וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי של מהפכה: AiGAiN מציע בינה מלאכותית ו-RF במכשיר אישי

27.6.2022 / 10:06

לאחר 3 שנות פיתוח והצלחה גורפת של מכשיר ביתי לטיפול בכאבים (בי-קיור לייזר) חושפים המהנדסים את AiGAiN, מכשיר פורץ דרך נוסף - הפעם בתחום הרפואי-קוסמטי. המכשיר למיצוק העור וטשטוש קמטים מחזיק בפטנט רשום ויודע להתאים טיפול אישי וייחודי לכל משתמשת ובזמן שנוח לה

עדי אורני. עדי אורני,
עדי אורני/עדי אורני

היעילות גוברת משימוש לשימוש

חברת אריקה בי-קיור לייזר משיקה בימים אלה את AiGAiN (אייגן) - מכשיר רפואי קוסמטי חדש לשימוש בייתי, המבוסס על טכנולוגיה המוגנת בפטנט, לטיפול מותאם אישית למיצוק עור הפנים והפחתת קמטים.

לאחר שלוש שנים של פיתוח מציגה החברה מכשיר נוח ובטוח לשימוש, המבוסס על טכנולוגיית גלי רדיו, RF (Radio Frequency) הנתמכת בבינה מלאכותית (AI) ומיועדת לשימוש ביתי בזמן שנוח ובתדירות שנכונה לכל משתמשת.

בזכות הבינה המלאכותית (AI- Artificial Intelligence) אייגן לומד את מאפייני העור של המטופלת בזמן אמת, מטיב ומדייק את הטיפול כך שיעילותו גוברת משימוש לשימוש.

המבנה הא-סימטרי הייחודי של האלקטרודות בשילוב הבינה המלאכותית, מאפשר למכשיר להחליט בזמן אמת באילו אלקטרודות להשתמש על מנת לשלוט על עומק חדירת האנרגיה שתתאים לאזור הטיפול.

aigain - אייגן- מכשיר קוסמטי רפואי לשימוש בייתי מבוסס טכנולוגיית פטנט. עדי אורני,
מכשיר קוסמטי אישי לשימוש ביתי למיצוק עור הפנים וטשטוש קמטים/עדי אורני

החום שחודר לעור מייצר קולגן

במהלך הטיפול, המכשיר פולט גלי רדיו המומרים לאנרגיית חום שחודרת לשכבות הפנימיות של העור. אנרגיה זו מעוררת תהליך ייצור של קולגן הנקרא Remodeling.

המכשיר מודד את הטמפרטורה בתוך האלקטרודות בכל רגע נתון לבטיחות מקסימלית וטיפול אפקטיבי. תהליך זה מסייע בהפחתת הופעתם של קמטים חדשים ובהפחתת קמטים קיימים תוך מיצוק ושיפור מראה עור הפנים.

AiGAiN אייגן הוא מכשיר קומפקטי המוצע בתיק נשיאה מהודר בתוכו ניתן להכניס את אייגן ג'ל, שיש למרוח לפני כל שימוש על מנת לסייע בהולכת גלי הרדיו.

אייגן הינו מכשיר לשימוש אישי שמתאים לכל סוגי העור, הוא קל לנשיאה ושוקל 170 גרם בלבד. הוא נייד וניתן להשתמש בו בכל מקום. אורך הטיפול המומלץ לכל אזור הוא 3 דקות בלבד וניתן להשתמש בו מידי יום, על מנת להגיע לתוצאות מהירות ויעילות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ידע של קוסמטיקאית - נוחות של בית

המכשיר שמגיע עם ידע של קוסמטיקאית, מאפשר ליהנות מכל העולמות והשפעתו נבנית בהדרגה:

השפעה לטווח הקצר - המכשיר מאפשר ליהנות מהשפעה מיידית על העור לרגל אירוע מיוחד. מיד לאחר השימוש וכתוצאה מתגובת העור לחום, העור יראה מתוח וזוהר יותר למשך מספר שעות.

השפעה לטווח הארוך - הפחתת קמטים ומיצוק עור הפנים עשויים להיות מורגשים כתוצאה מטיפול עקבי של 6-8 שבועות.

השפעה מניעתית - השימוש באייגן מסייע במניעת היווצרות קמטים חדשים.

השקעה חד פעמית במכשיר מסוג אייגן קונה שעות טיפוח ללא הגבלה שאינן מהוות תחליף לביקור רבעוני אצל קוסמטיקאית אך בהחלט משלימה את שגרת הטיפוח.

תוך מספר שבועות של שימוש עקבי, ניתן יהיה להבחין בתוצאות והשגת מראה טבעי בלי לשנות את מתאר הפנים. בניגוד למרבית הטיפולים המוצעים בשוק הצערת העור, אייגן מהווה טיפול טבעי ללא תופעות לוואי מזיקות וללא מינון יתר.

aigain - אייגן- מכשיר קוסמטי רפואי לשימוש בייתי מבוסס טכנולוגיית פטנט. עדי אורני,
aigain, מבוסס בינה מלאכותית וטכנולוגיית RF למיצוק הפנים וטשטוש קמטים/עדי אורני

ה-HOME CARE חודר לחיינו

לדברי מיקי שלוסר, יו"ר אריקה בי-קיור לייזר: "אנחנו שמחים לבשר על הרחבת סל המוצרים שלנו וכניסתנו לשוק הרפואי קוסמטי, שוק עם פוטנציאל משמעותי עבורנו. זה מכבר ידוע שתחום ה- HOME CARE שחודר לחיינו בשנים האחרונות מאפשר להביא טכנולוגיה מתקדמת בעזרת מכשירים ביתיים קומפקטים, המאפשרים פתרונות אפקטיביים עם יעילות מוכחת. AiGAiN מושק לאחר שעבר תהליכי בדיקה ואישורים כולל אישור משרד הבריאות".

ד"ר רום אליעז, מנכ"ל אריקה בי-קיור לייזר, מוסיף: "טכנולוגיית ה-RF בשילוב אינטליגנציה מלאכותית במכשיר ביתי היא עדות נוספת לחדשנות מבית בי-קיור לייזר וטכנולוגיה נוספת שמצטרפת לארסנל הטכנולוגיות מבוססות לייזר בחברה. חדשנות זו מוסיפה ערך רב לפורטפוליו המוצרים של החברה ומצביעה על הפוטנציאל העצום בחברה. בעוד רוב הטכנולוגיות במכשור רפואי מכוונות לדיאגנוסטיקה, הרי שבי-קיור לייזר מציעה ריפוי לפציעות וכאבים בצורה לא פולשנית ואישית, וכעת חידוש נוסף לשוק הקוסמטי לפתרון ביתי ויעיל".

aigain - אייגן- מכשיר קוסמטי רפואי לשימוש בייתי מבוסס טכנולוגיית פטנט. עדי אורני,
מכשיר קוסמטי רפואי לשימוש ביתי, aigain/עדי אורני

טכנולגיית RF מצליחה כבר 70 שנה

מדוע המומחים ממליצים דווקא על גלי הרדיו RF בקדמת הטכנולוגיות למיצוק והצערת עור הפנים?
לפי ד"ר רודיקה אברהם, מומחית למחלות עור ואסטתיקה: "עולם הביוטי-טק ממשיך להתפתח וגלי הרדיו נמצאים בקדמת הטכנולוגיות הללו. משתמשים בגלי רדיו לטיפול ברפיון העור ובקמטים כבר למעלה מ- 70 שנה בהצלחה רבה".

"בניגוד לשימוש במכשירים וקרמים המטפחים את האפידרמיס, שזו השכבה החיצונית של העור, שימוש ב-RF, גלי רדיו, מחדיר אנרגיה לשכבות העור העמוקות שבהן נוצרים סיבי קולגן ואלסטין ומעודדים את ייצורם של סיבים חדשים. התוצאה היא מיצוק העור והפחתת קמטים".

"היתרון שאני רואה במכשיר אייגן הוא העובדה שהאלגוריתם בוחר את עומק חדירת האנרגיה לכל אזור בפנים. כשקוסמטיקאית מבצעת את הטיפול היא יודעת להתאים את עוצמת האנרגיה לכל אזור בפנים וכאן המכשיר יודע לבצע את הפעולה הזו עבור המטופלת בבית שזה יתרון חשוב שמאפשר למטופלת לקבל את העוצמה האופטימאלית לכל שטח מאזור הפנים ולבצע את הטיפול באופן עצמאי וביעילות".

אייגן AiGAiN- מכשיר רפואי קוסמטי. 2480 שקל. יושי פרידמן,
אייגן AiGAiN- מכשיר רפואי קוסמטי. 2480 שקל/יושי פרידמן

משחזרים את הצלחת הלייזר?

אריקה בי-קיור לייזר, הינה המפתחת והמשווקת של מכשיר הבי־קיור לייזר שעשה חיל בארץ ובעולם עם מכשיר רפואי ביתי המבוסס על טכנולוגיית לייזר רך לטיפול בכאבים כרוניים, בעיות אורתופדיות, פצעים ודלקות.

החברה הוקמה על יד ציפי ומיקי שלוסר בשנת 2007 במטרה להנגיש לכל בית ומשפחה את הטכנולוגיה שנמצאה לדעתם כיעילה ביותר לטיפול בכאב ובמטרה להנגיש פתרון מדעי ומתקדם לכל בית. הטכנולוגיה של בי-קיור לייזר מוגנת בפטנט.

מחיר השקה: 2,480 שקל (במקום 2980 שקלים) + 2 בקבוקי ג'ל מתנה בתוקף עד 30.07 או עד גמר המלאי. ניתן להשיג באתר: https://aigain.co.il/' target='_blank'>https://aigain.co.il/

לקבלת ייעוץ אישי ופרטים נוספים 8212*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully