וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט אקסטרום מונה לסמנכ"ל המכירות הגלובלי ב-Frontegg

28.6.2022 / 17:00

אקסטרום יוביל את ההתרחבות הגלובלית של החברה ויאיץ את הצמיחה של Frontegg בשווקי מפתח ברחבי העולם

Frontegg, פלטפורמת ניהול המשתמשים ליישומי B2B SaaS, מודיעה היום (ג') כי מנהל המכירות, מאט אקסטרום ימונה ל-VP of sales בחברה. אקסטרום יוביל את ההתרחבות הגלובלית של החברה ויאיץ את הצמיחה של Frontegg בשווקי מפתח ברחבי העולם.

מאט אקסטרום הוא מנהל מכירות מנוסה עם רקורד נרחב בבניית צוותי מכירות בעלי ביצועים גבוהים והשגת צמיחה מואצת בהכנסות. אקסטרום, מילא תפקידי מכירות מרכזיים בחברות טכנולוגיה ו-SaaS מובילות בעולם, כולל Ansys, MongoDB ו-ScyllaDB. לאחרונה, הוא שימש כ-CRO בחברת DataStax בעקבות תפקידו המוצלח כמנהל הכנסות ראשי ב-ArangoDB.

מאט אקסטרום. יחצ,
מאט אקסטרום/יחצ

"ניסיונו הרב וכשרונו הייחודי של מאט בהובלת מאמצי המכירות בחברות מצליחות יהווה נכס אדיר ככל שנגדיל את נוכחותנו בשוק", אמר שגיא רודין, מנכ"ל ומייסד-שותף של Frontegg. "למאט יש ידע עמוק במה שנדרש כדי לבנות צוות מכירות מהשורה הראשונה שמבין את המרחב הטכנולוגי ואת הצרכים הארגוניים של חברות. המומחיות של מאט תהיה חשובה לנו כדי להשיג את המטרות שלנו בעתיד ולהפוך את Frontegg לפתרון הממשי המניע כל יישום B2B מנצח. "

"Frontegg יצרה פתרון חדשני המאפשר לחברות B2B SaaS להמשיך באסטרטגיות מודרניות של יציאה לשוק (GTM)", אמר אקסטרום. "לאחר שהובלתי מאמצי מכירות בארגונים עם גישות שונות של GTM, ראיתי ממקור ראשון את כמות המאמץ שנדרש כדי לבנות תמיכה במוצר עבור כל אחד מהם. הרשימה המרשימה של חברות שכבר משתמשות ב-Frontegg כדי להתמודד עם אתגר היציאה לשוק של מוצר ה-SaaS שלהן, היא עדות לערך האדיר שמביאה החברה. אני נרגש להצטרף למסע הזה עם Frontegg ולעבוד יחד עם הצוות המוכשר של החברה כדי להפוך אותה לפלטפורמה המניעה כל יישום B2B SaaS. "

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully