וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: המוצרים הטעימים והחדשים על מדפי הסופר

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 9:33

מוצרים נוסטלגיים שעושים קאמבק, מוצרים חדשים במהדורה מיוחדת ומוצרים חדשניים שמציעים שדרוג למוצר המוכר, אלו ועוד במדור שמרכז את המוצרים החדשים שהושקו לאחרונה ותוכלו למצוא על המדפים בסופר

* * * * בריאות אנרגיה * * * *

שופרסל מרחיבה את קטגוריית דגני הבוקר של המותג הפרטי ומשיקה את סדרת CUBES

שופרסל ממשיכה להציע אלטרנטיבות להוזלת יוקר המחיה בישראל ומרחיבה את קטגוריית דגני הבוקר של המותג הפרטי: משיקה את סדרת דגני הבוקר CUBES באיכות גבוהה ובמילוי מפנק הכוללת שלושה טעמים: נוגט, וניל ודארק במילוי וניל.

הסדרה החדשה המיוצרת בישראל, מצטרפת לסדרת דגני הבוקר של המותג הפרטי המציעה מגוון רחב של דגני בוקר בהם עם דגנים מלאים, , ברנפלקס, דגני בוקר באריזה אישית ועוד, אשר נותנים מענה אמיתי לצורך בארוחת בוקר משביעה.

המחיר: 20 שקל | 686 גרם. *ללא גלוטן.

שופרסל מרחיבה את קטגוריית דגני הבוקר עם CUBE. יח"צ,
שופרסל מרחיבה את קטגוריית דגני הבוקר עם CUBE/יח"צ

תלמה, מובילת שוק דגני הבוקר בישראל, ממשיכה לחדש ומשיקה מוצר חדש במשפחת ברנפלקס קרנצ'ים: דגנים מחיטה מלאה ושיבולת שועל מלאה ללא תוספת סוכר בטעם דבש וקינמון.

בנוסף, לאור הביקוש, תלמה החליטה להחזיר למדפים את ברנפלקס קרנצ'ים בטעם מייפל.

המוצרים נותנים מענה לארוחת בוקר מאוזנת המכילה כמות קלוריות מתונה, עם דגנים מלאים וסיבים, וללא תוספת סוכר וכל זאת בטעמים מפנקים.

מוצרי המותג "ברנפלקס קרנאצ'ים" מתאימים במיוחד בשילוב עם יוגורט, חלב, פירות, שיבולת שועל או כל תוספת שאוהבים, לאכילה כארוחת בוקר או כנשנוש בין הארוחות.

שני המוצרים במהדורה מיוחדת ישווקו לזמן מוגבל בכלל רשתות השיווק.

ברנפלקס קראנצים דבש קינמון. יח"צ,
ברנפלקס קראנצים דבש קינמון/יח"צ

אסם-נסטלה, יצרנית החטיפים הגדולה בישראל, מרחיבה את סדרת פיטנס מולטיגריין עם סדרת חטיפי פיטנס קטניות המכילה דגנים מלאים וקטניות. הסדרה כוללת שני מוצרים חדשים שיושקו כמוצר קבוע על מדפי החטיפים: חטיף פיטנס עם חומוס בטעם שמנת בצל וחטיף פיטנס עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל. סדרת החטיפים החדשה עשירה בטעמים ייחודיים ועשירים ובעלי צורה ומרקם קראנצ'יים במיוחד.

סדרת פיטנס קטניות מצטרפת לסדרת פיטנס מולטיגריין שהושקה בשנת 2020 והתקבלה בהצלחה רבה על ידי הצרכנים על מדפי החטיפים. סדרת חטיפי פיטנס משויכת לזירת ה-better for you אשר מיועדת לצרכנים המקפידים על אורח חיים מאוזן ומחפשים חטיפים טעימים ומפנקים, העשויים מרכיבים איכותיים וטובים יותר תזונתית.

פיטנס עם חומוס בטעם שמנת בצל ופיטנס עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל מכילים 119 קלוריות לשקית, עם דגנים מלאים כרכיב ראשון ומכילים קטניות.

פיטנס עם חומוס בטעם שמנת בצל ופיטנס עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל באריזות 25 גרם. ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

פיטנס עדשים כתומות. אסם נסטלה,
פיטנס עדשים כתומות/אסם נסטלה

דנונה, מותג היוגורט המוביל מבית שטראוס, משיק לראשונה יוגורט שפותח במיוחד עבור הגיל השלישי - "דנונה מולטי". היוגורט בעל הרכב תזונתי המותאם לגיל השלישי: דל לקטוז, מכיל 13 גרם חלבון בגביע ובתוספת ויטמינים ומינרלים - ויטמין D, סידן, מגנזיום, אבץ וברזל.

עם העלייה בגיל הצרכים התזונתיים משתנים, ובמקביל שיעור החסרים התזונתיים עשוי לעלות. לכן, פותח יוגורט 'מולטי', המתאים בדיוק לצרכים המשתנים עם העלייה בגיל.

שני ארד, מנהלת תחום התזונה בשטראוס: "מוצר ייחודי זה פותח במחשבה לתת מענה לצרכים התזונתיים המשתנים בגיל השלישי.

בקרב אוכלוסייה זו ישנה חשיבות להקפיד על צריכת חלבון נאותה, המסייעת בשמירה על מסת השריר. בנוסף, עם העלייה בגיל עולה גם השכיחות לאי-סבילות ללקטוז העשויה לצמצם צריכת מוצרי חלב, ולכן מוצרים דלי לקטוז מהווים פתרון נהדר.

לצד אלו, אנו רואים בסקרי תזונה לאומיים בקרב בני הגיל השלישי, צריכה שאינה מספקת ואינה תואמת את ההמלצות לוויטמינים ומינרלים מסוימים ולכן גם לזה נדרשת תשומת לב ייחודית. לכל אלו התייחסנו בפיתוח המוצר".

משקל: 200 גרם. זמין לרכישה ברשתות השיווק.

דנונה מולטי. סטודיו שטראוס,
דנונה מולטי/סטודיו שטראוס

* * * * ממרחים * * * *

רשת מאיה "בוטיקטבע" משיקה סדרת ממרחים טבעונים, מאגוזים ושומשום, במותג הפרטי "מאיה". הממרחים הטבעונים מצטיינים ב- 100% רכיבים טבעיים ללא חומרים משמרים.

ממרחי האגוזים בשלושה טעמים: קקאו, לוז וחלבה. מכילים מעל 50% אגוזים ושומשום טבעיים, ממותקים בסוכר קוקוס, בעל ערך גליקמי נמוך ועשיר במינרלים, עם מרקם קליל וטעם קרמלי, ללא תוספת סוכר לבן מעובד.

את סדרת הממרחים ניתן להשיג בסניפי מאיה "בוטיקטבע" בבקבוק לחיץ וצנצנות זכוכית. המחיר: 35 שקל 300 מ"ל באריזה לחיצה 330 מ"ל בצנצנת

ממרח טבעי מאיה בריאוטבע. יח"צ,
מאיה "בוטיקטבע" משיקה סדרת ממרחים טבעונים מאגוזים ושומשום, 35 שקל/יח"צ

Hellmann's גאה להציג: ממרח טבעוני!

מוצרי Hellmann's הינם מוצרים קולינריים טעימים, אשר מביאים לצרכן מגוון פתרונות שהופכים כל מאכל "מטעים - למדהים".

כעת, משיק המותג Hellmann's ממרח טבעוני, ללא צבעי מאכל, במרקם קרמי שמשדרג כל ארוחה! מעולה לסלטים, כריכים ולכל מאכל שבו הייתם משתמשים במותג המיונז האהוב - עכשיו בגרסה הטבעונית.

500 גרם, כשר פרווה בד"צ העדה החרדית, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק

הלמנס. יח"צ,
Hellmann's גאה להציג: ממרח טבעוני/יח"צ

* * * * מוכן לאכילה * * * *

תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, מרחיבה את פעילותה בקטגוריית תחליפי החלב, ומשיקה לראשונה ארוח-טופו: טופו בטעם טבעי שיכלול באריזה רוטב לבישול ולהקפצה של הטופו - לבד או כחלק מתבשיל. בשלב ראשון הסדרה תכלול שני טעמים אסיאתיים: רוטב קרם קוקוס וקארי, ורוטב סצ'ואן.


לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב של תנובה: "תנובה היתה הראשונה להנגיש את תחום החלבון החלופי בכל בית ובכל צלחת כבר לפני 18 שנה. הטופו הוא אחד המאכלים המזינים שכולל חלבון רב, הנחשב כיום לאחד המרכיבים החשובים בתפריט. בשנים האחרונות זכה הטופו להכרה במטבח המערבי כחומר גלם איכותי ופופולרי, בשל היותו מקור לחלבון איכותי מהצומח ויכולתו לספוג טעמים וכך להשתלב במגוון תבשילים. השילוב של מארז הכולל טופו עם רוטב יאפשר ליותר אנשים להכין בקלות מנות משביעות בקלות ובפשטות וליהנות ממגוון רחב יותר של צורות הכנה".

"ארוח-טופו", 310 גרם, טווח מחירים ארצי על פי אתר פרסייז: 12-16 שקל. ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה.

ארוח-טופו. תנובה,
ארוח-טופו, 12-16 שקל/תנובה

כרמלה און ליין, שירות המשלוחים האיכותי מביא לכם את המותג הדני CasusGrillTM אשר נמכר בהצלחה גדולה בלמעלה מ- 75 מדינות ברחבי העולם והגיע כעת לישראל.

זהו גריל הפחמים הראשון מסוגו בעולם, שעשוי מ- 100% חומרים מתכלים ומסייע לשמור על הסביבה.

הגריל עשוי כולו מחומרים מהטבע ששולבו יחדיו ויצרו מוצר חדשני וירוק, עם רשת גריל העשויה מבמבוק וקרטון המצופה באבן לבה, לשמירה על החום וצמצום הסיכוי לכוויות.

CasusGrillTM הוא גריל מהיר, קל משקל ופשוט לשימוש, מוכן תוך 5 דקות בלבד, מגיע לחום של עד 530 מעלות צלזיוס ושומר על החום למשך כ-60 דקות. הגריל המהיר יוצר טמפרטורה גבוהה ואחידה שמבטיחה צלייה טובה ושמירה על הטעם של על-האש.

להבדיל מגרילי האלומיניום החד פעמיים שקיימים בשוק ומתכלים רק לאחר כ- 200 שנה, הגריל המהיר של CasusGrillTM מתכלה בצורה טבעית בתוך 6 חודשים, או לחילופין ניתן להשליכו למדורה בתום השימוש.

אחת המטרות העיקריות שלנו בכרמלה היא לקדם חדשנות טכנולוגית, תוך שמירה על הסביבה והקהילה בה אנחנו חיים. בכרמלה תמצאו מגוון רחב של מוצרים אורגניים, מוצרים אקולוגיים לבית ולמטבח, חומרי ניקוי וחומרי פארם אורגניים.

מחיר השקה40 שקל במקום 50 שקל להשיג באתר כרמלה www.casusgrill.co.il

גריל אקולוגי להשיג באתר כרמלה. יח"צ חו"ל,
גריל אקולוגי להשיג באתר כרמלה/יח"צ חו"ל

דומינו'ס פיצה משיקה "פיצה EXTRA" - אקסטרה גודל, אקסטרה טעם עם אקסטרה דיפים!

לאחר ההשקה מוצלחת של הפיצה הסיצליאנית, דומינו'ס פיצה מרחיבה את תפריט הפיצות ומשיקה פיצה חדשה לקיץ: "פיצה אקסטרה" - פיצה עם אקסטרה גודל ואקסטרה טעם שתגיע עם שני דיפים בטעמים חדשים ומפנקים

פיצה אקסטרה, מציעה פיצה גדולה 16' אינץ (לעומת משפחתית בגודל 14 אינץ') המתאימה במיוחד לטבילה עם שני הדיפים החדשים שיקפיצו את החיך בטעמים - דיפ אילוי שיפקה ודיפ פסטו משובח

הפיצה החדשה תושק בכל סניפי הרשת החל מתחילת יולי, ותעלה 80 שקל (משפחתית אקסטרה + 2 דיפים). מחיר ארוחה של משפחתית קלאסית + משפחתית אקסטרה יעמוד על 130 שקל - ניתן להתעדכן באתר בכל ההטבות

אקסטרה. דן פרץ,
פיצה אקסטרה של דומינוס/דן פרץ

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB, ממשיכה בשורת החידושים הקולינריים המתקדמים ומשיקה בכל מסעדותיה, לחמנייה מופחתת פחמימות ועתירת חלבון, פרי פיתוח חברת הפוד-טק הישראלית eatsane.

הלחמנייה מוצעת לאורחי המסעדות כתחליף ללחמייית ההמבורגר הרגילה וכפתרון בתזונה מופחתת פחמימות, והיא זמינה בישיבה במסעדות, במשלוחים ובאיסוף עצמי TA, בתוספת של 5 שקלים.

לחמניית eatsane מכילה כ- 80% פחות פחמימות ביחס ללחמניית המבורגר רגילה (מכילה רק כ- 7 גרם פחמימות ללחמנייה לעומת כ- 40 גרם בלחמנייה רגילה). הלחמנייה עשירה בחלבון ובסיבים תזונתיים ומתאימה לתזונה דלת פחמימות.

הלחמנייה החדשה אשר עשויה מבצק פרי פיתוח מיוחד של eatsane, תוצע ברשת BBB, תספק פתרון מעולה לקהל חדש שנמנע עד כה מאכילת המבורגר בלחמנייה כדוגמת מיישמי דיאטת קיטו, פליאו, טרום סוכרתיים וסוכרתיים או כל מי שמעוניין להפחית בכמות הפחמימות.

לחמניות מופחתות פחמימות ברשת bbb. נתנאל יחזקאל,
לחמניות מופחתות פחמימות ברשת bbb/נתנאל יחזקאל

רשת KFC משיקה פעילות קיץ ומגרילה בכל יום רחפן DJI מתנה ובכל שבוע פרס גדול – חודש ארוחות חינם ב-KFC!

רשת KFC ישראל יוצאת בפעילות קידום מכירות ייחודית לקיץ. במהלך השבועות הקרובים, לקוחות KFC חברי מועדון הבאקט קלאב שיאכלו במסעדות הרשת ב-59 ש?ח ומעלה ייכנסו להגרלת ?עפים על העוף?.

במסגרת הפעילות יוגרל כל יום רחפן מתקדם מבית DJI ובכל שבוע יוגרל פרס שבועי של חודש ארוחות חינם ב-KFC.

הפעילות תגובה בפרסום ברשת, בסושיאל, בפעילות משפיענים ובתקשור בסניפים. המבצע לחברי מועדון ומצטרפים חדשים בלבד. כפוף לתקנון. תקף לרוכשים בסניף בלבד. למידע נוסף: www.kfc.co.il

KFC. יח"צ,
KFC/יח"צ

המיניונים משתלטים על מקדונלד'ס: החל מ- 13.7, מקדונלד'ס מחלקת במתנה בארוחות הילדים את צעצועי "המיניונים 2", הדמויות האהובות מתוך הסרט ששבר את שיאי הצפייה בישראל "המיניונים 2 עלייתו של גרו".

בסדרת צעצועי "המיניונים2" 14 דמויות שונות עשויות מקרטון תלת מימד, כחלק מהמהלך אותו החלה הרשת בישראל מתחילת השנה לחלק בארוחות הילדים צעצועים ידידותיים מחומרים מתכלים.

במקביל, מציעה הרשת מגבות מדליקות ממותגות של "המיניונים"2 לבחירה בארבעה צבעים, במחיר 24 שקל למגבת בקניית ארוחה (29 שקל ללא ארוחה או תמורת 19 מק קוינס).

מגבות חוף המיניונים, מקדונלד'ס

מגבות חוף המיניונים. מקדונלד'ס ישראל,
מגבות חוף המיניונים/מקדונלד'ס ישראל

* * * * משקאות * * * *

BeanZ מותג הקפה של שטראוס, משיק סדרה חדשה של משקאות קפה קר- Ice Coffee Latte וניל ומוקה, מתערובת פולי קפה ערביקה ורובוסטה, שפותחו על ידי מומחי הקפה של שטראוס.

סדרת ice coffee latte מכילה קפה אמיתי, מרענן ומרווה. היא מבוססת על תערובת פולי קפה עם חלב, במתיקות מעודנת ובטעמים אהובים שמותאמת לחיך הצרכן הישראלי.

משקאות הקפה הקר החדשים מכילים חלב והם ללא מדבקת סוכרים אדומה וללא חומר משמר. הם מתאימים בדיוק ולרגעים האלה שצריך להתעורר ואף בא לנו להתפנק, אם זה בדרך לעבודה או בהפסקה ,בטיול, בפארק בדרך לים עם חברים/ות ואפילו בזמן הלימודים.

המשקאות נמכרים בפחית במשקל: 250 מ"ל. זמין לרכישה בחנויות הנוחות, אתר בינז, בתי הקפה של בינז

בינז קפה. יח"צ,
חדש מ-BEANZ לקיץ: Ice Coffee Latte/יח"צ

יקבי כרמל גאים להציג: CARMEL MOONLIGHT סדרת יינות לאוהבים ולאוהבים שבדרך

אין כמו יין טוב כדי ליהנות מדייט זוגי אינטימי, בפיקניק בחוף הים, או אפילו בבית על הספה. כדי להעצים את אותם רגעים, משיקים יקבי כרמל, היקב הגדול והמוביל בישראל, את סדרת היינות CARMEL MOONLIGHT - סדרת יינות חדשה, שנוצרה במיוחד לרגעים של הנאה זוגית משותפת.

הסדרה פותחה לאחר מחקרים מעמיקים, במטרה להתחקות אחר העדפת בני דור המילניאלס - הדור הבא של צרכני היין, המהווים כ5% אחוז מהאוכלוסייה אך אחראים על כ- 10% מצריכת היין בישראל. מדובר על צרכני יין כבדים הצורכים יין ברמה שבועית בעיקר לצריכה ביתית.

מחיר מומלץ לצרכן: 35 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות ברחבי הארץ.

סדרת מונלייט של יקבי כרמל. איל קרן,
סדרת מונלייט של יקבי כרמל, 35 שקל/איל קרן

החברה הסקוטית מבית ישרקו, מרחיבה את קטגוריית היינות ומשיקה יינות מיוון - מיקב Sabanis סאבאניס. מדובר, ב-5 יינות: סדרת פייר ווינד (רוזה, לבן ואדום) , לימניונה ומאלגוזיה.

היקב ממוקם באזור אגיוס יואניס, הנמצא במרחק של 15 ק"מ מהעיר חלקידה. היקב חדיש, ומשתמשים בו באמצעי הייצור המשוכללים ביותר מכלי נירוסטה כפולי דופן, קו מילוי איזוברי ועוד. ליישון היין, היקב משתמש בחביות עץ אלון שונות, לרוב "באריק" בנפח בורדו קלאסי.

הענבים מגיעים מכרמי המשפחה שנטועים באדמת חול, באקלים ים תיכוני קלאסי. הם חצי הרריים ומקוררים ע"י הרוחות שנושבות בכיוון הים האיגאי. הכרמים בבעלות פרטית ומשתרעים על שטח של כ-450 דונם.

דומיין סבאניס פייר ווינד לבן, יין יבש מענבי אסירטיקו ומאלגוזיה. מתאים למנות דגים, פירות ים וסלטים שונים. מחיר מומלץ: 40 שקל 750 מ"ל. מומלץ לשתות בטמפרטורה של 10-9 מעלות.

דומיין סבאניס פייר ווינד רוזה, יין יבש מענבי גראנש וסירה. מתאים למנות פסטה קלות, בשרים על האש, קינוחים וכאפריטיף. מחיר מומלץ: 40 שקל 750 מ"ל. מומלץ לשתות בטמפרטורה של 10-12 מעלות.

דומיין סבאניס פייר ווינד אדום, יין יבש מענבי קברנה סוביניון ומרלו. מתאים למנות פסטה ברוטב אדום, בשר אדום קל, גבינות קשות וחצי קשות ועוד. מחיר מומלץ: 40 שקל. 750 מ"ל. מומלץ לשתות בטמפרטורה של 18-16 מעלות.

דומיין סבאניס מאלגוזיה, יין לבן יבש מענבי מאלגוזיה. מתאים למנות של פירות ים ודגים בגריל, ספגטי עם פירות ים, גבינות וסלטים. מחיר מומלץ: 65 שקל, 750 מ"ל. מומלץ לשתות בטמפרטורה של 10-12 מעלות.

דומיין סבאניס לימניונה, יין אדום יבש מענבי לימניונה. מתאים למנות מסורתיות מהמטבח היווני, בשרים אדומים צלויים בהכנה ארוכה, וקינוחי פירות ואגוזים. מחיר מומלץ: 55 שקל, 750 מ"ל. מומלץ לשתות בטמפרטורה של 18-15 מעלות.

ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ובמסעדות וברים נבחרים ואתר חברת ישרקו http://www.israco.co.il/

הסקוטית מבית ישרקו משיקה יינות מיוון יקב סאבנייס לימונינה. אסף לוי,
הסקוטית מבית ישרקו משיקה יינות מיוון יקב סאבנייס לימונינה/אסף לוי

חברת אנוטקה, בבעלותה של משפחת חינאווי ג'ורג', תשווק באופן בלעדי את מותג הג'ין הבריטי הצעיר Silent Pool, במקביל להשקתו במדינות נוספות בעולם. כחלק ממסע החדרת המותג בשווקים שונים, בחרו בהנהלת החברה, במדינת ישראל, בהלימה מושלמת עם הרגלי הצריכה הגוברים של הקהל הישראלי לג'ין, מגמה המתחזקת בשנים האחרונות בעשרות אחוזים.

בשלב זה יושקו בארץ שני סוגי ג'ין מובילים מהמגוון.

מותג Silent Pool הבריטי, הנו מותג פרימיום שזוכה להצלחה רבה ברחבי העולם. אלכוהול: 43%
תערובת יוצאת דופן של ההדרים הנדירים בעולם, יוצרת ה ג'ין מזוקק באופן טבעי ומיוחד במינו.
שרבט לימון תוסס ותפוז מר מתוק מתאזנים, ואחריהם במהירות ערער אורן ותבלין מפולפל, עם נגיעות של הדרים. מחיר מומלץ לצרכן :190 שקל

SILENT POOL GIN- סיילנט פול ג'ין אלכוהול: 43%. 24 צמחים אשר נבחרו בקפידה בשל יחודיותם. כל הצמחים הבוטניים עובדים יחדיו כדי ליצור ג'ין רומנטי ומורכב. ארומות הדרים טריים ופרחים וסיומת חלקה המושגת בעזרת דבש מקומי קטיפתי. מחיר מומלץ לצרכן: 175 שקל

להשיג בחנויות, במסעדות ובברים נבחרים.

silent pool מותג הגין הבריטי נוחת בארץ ביבוא אנוטקה. יח"צ חו"ל,
silent pool מותג הגין הבריטי נוחת בארץ ביבוא אנוטקה/יח"צ חו"ל

* * * * מתוקים * * * *

חברת האפייה המובילה בישראל, "מיימונ'ס אפייה", משיקה בימים אלו את הכוכבים החדשים של קיץ 2022: תערובות להכנת משקה אייס ביתי טעים, מתוק ומרענן - בדיוק כמו בבית הקפה ובשתי דקות הכנה בלבד.

בסדרה, שלושה מוצרים;
אבקה להכנת משקה אייס קפה - 350 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 18 שקל

אבקה להכנת משקה אייס קפה לייט - 245 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 21 שקל

אבקה להכנת משקה אייס ווניל - 320 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 18 שקל

ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות

תערובת אייס. מיימונ'ס אפייה,
תערובת אייס להכנה עצמית, מיימונ'ס אפייה/מיימונ'ס אפייה

חדש במהדורת קיץ מיוחדת: מילקי שלוק בטעם אייס קפה לשקשוק. המארז מגיע עם שני מעדני מילקי בטעם אייס קפה לשקשוק עם שתי גליליות ופל, מצופות בשוקולד חלב

מילקי, מותג המעדנים המוביל - בישראל מבית שטראוס, משיק את "מילקי שלוק בטעם אייס קפה לשקשוק". מעדן מילקי המשלב פודינג בטעם אייס קפה ואת הקצפת האהובה והמוכרת של מילקי, שנועד לשקשוק, עם גלילית ופל מצופה בשוקולד חלב

מילקי שלוק בטעם אייס קפה הינו מוצר חדשני וייחודי שפותח במטרה שהצרכן יוכל לשקשק את הפודינג העשיר בטעם אייס קפה, יחד עם הקצפת האוורירית בטעם וניל, וליצור טעם ייחודי טעים וקייצי של אייס קפה.

המארז כולל : שני מעדני מילקי בטעם אייס קפה לשקשוק, עם שתי גליליות וופל מצופה שוקולד חלב.
כשרות: רובין. זמין לרכישה ברשתות השיווק.

מילקי שלוק. סטודיו שטראוס,
מילקי שלוק, שטראוס/סטודיו שטראוס

אסם-נסטלה, משיקה מחדש במהדורה מוגבלת את אחת המהדורות האהובות ומצליחות ביותר של במבה - במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה - שילוב ייחודי בין הקרם המתוק, לבין המלוח והפריך של הבמבה. את הבמבה במילוי קרם בטעם אייס קפה מומלץ להקפיא ולאכול אותה כשהיא קפואה לחווית אכילה טעימה ומרעננת במיוחד.

אייס קפה הוא אחד המשקאות הכי פופולאריים בישראל והשילוב עם החטיף האהוב ביותר על הצרכן הישראלי הוא מתבקש. לכן מחזירה אסם-נסטלה את מהדורת במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה, אשר יצאה לראשונה בשנת 2018 למדפים.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully