וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאל משיקה כרטיס אשראי לבוגרי 8200, לוחמים מגיבים בזעם

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 12:58

עמותת בוגרי 8200 בחרה בחברת כאל להנפקת כרטיס אשראי ייעודי לפורום הבוגרים של היחידה, המותאם לצרכיהם ולסגנון החיים שלהם. הכרטיס הייעודי יקנה הטבות כמקובל במועדוני לקוחות, אבל בינתיים הרשת גועשת ממחאות של לוחמים שזועמים על כך שהם מופלים לרעה

פוסטים של לוחמים נגד 8200 1. ינון בן שושן, צילום מסך
מחאת הלוחמים מול ההטבה החדשה ליוצאי 8200/צילום מסך, ינון בן שושן

הידיעה על הכרטיס החדש של כאל, שמיועד לבוגרי היחידה היוקרתית של חיל המודיעין (8200), לא הייתה אמורה לחולל סערה שכזאת, אבל נדמה שבתקופה בה האתוס הצה"לי מוגדר מחדש, כל נושא שייקשר ל-8200, יצליח לעורר מחאה.

הכרטיס הייעודי שמנפיקה כאל עבור בוגרי יחידת 8200 ישמש ככרטיס מועדון ההטבות לרווחתם, הוא יישא את לוגו העמותה ויעניק שפע של הטבות ובהם: פטור מלא מעמלת דמי כרטיס ללא התניית שימוש, עמלה מועדפת של 1% בלבד בביצוע עסקאות במטבע זר בחו"ל ובאתרים בינלאומיים, דחיית חיובי חו"ל ללא ריבית; הטבת טרום טיסה במתחם האווירי בנתב"ג ועוד מגוון הטבות בתחומי צרכנות, בילוי ופנאי בארץ.

זאת ועוד: הכנסות המועדון ישמשו לקידום אוכלוסיות מיעוטים ונשים בעולמות הטכנולוגיים וקידום חינוך טכנולוגי בפריפריה.

לוחמים נגד כרטיס אשראי ל-8200. ינון בן שושן, צילום מסך
ממחאות הגולשים בעקבות השקת הכרטיס החדש/צילום מסך, ינון בן שושן

עד כאן הכל טוב ויפה, אלא שכמעט מרגע שנודע על ההשקה, החלה הרשת לגעוד מתגובות של לוחמים ובני משפחותיהם שרואים עצמם מקופחים מול מה שהפך לאליטה הצה"לית החדשה.

רבים הגיבו לנושא בפלטפורמות השונות לא כל התגובות היו שליליות - בחלק מהמקרים גולשים אחרים ניסו להסביר שמדובר בסך הכל במועדון לקוחות שכמוהו יש רבים, אבל ניכר כי יש לוחמים במיל' שהתאכזבו לקרוא על עוד הטבה שמיועדת למי ששירתו שירות חשוב, אך ביחידה עורפית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מחאת לוחמים כאל 8200 מטושטשת. ינון בן שושן, צילום מסך
חלק מהגולשים מציינים שמדובר במהלך עסקי לגיטימי, אחרים זועמים/צילום מסך, ינון בן שושן

קידום יוזמות חברתיות

בארגון בוגרי היחידה חברים למעלה מ-18 אלף בוגרות ובוגרי 8200. כמו כן, העמותה מובילה פעילויות רבות למען הציבור הרחב והחברה הישראלית וביניהן: קידום יזמות טכנולוגית בכלל ויזמות חברתית בפרט, קידום אוכלוסיות מיעוטים ונשים בעולמות הטכנולוגיים וקידום חינוך טכנולוגי בפריפריה. ההכנסות מהמועדון החדש ישמשו לקידום מטרות העמותה.

משמאל לימין: לוי הלוי מנכ"ל כאל וניר למפרט יו"ר עמותת בוגרי 8200. ישראל הדרי,
משמאל לימין: לוי הלוי מנכ"ל כאל וניר למפרט יו"ר עמותת בוגרי 8200/ישראל הדרי

ייאפשרו לבוגרי 8200 ליהנות מהצעות ערך ייחודיות

לוי הלוי, מנכ"ל כאל, אמר: "אנו גאים לצרף את בוגרי עמותת 8200 למועדוני כאל, ומברכים על האמון והבחירה בנו המבטאת את מובילות כאל בעולמות התשלומים המתקדמים, ותאפשר לבוגרי 8200 ליהנות מהצעת ערך ייחודית".

ניר למפרט, יו"ר עמותת בוגרי 8200, אמר: "אנו שמחים להשיק את שיתוף הפעולה עם כאל, שיאפשר לבוגרינו ליהנות ממועדון כרטיסי האשראי המוביל ומודים לכאל על התמיכה לטובת העשייה החברתית של העמותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully