וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר גב הבינו: חייבים לנהל ממקום אחד את החנויות והאיקומרס

תימור גורדון, קומרסיישן

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 16:16

"ד"ר גב באונליין זהה לרשת החנויות, אך יש בידול מוצרי" כלומר, מוצרים שנמכרים רק באונליין, מספר יובל יעקב, מנהל האיקומרס והדיגיטל בד"ר גב לפודקאסט "קומרסיישן"

ד"ר גב הוא מותג מקבוצת קאופמן, שמחזיקה גם במותגים נטוצי, איטלסופה, רשת היוקרה לעולם השינה 'דרום' ובמותג החדש נאפו, לפי יובל יעקב, מנהל האיקומרס והדיגיטל בד"ר גב: "נאו הוא האח הצעיר של ד"ר גב שחי באונליין בלבד ומציע לקהל צעיר מזרונים, כורסאות וספות במחירים סופר אטרקטיביים. הכל מגיע מוכן ומורכב, אך כן, זו סוג של תחרות לאיקאה".

אם חשבתם שהקבוצה מסתפקת בריהוט ומוצרי אורטופדיה וארגונומיה, תתפלאו לשמוע כי המותג הנוסף בקבוצה הוא 'האוס אוף מארלי', מותג הסאונד האיכותי הבינלאומי. "החיבור נוצר מקשר משפחתי של משפחת קאופמן עם בניו של בוב מארלי. הוא מתאים לקבוצה כמותג המקפיד על "ערכים של איכות, שמירה על הסביבה ואחריות קהילתית". מספר יעקב.

איך מגייסים לד"ר גב לקוחות חדשים מדור האיקומרס? באמצעות הצעות ייחודיות, מסתבר: "לדוגמה- עולם המזרנים מציעים גם מחירים אטרקטיביים וגם תנאים שמצמצמים את הפערים, למשל 60 לילות ניסיון והמשלוח בחינם. לא אהבת- תחליף, אנחנו כאן. כך אנחנו חוסכים לעצמו את עלות ההובלות והתפעול הנדרשת להציג מוצרים בסניפים, זה מאפשר לנו להנגיש את המחיר בחזרה ללקוח".

יובל יעקב, ד"ר גב. תימור גורדון,
יובל יעקב, מנהל האיקומרס והדיגיטל בד"ר גב/תימור גורדון

מה הישראלים קונים בד"ר גב באונליין? " באופן טבעי, מוצרים במחיר נמוך יותר, כשקטגוריות הכיסאות מובילה" האינפלציה בהזמנת הכיסאות התרחשה באופן מובן "בעיקר בתקופת הקורונה, כשאנשים עברו לעבוד מהבית. אבל היום באמת קונים הכל באונליין, כולל מיטות וכורסאות". חווית הקניה המשולבת בד"ר גב, מביאה לכך ש"אנחנו רואים שיש אנשים שהולכים לחנות, אחר כך הולכים הביתה וקונים באתר", אומר יעקב.

כשאין בקרה וניהול, עלויות המשלוח עשויות להכביד על שורת הרווח ולכן "כשבן אדם מזמין מיטה וכרית, כשלכל מוצר שיטת שילוח אחרת, יש לנו מנגנוני תמחור וחישוב מאחורי הקלעים" בכל מקרה, לפי יעקב, בקניה משולבת "אתה תקבל הכל ביחד כשהכל יהיה מוכן להזמנה גדולה, אלא אם כן תפנה אלינו ונפריד לך את האספקה"

לד"ר גב שירות לקוחות דיגיטלי חריג בהשקעתו ובעומקו בישראל, המתבסס על שימוש בכלים של חברת YOTPO הבינלאומית שמקורה בישראל. "התחלנו לעבוד עם יוטפו עם כל נושא הביקורות ועשינו קאסטומיזציה כדי שזה יראה כחלק מובנה מהאתר.

אנחנו משתמשים גם בשירות נוסף של יוטפו- 'שאלות ותשובות'. אלה כלים שעושים לנו עבודה מצויינת" מתאר יעקב ומשתף בערך שהכלים נותנים לד"ר גב מעבר לשירות ללקוחות והעלאת הבטחון שלהם בקניה: " אנחנו מקבלים מזה ערך נוסף כגון בחינה של האם המוצרים מספיק טובים. אנחנו משפרים את המוצרים בהתאם למה שהלקוחות שלנו אומרים עליהם" .

בפינה של יוטפו מספר יניב אמין, מנהל שיתופי הפעולה בישראל וביפן, על כוחן של הביקורות בחנויות איקומרס להגדיל מכירות ושביעות רצון לקוחות.


ניתן להאזין לכל הפרקים של קומרסיישן באפליקציות הפודקאסטים וב- www.gordon.co.il
הקלטות ועריכות קומרסישן: אלי אלון, אולפן BIZI

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תימור גורדון 1. אלי אלון,
תימור גורדון באולפן "קומרסיישן"/אלי אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully