וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזקאל לזרוב מונה לתפקיד ראש בית הספר לאמנויות הבמה בסמינר הקיבוצים

29.6.2022 / 11:31

לזרוב יחליף את איציק ויינגרטן, שכיהן 18 שנים כראש ביה"ס והפך אותו להיות הגדול המשמעותי והמוביל לתחומי בימוי, משחק ועיצוב לתיאטרון בישראל

יחזקאל לזרוב מונה לתפקיד ראש בית הספר לאמנויות הבמה בסמינר הקיבוצים. לזרוב יחליף את איציק ויינגרטן, שכיהן 18 שנים כראש ביה"ס והפך אותו להיות הגדול המשמעותי והמוביל לתחומי בימוי, משחק ועיצוב לתיאטרון בישראל.

לזרוב, שחקן ואמן רב תחומי, במאי, מחזאי ואיש חינוך משפיע בשדה האמנות והתיאטרון הישראלי. במהלך השנים שיחק בתפקידים שונים בקולנוע - אהבה אסורה, החוב, הגננת, וואלס עם באשיר ועוד; בטלוויזיה - מרחק נגיעה, אננדה, מלאך של אמא ועוד; בתיאטרון - חלום ליל קיץ, כפר, היה או לא היה, האריסטוקרטים ולאחרונה שב מטור בארה"ב עם הפקה של ברודווי "כנר על הגג" בתפקיד טוביה החולב. ברבות מההצגות לזרוב יוצר גם את הכוריאוגרפיה. כמו כן, הוא מביים, משחק מעבד ומעצב את במות התיאטרון החשובות ביותר.

יחזקאל לזרוב. אלי אריאן,
יחזקאל לזרוב/אלי אריאן

יחזקאל לזרוב: "עולם התיאטרון מוכרח תמיד לעבור תהליך של שינוי והתפתחות ואני שמח שניתנה לי ההזדמנות להמשיך ולנסות להשפיע על שדה האמנות ועל התיאטרון בפרט. זהו כבוד גדול לקבל את מפתחות בית הספר מידיו של איציק ווינגרטן, אדם שתרם רבות למיצובו והפך אותו לשם דבר. זו זכות גדולה להיות שותף בפיתוח שפות תיאטרליות חדשות וחינוך של במאים ושחקנים צעירים".

פרופ' אבנר פיינגלרנט, דיקן הפקולטה לאמנויות: "יחזקאל לזרוב הוא הבחירה האולטימטיבית עבורנו להיות המנהיג הבא של בית הספר לאומנויות הבמה בסמינר הקיבוצים. לזרוב הוא יוצר רב תחומי מצליח בעל שם עולמי, שמעז לשבור את גבולות היצירה בכל תחום שבו הוא פועל, ובמקביל איש שרתם עצמו וכשרונו לטובת החינוך והאומנויות כשפה של למידה והעצמה. החינוך הוא האתגר הגדול והחשוב כיום בישראל והחיבור לאומנויות בתפיסה רב תחומית הוא התשובה הטובה ביותר שיש היום לחזרה של הרוח ההומניסטית שכה חסרה בעידן הקפיטליסטי שהשתלט על החברה כבר יותר מידי שנים. סמינר הקיבוצים הוא המוסד החינוכי המוביל שחרט על דגלו לקדם את החינוך דרך שפת האומנויות ובנה את הפקולטה לאומנויות המרתקת והייחודית בלב הפועם של תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully