וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בעולם: מתקן חניה ירוק עם הצהרה סביבתית (EPD)

עודכן לאחרונה: 26.6.2022 / 16:41

צפוי כי תופעת העיור תוביל עוד כ-2.5 מיליארד אנשים נוספים לאזורים עירוניים עד 2050. המעבר המאסיבי דורש להתמודד נכון גם עם היצע המכוניות שיגדל בהתאם ולשלב מערכות חניה אוטומטיות שיתרמו לנושא הקיימות. מתקן החניה של WÖHR נבחר לראשון בעולם שקיבל הצהרה סביבתית

כ-55% מאוכלוסיית העולם מתגוררת כיום באזורים עירוניים. על פי התחזית של האו"ם עד לשנת 2050 אחוז האוכלוסייה המתגוררת בערים תגדל לכ-68%.

במספרים כמותיים, תופעת העיור תוביל כ-2.5 מיליארד אנשים נוספים לאזורים עירוניים עד לשנת 2050. על מנת להתמודד עם המעבר המאסיבי הצפוי, יש צורך בהבנת המגמות המרכזיות בעיור, לצד פיתוח עירוני בר קיימא עם ניצול יעיל ונכון של המשאבים העומדים לרשותנו.

ברמה התחבורתית הפורום הכלכלי העולמי צופה שכמות המכוניות תגיע לרף ה-2 מיליארד עד לשנת 2040, כאשר המספר המשוער למכוניות כיום נאמד על כ-1.492 מיליארד. בכדי להתמודד נכון עם היצע המכוניות יש צורך בשילוב נרחב יותר של מערכות חניה אוטומטיות (APS) אשר יכולות לתרום לנושא הקיימות.

מתקן חניה מתקדם. יצרן - wohr,
מתקן חניה מתקדם של חברת WÖHR/יצרן - wohr

חובת הבנייה הירוקה בישראל

השבוע הכריזה חברת WÖHR כי מתקן החנייה Parklift 450 השכיח ביותר בישראל נבחר להיות הראשון בעולם שקיבל הצהרה סביבתית (EPD) לפי התקן הבינלאומי ה-ISO 14205.

חשיבות ההצהרה כפולה, ראשית ברמה העולמית יש דרישה הולכת וגוברת למוצרים שהשפעה הסביבתית שלהם ידידותית. שנית, החל מחודש מרץ האחרון, בישראל חלה חובה על בנייה ירוקה ושימוש במתקני חנייה ירוקים מאפשר לחברות לעמוד בתקן הבנייה הירוקה.

מתקן חניה wohr. היצרן wohr,
מתקן חניה wohr, הראשון בעולם עם הצהרה סביבתית/היצרן wohr

95% של יכולת מחזור

כחלק מאסטרטגית הקיימות של WÖHR, המיוצגת בארץ על ידי חברת פרומוט, החברה מפתחת, מייצרת ומתקינה מערכות חניה מתקדמות למעלה מ- 60 שנה, כיום, החברה מציעה את מגוון המוצרים הנרחב בעולם לפתרונות חניה - ממערכות סטנדרטיות כדוגמת המכפילים ועד לפרויקטים רחבי היקף עם למעלה מ- 1,000 מקומות חניה במערכות חניה אוטומטיות. יכולות הליבה של WÖHR נעוצות במנעד פתרונות החניה העונים על הצרכים המשתנים של הלקוחות והאתגרים שהבניינים מספקים.

ניתוח מחזור החיים של ה-Parklift 450 הראה שבשלב הייצור פוטנציאל הקיימות הוא הגבוה ביותר בהשוואה לשלבי ההתקנה והתפעול של המתקן. הודות לפריסתו המודולרית, יכולת המחזור הגבוהה (95%) ותקופת החיים הארוכה, ה-PL 450 נחשב למתקן החניה הירוק ביותר.

מתקן החניה של wÖhr. parklift450,
מתקן החניה של wÖhr/parklift450

משאב הקרקע הולך ונעלם

אודי דרזנר, הבעלים של פרומוט מתקני חניה הנציגה הבלעדית חברת WÖHR בישראל מציין: "אנחנו גאים להיות החלוצים, גם בתחום פתרונות החניה וגם אנשי הבשורה בתחום הירוק והשמירה על הסביבה, מעבר לעובדה שהשימוש במתקני חניה חוסך עלויות בניה בייחוד במדינה כמו בישראל שבה משאב הקרקע הולך ונעלם, פתרונות החניה שלנו משתלבים עם הפיתוח הסביבתי ושומרים על חזות ירוקה ומייתרים את הצורך בחיפושים הממושכים והמזהמים של נהגים אחר מקום חניה".

"מתוך היכרות עם הענף וראיה קדימה אנחנו יודעים לתת מענה גם לטעינה חשמלית בכל פתרונות החניה שאנחנו מציעים. הודות לטכנולוגיה המתקדמת והמתפתחת של היצרן אנחנו ערוכים לתת מענה לכל צורך או אתגר שיגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully