וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Upstep מציגה: פיתוח ייחודי מדרסים לנעלי נשים אופנתיות

26.6.2022 / 17:15

חברת Upstep מציגה פיתוח ייחודי בתחום המדרסים לנעלי נשים אופנתיות: מדרס 3/4 ייחודי דק, יציב וגמיש לנעלי נשים אופנתיות (נעלי עקב, סירה מגפיים וכו'), עשוי מחומרים איכותיים בעיצוב אסתטי הנותן את התמיכה האופטימאלית לכל מבנה כף רגל

חברת "Upstep" מציגה פיתוח ייחודי בתחום המדרסים לנעלי נשים אופנתיות עם עקב - קולקציית 2022 : מדרס 3/4 ייחודי דק, יציב וגמיש לנעלי נשים אופנתיות (נעלי עקב, סנדלים, כפכפים, סירה מגפיים וכ"ו) עשוי מחומרים איכותיים בעיצוב אסתטי הנותן את התמיכה האופטימאלית לכל מבנה כף רגל ומבלי שרואים את המדרסים.

המדרס החדש לנעלי נשים מאפשר סוף סוף לעשרות אלפי נשים להפסיק לנעול נעליים מגושמות ונעלי ספורט ולנעול נעליים אופנתיות וסנדלים עם עקב - ללא כאבי רגליים ובנוחות מירבית המאפשרת הליכה לאורך כל היום.

אפסטפ. יחצ,
מהפכה. מדרסי Upstrep בתוך מגפונים/יחצ

חברת Upstep היא סטארט אפ ישראלי שעשתה מהפכה בשוק המדרסים המסורתי בארה"ב, ומאפשר הזמנת מדרסים אישים און ליין, תוך אבחון ברמת דיוק גבוהה מאפייני כף הרגל של הלקוח, ומבוססת על פריצת דרך בתחומי האורתופדיה, המאפשרת ללקוח הזמנת מדרסים באונליין ללא יציאה מהבית, במחירים הזולים ב- 50% ממחיר המדרסים בהליך הרכישה המסורתי.

לימור כץ, מנכ"לית החברה, מציינת :"המדרס החדש מאפשר לעשרות אלפי נשים לנעול נעליים אופנתיות עם עקבים ולהפוך כל נעל וסנדל לנוח. מגיל 14 סבלתי מכאבי רגליים, ונדרשתי לנעול מדרסים בנעל מגושמת, דבר שהגביל מאוד את הלבוש שלי ואת היכולת שלי לבטא את עצמי כאישה שאוהבת להתלבש יפה מה גם שנדרשתי תמיד לרכוש נעל במידה גדולה יותר. המדרסים החדשים לנעלי נשים נותנים אפשרויות אינסופיות לביטוי עצמי, וללכת עם כל נעל אופנתית שאני חפצה - אפשר לומר שכל נעל מותאמת אישית אליי".

  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully