וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מורכב: לגו פותחת חנות ראשונה בישראל, בדיזנגוף סנטר

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 10:59

קבוצת לגו הודיעה לפני מספר חודשים על פתיחה רשמית של חנויות לגו בישראל, כחלק מהחזון האסטרטגי של החברה. החנות הראשונה תיפתח בדיזנגוף סנטר תל אביב בעוד כשבועיים. מה מצפה למכורים למשחק הדני שכבש את העולם?

הקמת חנות לגו הראשונה בישראל, דיזינגוף סנטר. יח"צ,
חנות לגו הרשמית הראשונה בישראל תיפתח ב-13.7/יח"צ

אין כמעט מי שלגו לא היה חלק מנוף ילדותו. גם בבגרותנו רבים מאתנו המשיכו לבקר בחנויות המותג "בשביל הילדים"... והמכורים ממש לא דילגו על החנויות הרשמיות של המותג הדני בעת נסיעות לחו"ל. ובכן, בקרוב נוכל להפסיק להתרפק על החנות במדרחוב שבלב קופנהאגן (ומקבילותיה ברחבי העולם).

החנות הרשמית הראשונה של המותג LEGO תיפתח בתל אביב ותציע מגוון של מאות מוצרים בהם כאלה שניתן למצוא אך ורק בחנויות לגו הרשמיות בעולם. צוות העובדים שמכונים "הבונים", ישרתו את הלקוחות ויעזרו בחוויית הקניה הידועה והמוכרת מהחנויות ברחבי העולם.

במקביל לפתיחת החנות הפיזית בישראל, יפתח לראשונה באותו היום גם אתר האינטרנט הרשמי של LEGO בישראל. השקת האתר תאפשר לכל אחד להזמין את מוצרי לגו לביתו במהירות ויציע מהדורות מיוחדות של לגו, שיהיה ניתן להשיג רק בו ובחנות.

החנות שעוצבה על ידי האדריכלים של לגו אירופה, מעוצבת כמו חנויות הדור החדש של לגו ברחבי העולם, גם בה יערכו אירועי מותג מיוחדים הפתוחים לקהל הרחב וכן יוצעו לקהל דמויות לגו אישיות, בלעדיות וייחודיות לישראל.

החנות ממוקמת בקומה 2 בבניין A, בשטח של מעל 240 מ"ר לאחר תהליך שיפוץ מורכב שבמסגרתו אוחדו 6 חנויות נפרדות לכדי חנות אחת וכן הוקצו שטחים נוספים הצמודים לחנות לטובת תצוגות לגו מתחלפות ומתחם פעילויות.

לפרטים נוספים - http://lego.certifiedstore.co.il או ברשתות החברתיות, אינסטגרם פייסבוק יוטיוב טיקטוק

קמפיין לגו. מתוך הקמפיין,
מתוך הקמפיין העולמי של LEGO/מתוך הקמפיין

עולם בלתי מוגבל של אפשרויות

מקבוצת לגו נמסר כי היא מאמינה שילדים הם מקור להשראה וכי הדמיון הבלתי רגיל שלהם מאפשר להם לראות את העולם כמקום בלתי מוגבל של אפשרויות, בהתאם לתשוקותיהם. בעזרת המוצרים הרבים של לגו, הילדים יכולים להרכיב מגוון רחב של דברים: רכבים, חיות, גיבורי על, אומנות, יצירה או כל דבר העולה בדמיונם. כך לגו פועלת על מנת לבנות ולפתח את בנאי המחר.

"אנו מתרגשים מאד לפתוח לראשונה את חנות לגו בישראל " ציין ערן תור, זכיין לגו בישראל. "מאז ההודעה על פתיחת חנויות לגו בארץ אנחנו מקבלים פניות מאלפי ישראלים שממתינים לבקר בחנות. לאחר שהשלמנו את ההכנות החנות צפויה להיפתח בעוד כשלושה שבועות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully