וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם חסות חדש למכבי תל אביב - עם Investing.com

29.6.2022 / 14:42

מועדון הכדורסל מכבי תל אביב ופלטפורמת המידע הפיננסי הגלובלית הכריזו על השקת שותפות עסקית חדשה ועל הצטרפותה של Investing.com כנותנת חסות רשמית. שווי העסקה: כ-9 מיליון שקל לשלוש שנים

מועדון הכדורסל מכבי תל אביב ופלטפורמת המידע הפיננסי הגלובלית Investing.com הכריזו על השקת שותפות עסקית חדשה ועל הצטרפותה כנותנת חסות רשמית. לוואלה כסף נודע כי מדובר בעסקה של כ-9 מיליון שקל לשלוש שנים.

במסגרת שיתוף הפעולה, מותג Investing.com יתנוסס על גב המדים הרשמיים של הקבוצה במשחקי הקבוצה בארץ ובחו"ל, וכן לוגו החברה יפורסם על גבי המגרש והסלים בהיכל מנורה מבטחים במשחקי מכבי. בין מכבי ו-Investing.com יתקיימו שיתופי פעולה מגוונים על גבי פלטפורמות הדיגיטל של המועדון באופן שמחבר וממנף את עולמות התוכן של שתי החברות. בנוסף, Investing.com תיקח חלק בפעילות למען הקהילה, ביחד עם מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, במסגרת תכנית לקידום האחריות התאגידית - #MACCABISPIRIT.

הסכם חסות חדש. יחצ,
הסכם החסות החדש נחתם/יחצ

חברת Investing.com מפעילה את פלטפורמת החדשות והמידע הגדולה בעולם המיועדת למשקיעים פרטיים. הפלטפורמה, הכוללת אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל, נגישה במעל 20 שפות ומשרתת למעלה מ-50 מיליון לקוחות בחודש. בפלטפורמה של Investing.com ניתן למצוא מגוון רחב של מידע פיננסי, החל מציטוטים בזמן אמת מעשרות בורסאות בעולם, חדשות מתפרצות, צ'ארטים מתקדמים ומידע על עשרות אלפי חברות נסחרות. כמו כן החברה מספקת מידע על נכסים פיננסיים סחירים נוספים, כגון סחורות, מט"ח, אופציות ומטבעות קריפטו.

שיתוף הפעולה בין מכבי תל אביב ל- Investing.com יגדיל את החשיפה של הפלטפורמה. "גם אנחנו התחלנו מכלום ובנינו מודל בו רצינו תוך 10-15 שנים להידמות לריאל מדריד" אמר יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי, "ב-77 זכינו בגביע אירופה הראשון, ב-81 בגביע אירופה השני ומשם המשכנו. אתם עשיתם את זה בקנה מידה פיננסי הרבה יותר גדול ומהר, בעוד שאנחנו הצלחנו בזירה הספורטיבית. אנחנו בונים קבוצה חדשה לגמרי, פחות או יותר, עם בסיס ישראלי מובהק ושחקנים שהקהל יאהב וגם יביאו אותנו להישגים. אני מאחל לשני הגופים שיובילו אותנו להצלחה".

מנכ"ל Investing.com עומר שווילי אמר: "מכבי תל אביב הוא מועדון הספורט המוביל בישראל ו- Investing.com היא פלטפורמת המידע המובילה בעולם למשקיעים פרטיים. לשני הגופים יש את אותה שאיפה למצוינות, ולכן אנחנו גאים לחבור למכבי בתור נותן חסות רשמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully