וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטנ'ס איי קיבלה השקעה אסטרטגית - ומתכוננת לגייס עובדים

28.6.2022 / 15:48

חברת ה-AI הימית קפטנ'ס איי קבלה השקעה אסטרטגית בהיקף של 4 מיליון דולר מסיקס איי אי מקבוצת רן פוליאקין. המשמעות: עובדים נוספים יצטרפו לחברה

חברת סיקס איי אי (SixAI ) שנוסדה ע"י היזם הישראלי רן פוליאקין תשקיע 4 מיליון דולר בחברת קפטנ'ס איי, שפיתחה מערכת שמזהה בזמן אמת אירועי בטיחות ובטחון חריגים בספינות.

חברת קפטנ'ס איי מחיפה הוקמה בסוף שנת 2020 על-ידי אל"מ במיל' אורי בן-דור ואל"מ במיל' דורון אויזרוביץ. החברה פיתחה מערכת הוליסטית מבוססת בינה מלאכותית (AI), שמבצעת גילוי בזמן אמת של אירועים חריגים ובכך מאפשרת למנוע נזקי רכוש, גוף וכלכליים שעלולים להתרחש בספינה בלב ים. למערכת יכולת זיהוי בעיות אופרטיביות, בטיחות ואבטחה, בייחוד באזורים הקריטיים של כלי שיט מכל הסוגים, כדוגמת דליפת עשן, נזילות, הפרות בטיחות והתנהגויות חריגות של אנשי צוות או מסיגי גבול.

המערכת מבוססת על תשתית מצלמות המרשתת את כלל כלי השיט ומנתרת אותו באופן אוטומטי 24/7 על מנת לאתר אנומליות לפי הגדרות שהוגדרו מראש. לקפטנ'ס איי שותפות אסטרטגית עם חברת הספנות XT, הסכמים חתומים עם מספר חברות ספנות בינלאומיות ופיילוט בנמל אשדוד.

השקעה אסטרטגית זו מגיעה לאחר שסיקס איי אי חתמה באוקטובר האחרון על הסכם להקמת שותפות עם התעשייה האווירית לישראל לטובת אזרוח הטכנולוגיות הצבאיות שפותחו על-ידה בתחומים מסוימים, כמענה לצרכי השוק האזרחי ולטובת הצעת פתרונות משני מציאות, שנועדו לתת מענה לסוגיות ברומו של עולם.

בין היתר בשל ההשקעה, בחברה מחפשים מהנדסי אלגוריתם עם ידע בעיבוד תמונה. הגשת קורות החיים מתבצעת למייל: Office@captain-eye.com.

אורי בן דור. יחצ,
אורי בן דור/יחצ

סיקס איי אי ממשיכה במקביל בפעילותה ביפן בשותפות עם ענקית תעשיית הרכב היפנית Musashi Seimitsu ( (7220:TYO תחתיה פועלות חברת MusashiAI אשר פיתחה את הרובוט הראשון לבדיקת איכות גירים לתעשיית הרכב המבוסס פתרונות AI, וחברת 634AIאשר פיתחה את ה'מאסטרו' - פלטפורמה המנצחת על כלל התעבורה בסביבות ייצור ומסייעת לארגונים לשפר את היעילות בעלות תפעולית נמוכה ובסטנדרט בטיחות חסר פשרות.

אורי בן-דור, מנכ"ל חברת קפטנ'ס איי מוסר: "שיתוף הפעולה עם סיקס איי אי הינו הדבר הנכון בזמן הנכון לקפטנ'ס איי. אנחנו מברכים על ההחלטה של סיקס איי אי להצטרף לחברה כמשקיעה אסטרטגית. ההשקעה תאפשר לנו להרחיב את הפעילות לשווקים נוספים ולהציע את הטכנולוגיה הייחודית שלנו לסגמנטים נוספים בעולם הים. הפיילוט שלנו עם נמל אשדוד מוכיח לנו כי המערכת שפיתחנו יכולה להיות מאוד רלוונטית לסוגי לקוחות רבים על מנת למנוע תאונות וזיהום סביבתי חמור"

רן פוליאקין, מייסד ומנכ"ל סיקס איי אי מסר: "אנחנו מברכים היום על השלמת ההשקעה האסטרטגית בקפטנ'ס איי. הפלטפורמה אותה פיתחה החברה וצוות המומחים שלה הינם תוספת חשובה לסל השירותים והפתרונות מבוססי בינה מלאכותית אותם מציעה סיקס איי אי והם פותחים בפנינו שוק חדש ורלוונטי ומאפשרים לנו לענות על הצרכים הבוערים של השותפים הבינלאומיים שלנו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully