וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעל הפסטות PASTA BIGA החל להעסיק עובדים עם מוגבלויות וליקויי שמיעה

27.6.2022 / 10:02

המנכ"ל יונתן גוילי: "שיעור התעסוקה של אנשים עם מוגבלויות נמוך מאוד בישראל, ומוגבלותם מרתיעה מעסיקים, הם ככל העובדים ומסירותם למקום העבודה לא ניתנת לתאר"

מפעל הפסטות PASTA BIGA, ביגה מקבוצת גרג, הממוקם בעיר נשר, החל להעסיק עובדים בעלי מוגבלויות ולקויות שמיעה. פעילות זו נערכת בשיתוף עמותת א.ד.נ.מ - ארגון הפועל 30 שנה ומספק טיפול, דיור, חינוך, תעסוקה ופנאי לאוכלוסיות עם צרכים ייחודיים והביטוח הלאומי.

למפעל טכנולוגיה מתקדמת, מערכות אוטומטיות ללא מגע אדם ומעסיק כיום כ 40 עובדים קבועים, מתוכם 50% עובדים עם צרכים מיוחדים, חלקם מגיעים מהוסטלים מאזור חיפה והצפון וחלקם בעלי לקות שמיעה 100%.

יונתן גוילי מנכל המפעל עם העובדים בעלי המוגבלויות. אסף לוי,
יונתן גוילי מנכ"ל המפעל עם העובדים בעלי המוגבלויות/אסף לוי

המפעל שהוקם לפני כשנה וחצי בהשקעה של כ-15 מיליון שקל מייצר פסטה טרייה, כולל ייצור רטבים לבישול, רטבים לסלטים, ממרחים, מטבלים ותבלינים אשר יספקו מוצרים לרשתות קפה, מסעדות מותגי בוטיק פרטיים בעולם הקמעונאות ברחבי הארץ וכמובן לרשתות הקפה שבבעלותה של קבוצת גרג: רשת קפה גרג, ביגה , מאמא גרג , קיטשן בי גרג, בייקרי 58 חיפה , בייקרי האוס פרדס חנה ועוד.

יונתן גוילי, מנכ"ל החברה, מסר: ''כמפעל חדשני ומתקדם עם אג'נדה חברתית וכחלק מהחזון של השותפים לדרך החלטנו לשלב עובדים עם צרכים מיוחדים ולשם כך ייצרנו סביבה תומכת ומכילה. כבר היום עובדים במפעל כ 20 בעלי מוגבלויות המשתלבים כעובדים מן המניין ותורמים רבות להצלחת הפעילות שלנו. שיעור התעסוקה של אנשים עם מוגבלויות נמוך מאוד בישראל, ומוגבלותם מרתיעה מעסיקים, הם ככל העובדים ומסירותם למקום העבודה לא ניתנת לתאר. אנו רוצים להמשיך ולגייס עובדים נוספים ולהכשיר יותר אנשים עם מוגבלויות ולפתוח בפניהם את הדלת לשוק העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully