וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

30.6.2022 / 8:09

סמנכ"ל כספים למטריקס, סמנכ"ל שיווק בסייברינט, מינוי חדש במיקרוסופט ועוד. כרגיל, גם השבוע אנשים זזו ממקום למקום ואנחנו היינו כאן כדי להנציח את המינויים האלה

נבו ברנר (45) מונה לסמנכ"ל הכספים של חברת הטכנולוגיה מטריקס, המונה כ-11,000 עובדות ועובדים ונסחרת בבורסה בשווי של כ-5 מיליארד שקל.

במסגרת תפקידו, נבו יהיה אחראי על הפעילות הפיננסית של מטריקס וחברות הבנות שלה, מערך המימון והגזברות, קשרי משקיעים, תקציב ובקרה, חשבונאות ודיווח כספי, ועל האסטרטגיה הפיננסית בכללותה. ברנר ינהל את קשרי המשקיעים בארץ ובחו"ל, ביניהם משקיעים ותיקים, אשר מלווים את החברה לאורך שנים, לצד חדשים שיצטרפו.

ברנר, ממנהלי הכספים המוערכים במשק עם ניסיון והיכרות מעמיקה עם שוק ההון, כיהן בתפקידי מפתח בחברות ישראליות מובילות - סמנכ"ל כספים באנרג'יקס אנרגיות מתחדשות, ובתפקידים בכירים בתחום הכספים בתעשייה האווירית ובחברת בזק. את תחילת דרכו המקצועית עשה נבו ברשות ניירות ערך וכיהן כסגן החשבונאי הראשי במחלקת תאגידים ברשות. ברנר הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה וראיית חשבון ותואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות במימון וחשבונאות, מהאוניברסיטה העברית. ברנר מחליף בתפקידו את משה אטיאס ששימש כסמנכ"ל הכספים של מטריקס ב-20 השנה האחרונות.

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "אני מברך את נבו ברנר עם כניסתו לתפקיד. נבו הוא חיזוק משמעותי לנבחרת המנהלים האיכותית שלנו. הוא מביא עמו לתפקיד ניסיון מקצועי עשיר ויכולות מוכחות בניהול תהליכים פיננסיים מורכבים, ואין לי ספק שיחד נמשיך להביא את מטריקס להישגים משמעותיים - עסקיים ופיננסיים. אני רוצה להודות למשה אטיאס על שנים ארוכות של עשייה משותפת ועל תרומתו הגדולה למטריקס לאורך השנים".

נבו ברנר. ארז עוזיר,
נבו ברנר/ארז עוזיר

חברת הסייבר המצליחה סייברינט (Cyberint) מודיעה על מינויו של דני מילר לסמנכ"ל השיווק (VP of Marketing) של החברה. מדובר בהמשך ישיר להתפתחות החברה לאחר גיוס הכספים האחרון של החברה על סך כ- 40 מיליון דולר.

מילר מגיע עם ניסיון של שנים רבות בתחום השיווק לאחר שלקח חלק בתאגידים גדולים ובסטרטאפים בארץ ובחו"ל במשך כ-20 שנה. לאורך השנים פעל במגוון תחומים, והמיקוד שלו בעשור האחרון הוא בתחום אבטחת המידע והסייבר. לפני שהצטרף לסייברינט, הוא מילא תפקידי שיווק בכירים בחברות שונות כמו Talon Cyber Security, JetPatch, Ericom Software, HP ואחרים. הוא בעל תואר שני בפסיכולוגיה מאוניברסיטת McGill שבקנדה ותואר MBA מנהלים מאוניברסיטת תל אביב.

סייברינט מפתחת מערכת אוטומטית לאיסוף נתונים מהרשת האפלה (Darknet) , מרשתות מסרים מיידים ואתרי סחר, ומבצעת ניתוח אוטונומי כדי לאתר כוונות לתקוף ארגונים או לעשות שימוש פסול במידע שדלף כדי לגרום נזק כל זאת תוך העמקה בעזרת מומחי מודיעין סייבר המתמחים בזיהוי וניתוח קבוצות תקיפה. שילוב היכולות הטכנולוגיות והמקצועיות שמציעה החברה מאפשר לספק מידע רלוונטי ממגוון רחב של מקורות בזמן אמת כדי לזהות ולמנוע מתקפות בזמן אמת.

במהלך השנה האחרונה (2021) חברת סייברינט יותר מהכפילה את ההכנסות שלה ואף שילשה את בסיס לקוחותיה וזאת בעקבות שינוי באסטרטגית החברה, מעבר מחברת שירותים לחברת מוצר, שבוצע בסוף שנת 2020. לאור זאת, בימים אלה החברה פועלת לגייס עובדים מובילים ומקצועיים שיסייעו ויובילו את המשך הצמיחה והתרחבותה. בתפקידו החדש בחברה, ינהל מילר את מערך השיווק והאסטרטגיה של החברה במטרה להוביל את החברה אל עבר שווקים חדשים, להמשיך ולהגדיל את תחומי פעילות של החברה וליצור שיתופי פעולה אסטרטגיים נוספים.

יוחאי כורם, מנכ''ל סייברינט: "אני מברך את דני על הצטרפותו לצוות ההנהלה שלנו. אני בטוח שביחד נמנף את הניסיון הרב שצבר על מנת להרחיב את הפעילות שלנו בשווקים השונים. העובדים שלנו הם השותפים החשובים ביותר שלנו לקידום ובנייה של החברה. אין לנו ספק שדני מביא עימו ניסיון רב והוא בעל הכישורים המתאימים ביותר להנגיש את המוצרים שלנו לשותפים חדשים ופוטנציאליים."

דני מילר, סמנכ''ל השיווק הנכנס: "במסגרת המסע המרתק שלי בעולמות הסייבר והשיווק, אני שמח על ההזדמנות להצטרף ל-Cyberint, חברה עם טכנולוגיה ייחודית שהצורך בה הולך וגדל ככל שחברות ותאגידים נוספים נדרשים לשפר את הגנות הסייבר שלהם. עומדים בפנינו אתגרים רבים, ובכוונתי לעזור לחברה להפוך מובילה בתחומה ולייצג חדשנות בלתי מתפשרת ברמה הגבוהה ביותר עבור לקוחותינו הרבים".

החברה מונה כ-100 עובדים וסיימה לאחרונה סבב גיוס בסך 40 מיליון דולר. מרכז הפיתוח של סייברינט נמצא בישראל והיא מחזיקה במשרדים בפתח תקווה, בוסטון, טקסס, מקסיקו, לונדון, הולנד, סינגפור ומנילה.

דני מילר. סייברינט,
דני מילר/סייברינט

רקפת חן הורוביץ מונתה ל-Director ב Microsoft Western Europe. זו הפעם הראשונה בה מתמנה ישראלי לתפקיד ניהולי בכיר ב- Microsoft Western Europe, הכוללת 14 מדינות.

בתפקידה החדש, תהיה אחראית על ערוצי ההפצה הגלובליים של מיקרוסופט ותוביל תהליכי חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית של מפיצי הענק הגלובליים והמקומיים ב-Western Europe, דוגמת
Tech Data, Crayon,Micro Ingram ו -Also. רקפת תוביל את בניית האסטרטגיה ואת הפיתוח העסקי של אותם המפיצים הפועלים בהיקפים של מיליארדי דולרים כמו גם את הרחבת הנוכחות שלהם בשוק האירופאי.

חן הורוביץ, הצטרפה למיקרוסופט לפני 10 שנים וכיהנה בתפקידי ניהול, שיווק ומכירות ולה נסיון רב בהובלת ארגונים להשגת יעדים אסטרטגיים משתנים. בשנתיים האחרונות שימשה כסמנכל"ית במיקרוסופט ישראל והובילה את הפעילות העסקית מול הלקוחות המוסדיים ושוק ה- SMB לרבות הקמת מערך הגיוס והתמיכה בקהילת הסטארטאפים המקומית. קודם לכן, הובילה את פעילות ה-SMB וניהלה את צוות השיווק בעולמות האופיס לרבות השקת הענן והטמעתו בישראל.

לחן הורוביץ תואר בכלכלה ומדעי ההתנהגות מהמכללה למנהל. למיקרוסופט הגיעה מסלקום שם הובילה בתפקידה האחרון את השיווק העסקי של החברה, לרבות מיזוגה עם נטוויז'ן.

רקפת חן הורוביץ, Director ערוצי ההפצה ב-WE: "אני גאה מאוד להצטרף להנהלת מיקרוסופט ב- Western Europe ולהמשיך להוביל את מהפכת הענן ב- 14 מדינות מובילות. זו הזדמנות אדירה להוביל תחום עסקי מהותי עבור מיקרוסופט בתקופה של צמיחה אקספוננציאלית ואני שמחה על ההזדמנות שניתנה לי."

רקפת חן הורביץ. סיון פרג',
רקפת חן הורביץ/סיון פרג'

רוני אבירי מונתה לאחרונה לסמנכ"לית שיווק ופיתוח משאבים בארגון לתת. אבירי שימשה עד לאחרונה כמנהלת מחלקת פיתוח משאבים ישראל ומחליפה בתפקיד את צחי לנגר שסיים את תפקידו בלתת לאחר 8 שנים. לאבירי ניסיון רב בתפקידי ניהול וניסיון של 9 שנים בארגון לתת שהוא מהארגונים החברתיים המובילים בישראל הפועל לצמצום העוני ואי הביטחון התזונתי, להנעת החברה האזרחית להתנדבות וערבות הדדית והובלת שינוי בסדר העדיפויות הלאומי.

במסגרת תפקידה, אבירי תוביל ותפעל להרחבתו של מערך השיווק, פיתוח וגיוס המשאבים של הארגון הכולל: ניהול מערך השיווק והדיגיטל, פיתוח וניהול שותפויות עם המגזר העסקי, תעשיית המזון, הפילנתרופיה ותורמים פרטיים. כמו כן, תהיה אחראית אבירי על קידום ופיתוח תחום הליבה של הארגון - הצלת המזון והרחבת הפרויקטים הקיימים בתחום וזאת על מנת להמשיך ולצמצם ככל הניתן את כשל השוק בו בישראל מושמד מידי שנה מזון ראוי למאכל בשווי מיליארדי שקלים בעוד ישנן עשרות אלפי משפחות הסובלות מאי ביטחון תזונתי חמור.

אבירי מילאה בלתת מגוון תפקידים כאשר תפקידה האחרון כמנהלת מחלקת פיתוח משאבים ישראל. היא בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב. את שירותה הצבאי עשתה כקצינת חינוך חטיבתית בחיל השריון.

ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת: "בטוח שכישוריה, ניסיונה ואופייה של רוני, יסייעו ללתת לצעוד לשלב הבא ויחזקו את המודעות, האמון הציבורי והאנגייג'מנט עם כלל מחזיקי העניין של לתת. גאה בכך שהתרבות הארגונית של לתת מצמיחה ומפתחת דור חדש של מנהלים בכירים, שהם שילוב של מצוינות מקצועית ומנהיגות חברתית".

רוני אבירי, סמנכ"לית שיווק ופיתוח משאבים ארגון לתת: "זוהי זכות גדולה עבורי לעמוד בראש מערך השיווק ופיתוח המשאבים של ארגון לתת, ארגון שהיקף העשייה שלו משפיע על חייהם של עשרות אלפי משפחות, ילדים וקשישים על בסיס יומיומי. כמי שצמחה בעשייה חברתית ובארגון לתת, אני יודעת עד כמה האתגר העומד בפניי ובפני הצוות הוא רב ואינטנסיבי. במקביל אני גם יודעת שכל הצלחה, התקדמות ופריצת דרך משמעותה צעד נוסף בלהפוך את החברה שלנו לחברה טובה וצודקת יותר. זה חלק מהייעוד של ארגון לתת, אליו אני משתייכת בגאווה מזה לא מעט שנים, וזו המשימה שמובילה אותי ואת האנשים המקצוענים והערכיים שעובדים יחד איתי ולצידי"

רוני אבירי. יקיר עמוס,
רוני אבירי/יקיר עמוס

ענבל אורן, מי שכיהנה בשבע השנים האחרונות בתפקיד מנהלת התקשורת והקיימות בנספרסו ישראל, מונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק הגלובלית במותג "טבע נאות", מהחברות המובילות בעולם בתחום ייצור ושיווק נעלי נוחות.

במסגרת תפקידה החדש, תהיה אורן אמונה על הובלת האסטרטגיה השיווקית הגלובלית של החברה וכן בניית המיתוג הייחודי תוך חיבור לעולמות הקיימות.

בשנים האחרונות מותג "טבע נאות" הפך למותג הישראלי הנמכר ביותר בעולם: החברה פועלת ב-15 מדינות בפריסה של 5000 נקודות מכירה וכן באתרי האונליין המובילים בעולם. בבעלותה 76 חנויות בפריסה עולמית ואתרי איקומרס אותן היא מפעילה ברחבי העולם.

במשך שבע שנותיה בנספרסו אורן גיבשה והובילה את האסטרטגיה התקשורתית של נספרסו ישראל וחיזוק המותג, כמו כן הובילה בתפקידה בנספרסו את פעילות הקיימות של החברה ויזמה פרויקטים רבים ביניהם פרויקט ייחודי לדישון כרמי יקב הרי גליל בקומפוסט קפה ממערך המיחזור של החברה. בתפקידה הקודם ניהלה את חטיבת הצרכנות במשרד גיתם פורטר נובלי.

ענבל אורן. שלומי יוסף,
ענבל אורן/שלומי יוסף

אלי רבינוביץ' מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת מיטב מימון והלוואות של קבוצת מיטב. לרבינוביץ 20 שנות ניסיון במערכת הבנקאית מתוכם כ-11 שנים בבנק הפועלים בתפקיד מנהל פעילות החברה החרדית.

הוא נשוי עם 4 ילדים וגר בעיר ביתר עילית. השכלתו בתחום כוללת לימודי שיווק פרסום דוברות ויח"צ בבית-הספר המוביל של עולם הפרסום 'הבצפר'.

בשנת 2014 זכה במקום השני בתחרות איש הנדל"ן במגזר החרדי מטעם אתר "פתרונט לדיור" ובשנת 2020 נכלל ברשימת 40 המשפיעים החרדים עד גיל 40 בפרויקט של אתר "בחדרי חרדים".

מיטב מימון והלוואות היא זרוע האשראי לנדל"ן של קבוצת מיטב. החברה, בניהולו של אסף עזרא, מעניקה אשראי ליזמים קטנים ובינוניים, לקבוצות רכישה ולפרטיים בדרך של אשראי מגובה נדל"ן.

אלי רבינוביץ'. ענבל מרמרי,
אלי רבינוביץ'/ענבל מרמרי

ה-FinSec Innovation Lab מאסטרקארד ו-Enel X צירפה לאחרונה את אנני דגני לצוות המקצועי והיא תשמש כדירקטורית הפיתוח העסקי.

דגני מצטרפת למעבדה לאחר 11 שנים בחברת Deloitte Israel, שם שימשה דגני כראש הפרקטיקה של מענקי מו"פ וחדשנות.

לדגני ניסיון רב בחדשנות וניהול פיתוח עסקי, כאשר במהלך השנים סייעה לחברות רבות ולמאות יזמים ואנשי מקצוע בתחומים רבים, ביניהם בתחומי הפינטק והסייבר, מסטארטאפים בתחילת דרכם ועד לחברות S&P500 - מאסטרטגיית פיתוח המוצר ועד הכנת מפת דרכים עסקית, שהובילו להשקות מוצלחות, הרחבת החשיפה והעצמת הצמיחה בשווקים בינלאומיים.

"לכבוד הוא לי להצטרף למעבדת FinSec", מציינת דגני ומוסיפה: "מעבדת החדשנות מספקת את הכלים הנדרשים להצלחה עבור חברות סטארטאפ בתחומי הפינטק והסייבר והתשוקה לחדשנות נמצאת בראש מענייניה. כמו כן, מאסטרקארד ו-Enel X הן חברות פורצות דרך ומובילות בתחומן, שהחדשנות היא חלק בלתי נפרד מה-DNA שלהן, ותרומתן לחברות הפורטפוליו של המעבדה היא עצומה. אני מתרגשת לקחת חלק בעשייה כה משמעותית ומצפה לתרום מיכולותיי לאקוסיסטם הישראלי".

סידני גוטסמן, מנכ"ל המעבדה מציין כי "אני מכיר את אנני מזה מספר שנים ומתרגש מכך שהיא מצטרפת למעבדה. כמישהי ששנים רבות עוסקת בתחומי החדשנות, אני בטוח כי אנני תמלא תפקיד מרכזי במעבדה שלנו ובעזרת מניסיון הרב שלה תצעיד את הפיתוח העסקי לפסגות חדשות".

אנני דגני. יחצ,
אנני דגני/יחצ

מינוי חדש למערך הכנסת של קבוצת ריפבליק יועצים - גפן אביטל (26), לשעבר עוזרת בלשכת שר הביטחון בוגי יעלון. בשנתיים האחרונות עבדה כתקציבאית במשרד הפרסום מקאן ובמשרד יחסי ציבור. גפן תעבוד תחת ראש מערך הכנסת וחבר הנהלת קבוצת ריפבליק, דולב תורג'מן.

קבוצת ריפבליק מתמחה ביעוץ בעולמות הרגולציה, ממחקר ומידע, יעוץ אסטרטגי רגולטורי ועד לניהול משברים רגולטורים ולובינג. הקבוצה מייצגת למעלה מ- 120 חברות וארגונים וביניהם מובילאיי, בנק המזרחי, מקס, גרנות, קשת, מרכז המועצות האזוריות, קבוצת שלמה, הולמס פלייס, שיש אבן קיסר, מס"ב ועוד.

גפן אביטל מסרה בתגובה: "זאת זכות גדולה עבורי, אני מרגישה שהגשמתי חלום גדול להגיע לקבוצת ריפבליק ולהיות חלק ממשפחת הייעוץ מהמובילות בישראל". מבשרת נבו ולירון הרשקוביץ, בעלי החברה: "אנו נרגשים לצרף עוד עובדת איכותית לחיקה של קבוצת ריפבליק ובטוחים בהצלחתה של גפן למען לקוחות החברה".

גפן אביטל. יחצ,
גפן אביטל/יחצ

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully