וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בסלון: גידי גוב וכוכבי קופה ראשית בקמפיין חדש לבזק

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 13:34

בפעם השלישית ולאחר זכייה בקטגוריית חביב הקהל בפרס 'קקטוס הזהב', יעלה הערב קמפיין חדש לבזק, בכיכובו של הפרזנטור גידי גוב, לצד כוכבי סדרת הקאלט 'קופה ראשית'. המסר: WIFI חזק בכל פינה בבית ולא רק בסלון. העלילה מתרחשת הפעם בביתה של כוכבה הקופאית

קמפיין שלישי לבזק בהשתתפות גידי גוב וכוכבי 'קופה ראשית'. אוהד רומנו,
קמפיין שלישי לבזק בהשתתפות גידי גוב וכוכבי 'קופה ראשית'/אוהד רומנו

את המנגינה הזאת, מסתבר, אי אפשר להפסיק. בזק תשיק הערב פרק שלישי לסדרת הקמפיינים בכיכובם של גידי גוב ומשתתפי הסיטקום "קופה ראשית". לדברי החברה, שני הקמפיינים הקודמים של בזק בכיכובו של הפרזנטור גידי גוב, לצד כוכבי סדרת הקאלט המצליחה והאהובה של כאן 11, 'קופה ראשית', זכו להצלחה פנומנלית - והקמפיין הראשון אף זכה בקטגוריית חביב הקהל בפרס 'קקטוס הזהב'. הפעם יעלה הקמפיין בתוספת שחקן חיזוק חדש, עידו ברטל, המשחק בסדרה את בנה של כוכבה, 'אוצר'.

הקמפיין החדש יעלה הערב (ד') בטלוויזיה, ברדיו, בדיגיטל וברשתות החברתיות, יתקשר את המסר הבא: עם אינטרנט הסיבים העוצמתי של B-fiber ניתן להנות מ-WIFI חזק בכל פינה בבית.

לטובת הקמפיין, יגיעו הפעם דמויות הסדרה אל ביתה של קופאית הסופר 'שפע יששכר', כוכבה שביט, שנאלצת להתמודד עם חזרתו של בנה אוצר הביתה לאחר פרידה ועם התבצרותו בסלון ביתה.

בקמפיין ישתתפו: נועה קולר (שירה שטיינבוך), קרן מור (כוכבה שביט), דב נבון (אמנון טיטנסקי), דניאל סטיופין (אנטולי) וכמובן הצטרף החדש לקאסט, עידו ברטל (אוצר, בנה של כוכבה).

סרטון הפרסומת שיעלה הערב, בזק

מתבצרים בסלון בגלל ה-WIFI

בקמפיין, כאמור, אוצר חוזר אל בית אימו בעקבות פרידה, ומוצא עצמו מתבצר בסלון ומסרב להתפנות מהסיבה הפשוטה: 'רק שם ה-WIFI עובד מספיק טוב'. כוכבה שאינה מרוצה כלל מהסידור החדש, זועקת לעזרת חבריה מהסופר (שירה, אנטולי וטיטינסקי) שמגיעים במהירות לביתה ומנסים לשכנע את אוצר לפנות את הסלון ולעבור לכל חדר אחר שנמצא בבית.

במהלך הקמפיין חברי הקאסט יעברו בין חדרי ביתה של כוכבה כשהם מנסים 'למכור' לאוצר את שאר החדרים בבית מכל מיני סיבות שונות ומשונות, כשבסוף כמיטב המסורת מגיע גידי גיב, הפרזנטור, עם הפתרון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קמפיין שלישי לבזק בהשתתפות גידי גוב וכוכבי 'קופה ראשית'. אוהד רומנו,
קמפיין שלישי לבזק בהשתתפות גידי גוב וכוכבי 'קופה ראשית'/אוהד רומנו

"ממשיכים עם אותו קו יצירתי"

את הקמפיין כתבו והגו יוצרי אנשי הקריאייטיב של משרד הפרסום 'אדלר חומסקי' יחד עם תסריטאי הסדרה, נדב פרישמן ויניב זוהר. בנוסף את המוזיקה לקמפיין הנוכחי כתב והלחין המוזיקאי המוכשר ישי סויסה שעבד בעברו עם תמיר בר ורביד פלוטניק.

קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק של בזק מסבירה: ''שני הקמפיינים הקודמים של בזק יחד עם חברי קופה ראשית זכו להצלחה פנומנלית, וכך צפוי גם הקמפיין הנוכחי, שנמשך באותו קו יצירתי, ומבשר שעם אינטרנט הסיבים המהיר של בזק, ניתן להנות מ-WIFI חזק בכל חדר בבית ולא רק בסלון. אנו מודים על האהבה והאהדה העצומה של הציבור לקמפיין, למותג ולמפגש הבין-דורי של הקאסט עם הפרזנטור האגדי שלנו גידי גוב".

קמפיין שלישי לבזק בהשתתפות גידי גוב וכוכבי 'קופה ראשית'. אוהד רומנו,
קמפיין שלישי לבזק בהשתתפות גידי גוב וכוכבי 'קופה ראשית'/אוהד רומנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully