וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אדמה אירחה את פורום החדשנות הראשון של קבוצת סינג'נטה

26.6.2022 / 10:57

מכוני המחקר המובילים בישראל ויותר מ-30 חברות סטארט-אפ השתתפו בפורום, והציגו עשרות טכנולוגיות ופתרונות חדשים להתמודדות עם משבר המזון העולמי ומשבר האקלים

קבוצת סינג'נטה, הקבוצה הגדולה והצומחת בעולם בתחום התשומות החקלאיות, קיימה השבוע לראשונה בתל אביב, פורום חדשנות גלובלי במטרה לייצר שיתופי פעולה עם מוסדות אקדמיה, מכוני מחקר מובילים וחברות סטארט-אפ ישראליים, בתחומי הביטחון התזונתי והחקלאות. הכנס התקיים בשיתוף עם ארגון Start-Up Nation Central. ברקע משבר המזון העולמי המתגבר, כינסה הקבוצה את הפורום במטרה להחליף רעיונות ונקודות מבט שונות על חידושים בתחומי חקלאות בת קיימא.

חן ליכטנשטיין, סמנכ"ל הכספים של קבוצת סינג'נטה ולשעבר מנכ"ל אדמה: "הרצון שלנו לקיים את האירוע כאן, נובע מהייחודיות של ישראל ויכולתה לשגשג ולצמוח בעזרת משאבי טבע מוגבלים, לצד מובילות חשיבתית ויזמות. כל אלה הפכו את ישראל למרכז חדשנות עולמי בתחום החקלאות. האירועים המתרחשים בימים אלה ברחבי העולם, מלמדים אותנו שחדשנות לא יכולה להתקיים במנותק מהמציאות הקיומית. רק כשאנחנו חולקים רעיונות, יוצרים שותפויות חדשות עם חברות טכנולוגיה ומגלים כיצד היכולות שלנו משלימות זו את זו, אנחנו יכולים לסלול דרכים חדשות להתמודדות עם האתגרים הגלובליים החשובים ביותר".

מימין: איגנסיו דומינגז מנכ"ל אדמה, יוג'ין קנדל וחן ליטינשטיין, סמנכ"ל כספים סינגנטה. רן בירן,
מימין: איגנסיו דומינגז מנכ"ל אדמה, יוג'ין קנדל וחן ליטינשטיין, סמנכ"ל כספים סינגנטה/רן בירן

הפורום נמשך שלושה ימים בחברת אדמה, מובילה עולמית בתחום הגנת הצומח ואחת מחברות קבוצת סינג'נטה. את האירוע הובילו חוקרים ומנהלי החדשנות של הקבוצה מכל העולם מתחומי הגנת הצומח, זרעים, חומרים ביולוגים, דיגיטל וקיימות, לצד בכירים מאדמה וזרעים גדרה, חברת זרעי ירקות מובילה המהווה גם היא חלק מהקבוצה. המנהלים נפגשו עם נציגים מכל תחומי המחקר והפיתוח בעולם החקלאות, כולל חוקרים ממכון ויצמן, הטכניון, אוניברסיטת תל אביב, האוניברסיטה העברית בירושלים, אוניברסיטת בן גוריון בנגב, מכון וולקני ומכון מיגל. זאת במטרה להכין את הקרקע לשיתופי פעולה עתידיים בתחומים שונים ביניהם ביטחון תזונתי, שינויי אקלים וקיימות.

איגנסיו דומינגז, מנכ"ל אדמה: "שמחנו לארח את פורום החדשנות הייחודי הזה שהביא לידי ביטוי את הקשרים הקרובים והשורשים העמוקים שיש לנו בתעשיית החקלאות והחדשנות הישראלית. אנו מאמינים שבעבודה משותפת עם כלל קבוצת סינג'נטה נוכל לקדם ולהשפיע על עתיד החקלאות העולמית ולמתן את השפעות ההתחממות הגלובלית".

  • עוד באותו נושא:
  • חדשנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully