וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SELA מתרחבת וממנה 3 בכירים מMicrosoft ישראל

29.6.2022 / 16:11

אלעד נרדי מונה לתפקיד כ-CFO בחברה (תל אביב), אסף יעקובי לתפקיד VP Cloud Customer Success. המינויים מצטרפים למינויו של מנכ''ל הקבוצה רון שפרינצק לפני מספר חודשים

חברת שירותי הענן סלע (SELA) - המספקת שירותי ענן מתקדמים והכשרות ענן, שנרכשה לאחרונה ע''י Fortissimo Capital, מודיעה על שורת מינויים לתפקידים בכירים בקבוצה הגלובלית הבאים מ Microsoft, ביניהם מינוי אלעד נרדי, לתפקיד כ-CFO בחברה (תל אביב) ומינוי אסף יעקובי, לתפקיד VP Cloud Customer Success. המינויים מצטרפים למינויו של מנכ''ל הקבוצה רון שפרינצק לפני מספר חודשים, גם הוא מ-Microsoft.

כמו כן, החברה מתרחבת גם בתחום הטכנולוגי מגייסת למגוון משרות בתחומי מכירות הענן, ניהול לקוחות, ארכיטקטורת ענן, ו FinOps. להגשת קו''ח לחצו כאן.

אלעד נרדי. יחצ,
אלעד נרדי/יחצ

אלעד נרדי מגיע לחברה עם ניסיון של מעל 8 שנים בתפקידי כספים אסטרטגיה ומכירות ענן ב-Microsoft, ובתפקידו יקדם תהליכי התרחבות פעילות החברה בענן והתרחבות בינ''ל. אסף יעקובי מגיע לחברה לאחר כ-15 שנה ב-Microsoft ישראל במגוון תפקידים, כאשר תפקידיו האחרונים ניהל את חטיבת הענן וכן ניהל את שותפויות הענן בחברת Sisense, והתמחה בתחום מכירות הענן, ארכיטקטורת ענן והנדסת המחקר. המינויים מגיעים כחלק מתהליך התרחבות של החברה בתחומי הענן, וכן בתהליך גיוס וגדילה של החברה בישראל ובשוק הגלובלי.

רון שפרינצק. יחצ,
רון שפרינצק/יחצ

מנכ''ל קבוצת SELA, רון שפרינצק: ''המינויים מגיעים כחלק מתהליך ההתרחבות של החברה בתחום הענן בארץ ובחו"ל, בהשקעה בכוח אדם איכותי וכן בהתפתחות בתחום הטכנולוגי ובהתאם לדרישות השוק המשתנה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully