וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביס הראשון: רשת המסעדות BBB רכשה שטח נדל"ן בעולמות המטאוורס

27.6.2022 / 11:25

הקבוצה, בשיתוף עם דולי אור הלב לפיד וסוכנות The Box, רכשה שטח בעולם Decentraland, בו מתרכזים שחקנים מכל העולם והקימה food truck וירטואלי, שיחכה לכל דמות וירטואלית שתעבור במתחם, ויציע הטבה למימוש במסעדות הרשת הפיזיות. גם אגאדיר הצטרפה

האם מהפכת המטאוורס כבר כאן?

קבוצת BBB הופכת לחלוצה ישראלית, שבבעלותה שטח נדל"ן בעולמות המטאוורס וסוללת את הדרך הדיגיטלית של תחום המסעדנות הישראלית בנוכחות ופרסום בזירות הטכנולוגיות החדשות.

הקבוצה, בשיתוף עם דולי אור הלב לפיד וסוכנות The Box, רכשה שטח בעולם Decentraland, בו מתרכזים שחקנים מכל העולם והקימה food truck וירטואלי שיחכה לכל דמות וירטואלית שתעבור במתחם, ויציע הטבה למימוש במסעדות הרשת הפיזיות הפרוסות ברחבי הארץ. זאת על מנת ליצור חווית משתמש הוליסטית ולחבר בין העולמות - הן הווירטואליים והן הפיזיים.

המהלך מהווה המשך ישיר לאסטרטגיית הקבוצה אשר חורטת על דגלה את העמקת ערך החדשנות בכל החזיתות. המציאות המדומה תאפשר ל- BBB לפרוץ את הגבולות הפיזיים ולתקשר עם לקוחות מכל העולם.

איך זה עובד? המטאוורס נגיש לכל משתמש בעולם שיש ברשותו משקפי VR (מציאות וירטואלית).
בכניסה לעולם הווירטואלי ניתן לייצר אינטראקציות בזמן אמת עם כל משתמש הנמצא און ליין. בשנים האחרונות המגמה נמצאת בעלייה מאסיבית, מפעילות של קהילות גיימינג שנפגשות למשחקים קבועים, אימוני ספורט יומיומיים, הופעות חיות של מוזיקאים ואומנים מכל העולם ועד לאימונים מתקדמים של טייסי קרב- גם אצלנו, בצה"ל.

שטח נדל"ני במטאוורס שרכשה BBB. יחצ,
חיבור בין עולמות. המטאוורס של BBB/יחצ

גם רשת אגאדיר מתרחבת לעולם המציאות המדומה ומקימה סניף וירטואלי ראשון במטאוורס. הסניף יציע שלל הטבות ופעולות ייחודיות שיקשרו בין העולם הוירטואלי למציאות. לצד זה תושק נבחרת דמויותNFT מאוירות המבוססות על מנות אהובות. הסניף הוירטואלי יתקיים במטאוורס הקריפטו ווקסל ויאפשר לכם להזמין משלוח או טייק אווי ישירות ממעמקי המטאוורס אליכם לסלון הבית, להסתובב ולהתרשם, לחקור כל פינה, לשתף עם חברים ואף להצטרף למועדון לקוחות חכם וחדשני אשר יתן הטבות בלעדיות ושוות במיוחד אשר ניתן למשש במסעדות הפיזיות בעולם האמיתי.

בנוסף, יושקו שש דמויות NFT של המנות הפופולאריות ביותר ברשת, תכירו את ג'וניור הספורטיבי, מקסי החנון העסיסי, דיאנה השובבה, המעושן הסטלן, כנפיים המעופפת וקריספי ציקן החצוף. הדמויות יוצגו בקומה העליונה בסניף כרובד נוסף לחוויה. הדמויות הן פרי יצירתה של הגרפיקאית / מקעקת קרן רבינוביץ אשר לקחה השראה מדמויות הלהקה האהובה "הגורליז" ונתנה את האינטרפרטציה שלה למנות הקלאסיות שלכל נוצרה תעודת זהות ייחודית המקנה לו סיפור ואופי משלו. ה NFT יוצרו במהדורה מוגבלת ויתנו לרוכשים הטבה מטורפת - אחת לחודש ולמשך שנה שלמה הרוכשים יוכלו להנות מארוחה מלאה מסוג הדמות שנרכשה במסעדות הפיזיות של הרשת בעולם האמיתי.

מחירי הNFT ינועו בין 200 - 280 דולר ( 30% פחות ממחיר ההטבה, מה שהופך את הרכישה לשווה במיוחד עוד לפני הערך הקריפטוגרפי שלו).

קולקציית NFT של אגאדיר. יחצ,
גם הם במטאוורס. אגאדיר/יחצ

אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי קבוצת BBB: "מבחינתנו מדובר רק בצעד ראשון מתוכנית עתידית לפריסה רשתית בעולמות הווירטואליים עם קשר היברידי ישיר לעולם הפיזי. הנדל"ן הווירטואלי מייצר הזדמנות חד פעמית כרגע ומקביל לרכישת קרקעות של חברות גדולות במשק לפני כמה עשורים. אנחנו רואים בענף רק את תחילת אימוץ המגמה, זה רק קצה הקרחון. הפוד טראק הווירטואלי שייצרנו נועד לנוע בעתיד בכל רחבי המטאוורס, המתחם הנדל"ני שייצרו מספק מקום מפגש וציון דרך היסטורי במגמה העולמית. מבטיחה למשתמשים חוויה דיגיטלית ייחודית וכן, כמה הפתעות מעולמות ה NFT שמסתתרים במתחם".

תורג'מן סיכמה: "ההשקעה שלנו ברכישת נדל"ן וירטואלי והכניסה לעולמות מטאוורס הינה עוד צעד בהעמקת ערך החדשנות, תוך חיזוק קהילת חברי המועדון, המהווים את אחד הנכסים החשובים לנו ביותר. קבוצת BBB תבוא לידי ביטוי גם בעולמות הווירטואליים, ואנו מתרגשים על האפשרות להקים מרכז קולינרי ותרבותי, שיהיה זמין לכל אזרחי העולם, באשר הם".

איתן טרבלוס, בעלי אגאדיר: "בעקבות מהפכת האינטרנט החדשה והרעש מסביב לעולם הקריפטו אנאפטי וכעת המטאוורס, ידענו שאנחנו רוצים להיות הראשונים שמנגישים לקהל הלקוחות שלנו חוויה שונה ופורצת דרך ולהיות חלק מהמפיכה שתשנה את אופן הצריכה שלנו בעתיד. כרשת אנחנו משתדלים תמיד לחדש ולהיות קשובים לקהל וככה נמשיך גם במציאות וגם בעולם הוירטואלי".

  • עוד באותו נושא:
  • מטאוורס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully