארץ - הולמס פלייס. מועדוני אייקון מביאים בשורה רעננה, צעירה, טכנולוגית חדשנית ומחיר נגיש, מועדוני PREMIUM מבחינת עיצוב, מכשור ומקצועיות ברמה גבוהה מאוד, אך במחיר LOW COST.

הקונספט של הרשת מתמקד בלהיות כשחוויות הלקוח מרגע ההרשמה (האינטרנטית הפשוטה), הכניסה (באמצעות שערים דיגיטליים חכמים) ועד הלוקרים (שנסגרים באמצעות כרטיס החבר של הלקוח) ושיעורי הסטודיו (שיעורים וירטואליים על מסך ענק) תהייה מאוד פשוטה, מאוד חכמה, צעירה וסקסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully