וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר דהרי מונה למנכ"ל עמותת שק"ל - שילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלויות

26.6.2022 / 10:43

יחליף את קלרה פלדמן, שתשמש כיו"ר העמותה; נשיאת שק"ל ליהיא לפיד: "השילוב בין השניים הוא מכפיל כח שישפר את חייהם של עשרות אלפי אנשים עם מוגבלויות בישראל"

סבב מינויים בהנהלת עמותת שק"ל - שילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלויות: עופר דהרי, סמנכ"ל העמותה בשבע השנים האחרונות, מונה לתפקיד המנכ"ל. דהרי יחליף בתפקידו את קלרה פלדמן, שכיהנה בתפקיד 32 שנים, ותשמש מעתה כיו"ר פעילה של העמותה במקום חיים אריאל, שימשיך לכהן כסגן יו"ר של כבוד.

דהרי (49) עובד בשק"ל מזה 22 שנה בתפקידי ניהול. קודם לכן עבד בארגון בטר"ם וכעוזר מחקר באוניברסיטה העברית. לדהרי תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה העברית.

דהרי יחליף את קלרה פלדמן, שניהלה את העמותה ב- 32 השנים האחרונות ותהפוך כעת ליו"ר שלה בהתנדבות. קודם לכן, פלדמן עבדה כמנהלת תקציבי הרשויות המקומיות במשרד העבודה והשירותים החברתיים וכיועצת למרכז השלטון המקומי.

עופר דהרי. יחצ,
עופר דהרי/יחצ

שק"ל היא עמותה הפועלת מזה 40 שנה לשילוב אנשים עם מוגבלויות בקהילה. העמותה מספקת למעל 8000 אנשים עם מוגבלויות מכל חלקי החברה הישראלית שירותים בתחומי הדיור בקהילה, תעסוקה שיקומית, תרבות ופנאי, טיפול, ייעוץ והנגשה.

ליהיא לפיד, נשיאת עמותת שק"ל - שילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלויות, ברכה על סבב המינויים: "קצרה היריעה מלתאר את תרומתה המשמעותית של קלרה פלדמן להתבססותה של שק"ל כארגון המוביל בישראל בתחום שילוב אנשים עם מוגבלויות בקהילה. המהלכים שהובילה לאורך השנים תרמו תרומה של ממש לאיכות החיים של עשרות אלפי אנשים עם מוגבלויות בתחומי הדיור, תעסוקה ופנאי, וסייעו לקידום התחום בישראל. מינויו של עופר דהרי, איש עתיר הישגים בתחום השילוב, כמחליפה של פלדמן הוא עדות לאמון הרב שהעמותה רוחשת ליכולותיו לנווט את שק"ל בשנים הקרובות. השילוב בין השניים בראש העמותה יספק מכפיל כח שישפר את חייהם של אלפי אנשים עם מוגבלויות בישראל. אני מבקשת להודות גם לחיים אריאל על תרומתו הרבה לשק"ל כיו"ר העמותה ומברכת על החלטתו להמשיך וללוות את העמותה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully